20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805700 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1800 på: 01. Juni 2008, 19:51 »
vel om arteta og swp ikkje får den lønnen dei vil ha så skjer ikkje det fredrik.. ashley har innført en ny og skjerpa lønningsøkonomi
- carry on!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1801 på: 01. Juni 2008, 19:58 »
Arteta og SWP ville vært helt unbeliveable!!!! Coloccini vil jeg ikke ha....jeg synes han virker som en uryddig og altfor lite disiplinert forsvarsspiller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1802 på: 01. Juni 2008, 20:01 »
Du nevner ikke at SPUDS ifølge den linken også er linka til Negredo!

Trodde ikke det var nødvendig...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1803 på: 01. Juni 2008, 20:13 »
Helt klart spennende rykter. Arteta ville vært fantastisk og er i tilegg meget god på døball. Noe som vi helt klart trenger. Coloccini har jeg ikke sett all verden av så vet ikke helt hvor bra han er.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1804 på: 01. Juni 2008, 20:21 »
En på teamtalk som sa noe fornuftig: emre er en god spiller, men dessverre vært formye skadet. Skadefri er Emre uten tvil en spiller god nok for castle. Men vi har veldig behov for en kreativ erstatter..

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1805 på: 01. Juni 2008, 20:39 »
koffor skal keegan selge unna emre og duff for å minske lønningsbudsjettet for så å hente arteta og swp, som sikkert vil forlange ca det samme om dei i heile tatt skal gå til newcastle.. grunnen til desse ryktene er nettopp fordi newcastle selger spillere og då blir nok naturlig at nye blir henta inn.. mens colocini er vel heller et meir seriøst rykte..

Det tror jeg må være dagens dummeste spørsmål :)

Er vel forskjell på to klassespillere som er sjelden skadet og to spillere som er konstant skadet...
Når det gjelder Arteta sier jeg JA TAKK, når det gjelder SWP er jeg litt usikker, men det trenger ikke være det dummeste kjøpet det...

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1806 på: 01. Juni 2008, 20:46 »
herregud.. skjønner du ingenting??? ashley kommer neppe til å gi dei en høgere kontrakt enn det swp har i chelsea og arteta har i everton.. koffor skal dei gidde å gå fra europa spill til newcastle med samme lønnen? einaste er swp som får fast spilletid, men det er vel fleier klubber som har ecup og som gir han mulighet til fast spilletid.. ergo dei kommer neppe til newcastle
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1807 på: 01. Juni 2008, 20:48 »
eg seier forøvrig ingenting om at arteta og swp ikkje er bedre enn om vi hadde hatt duff og emre, men vi må nok satse på andre spillere i og med at vi neppe klarer å lokke desse spillerene til newcastle med det første...
- carry on!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1808 på: 01. Juni 2008, 21:58 »
Arteta er desverre urrealistisk trur eg.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1809 på: 01. Juni 2008, 22:00 »
Har ikke trua på at noen av de kommer jeg heller... Vet heller ikke hva Arteta har i lønn i Everton, men hvis han får ca samme lønn som Emre kan det forsvares. For det første mener jeg han er bedre enn Emre, for det andre er han mye mindre skadet (før han evt kommer til Newcastle i allefall)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1810 på: 01. Juni 2008, 22:51 »
Selvfølgelig har heller ikke jeg trua, men jeg velkommer disse ryktene med stor entusiasme og glede, selv om jeg fortsatt tar det med knusende ro. Det er alikevel godt vi linkes med slike spillere.
Godt poeng chickenman!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1811 på: 02. Juni 2008, 11:55 »
Jeg synes denne sommeren har fått en bekymringsverdig start. Det er ingen som vet hva som foregår innenfor veggene på SJP, og det blir det mye uro og spekulasjoner av. Og det ebber ut i en usikkerhet som gjør det hele til bekymringsverdig.

Nå er også stallen så tynn at vi omtrent ikke kan selge flere spillere. Eneste vi kan selge per dags dato er muligens Duff fordi vi har Zog/Milner/LuaLua som kan spille venstre kant. Vi kan ikke selge Smith med mindre vi har noen klar, med Viduka og Martins skadd, usikkerhet rundt Owen og få midtbanespillere så trengs Smith i stallen slik jeg ser det i øyeblikket. Men alt dette kan selvsagt endre seg.

Milner skal ikke selges. Han er en av de som gir 100% uke etter uke uansett, og er en bra PL ving. Selv om vi skulle kjøpe inn en som er bedre(f.eks SWP) så trenger vi Milner, det er viktig å ha en bra stall og forskjellige typer og alternativer.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1812 på: 02. Juni 2008, 12:21 »
Jeg synes denne sommeren har fått en bekymringsverdig start. Det er ingen som vet hva som foregår innenfor veggene på SJP, og det blir det mye uro og spekulasjoner av. Og det ebber ut i en usikkerhet som gjør det hele til bekymringsverdig.

Nå er også stallen så tynn at vi omtrent ikke kan selge flere spillere. Eneste vi kan selge per dags dato er muligens Duff fordi vi har Zog/Milner/LuaLua som kan spille venstre kant. Vi kan ikke selge Smith med mindre vi har noen klar, med Viduka og Martins skadd, usikkerhet rundt Owen og få midtbanespillere så trengs Smith i stallen slik jeg ser det i øyeblikket. Men alt dette kan selvsagt endre seg.

Milner skal ikke selges. Han er en av de som gir 100% uke etter uke uansett, og er en bra PL ving. Selv om vi skulle kjøpe inn en som er bedre(f.eks SWP) så trenger vi Milner, det er viktig å ha en bra stall og forskjellige typer og alternativer.

Han er god han men ingen på dette laget er trygge, gir de oss 7 mill eller mer for millner så burde vi selge.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1813 på: 02. Juni 2008, 12:33 »
Hva er det man får for £7mill nå om dagen da? Man får ikke en gang Morten Gamst Pedersen for den summen. Altså vi bør rett og slett beholde Milner, med mindre vi får et bud på over £10mill. Markedet er helt sykt om dagen, og vi sliter som faen med å få inn spillere, og da kan vi ikke selge førstelagspillere til ordinær pris.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1814 på: 02. Juni 2008, 13:12 »
Tyrkiske medier melder at vi har lagt inn et bud på 12 mill euro for Arda Turan. Endelig skjer det noe!