20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 804146 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1665 på: 27. Mai 2008, 17:03 »
Feil Human. Tottenham inkluderte en minimal utkjøpsklausul slik at Modric kan gå til en annen toppklubb for ca 15 mill £. I og med at Mamic-brødrene fikk inn en slik klausul, lot de han gå til Tottenham fordi de vil få igjen mye mer når han blir solgt fra Tottenham enn det de ville fått i Newcastle.

nå er eg ikkje heilt med på det du seier...? har modric en utkjøpsklausul på 15 mill i kontrakta til tottenham og det vil gi meir penger til mamic -brødrene i zagreb?? makes sence... vei ikkje heilt ka du prøver å sei her...
- carry on!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1666 på: 27. Mai 2008, 17:06 »
Er dette en seriøs kilde?

http://www.thisislondon.co.uk/sport/article-23487778-details/article.do?ito=newsnow&

Kan ikke huske å ha hørt veldig mye om den siden. Aldri faktisk :P

Ikke vet jeg altfor mye om den spilleren heller. Men £4 mill ekke så ille, hvis det er en god spiller. Ettersom han skal til EM, er han kanskje god? Noen som vet noe?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1667 på: 27. Mai 2008, 17:57 »
Er dette en seriøs kilde?

http://www.thisislondon.co.uk/sport/article-23487778-details/article.do?ito=newsnow&

Kan ikke huske å ha hørt veldig mye om den siden. Aldri faktisk :P

Ikke vet jeg altfor mye om den spilleren heller. Men £4 mill ekke så ille, hvis det er en god spiller. Ettersom han skal til EM, er han kanskje god? Noen som vet noe?

Hvis du ser godt etter så er dette et bilag til Evening Standard, Londons lokalavis. Et hav mer seriøst enn tulleaviser som the Sun og NOTW. Så kanskje det er noe i dette.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1668 på: 27. Mai 2008, 18:20 »
Har ikke vi blitt linket til denne grekeren før!?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1669 på: 27. Mai 2008, 18:22 »
Sto på Wikipedia at han var blitt linket til oss 8.mars...

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1670 på: 27. Mai 2008, 18:33 »
Feil Human. Tottenham inkluderte en minimal utkjøpsklausul slik at Modric kan gå til en annen toppklubb for ca 15 mill £. I og med at Mamic-brødrene fikk inn en slik klausul, lot de han gå til Tottenham fordi de vil få igjen mye mer når han blir solgt fra Tottenham enn det de ville fått i Newcastle.

nå er eg ikkje heilt med på det du seier...? har modric en utkjøpsklausul på 15 mill i kontrakta til tottenham og det vil gi meir penger til mamic -brødrene i zagreb?? makes sence... vei ikkje heilt ka du prøver å sei her...

Vet ikke eksakt hva utkjøpsklausulen er på, men Mamic-brødrene sikret seg store prosenter av summen Tottenham får når de selger Modric. På den måten kan de få 13-14 mill £ i overgangen til Tottenham, pluss at de tjener fett ved et videresalg. Dette var garantert grunnen til at Modric byttet klubb før EM. Han kommer nok til å storspille, og det gjør at mange storklubber får øynene opp. Jeg tviler meget sterkt på at Modric blir i Spurs lenger enn ett år. Mamic-brødrene er MEGET utspekulerte.  ;)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1671 på: 27. Mai 2008, 18:35 »
Dette gir i alle fall mening i forhold til hva vi har hørt til nå. West Ham hadde vel lignende avtaler med Tevez og Mascherano om jeg ikke husker feil.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1672 på: 27. Mai 2008, 18:45 »
Dette gir i alle fall mening i forhold til hva vi har hørt til nå. West Ham hadde vel lignende avtaler med Tevez og Mascherano om jeg ikke husker feil.
west ham leigde tevez og mascherano fra et privat firma, det her er bare snakk om at dinabo zagreb får en prosentdel ved videresalg :P
« Siste redigering: 27. Mai 2008, 18:50 av Human »
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1673 på: 27. Mai 2008, 18:49 »

Vet ikke eksakt hva utkjøpsklausulen er på, men Mamic-brødrene sikret seg store prosenter av summen Tottenham får når de selger Modric. På den måten kan de få 13-14 mill £ i overgangen til Tottenham, pluss at de tjener fett ved et videresalg. Dette var garantert grunnen til at Modric byttet klubb før EM. Han kommer nok til å storspille, og det gjør at mange storklubber får øynene opp. Jeg tviler meget sterkt på at Modric blir i Spurs lenger enn ett år. Mamic-brødrene er MEGET utspekulerte.  ;)

da må du si at de har prosenter ved videresalg då :P men uansett så er jo det en ræva deal for tottenham, om han flopper taper dei store penger, om han spiller dritbra taper dei penger og om han bare er helt ok så har det kjøpt en sykt overprisa spiller.. så når det er sagt er eg glad newcastle ikkje kjøpte modric
- carry on!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1674 på: 27. Mai 2008, 19:27 »
Litt av et rykte:

" With the speculation surrounding who will be Chelsea?s new manager, it is pretty certain that the majority of the squad will, given the chance, wait to see who takes over from Avram Grant. However, we here at cfcuk.net are almost 100% certain that one player who will NOT be going north to join Newcastle United is midfielder Shaun Wright-Phillips.

Following Chelsea?s penultimate match of last season?s Premier league programme, the Blues team were going down the St James' Park tunnel as the Newcastle Utd side were going out on to the pitch to wish their supporters all the best for the summer break.

As Shaun passed one of the Newcastle side ? a former team mate ? he was asked about the rumours that were already abounding about his possible departure from Stamford Bridge.

He was also asked whether there was any truth in the newspaper stories that were, even then, linking the England midfielder with a move to The Toon.

Before he had the time to answer, the Newcastle player ? who shall not be named for obvious reasons ? said, ?Don?t bother coming up here... it?s a sh*thole!?

With that, the two players then shook hands, wished each other ?all the best? and went their separate ways.

After that piece of advice, given with the best of intentions, it?s a safe bet that Shaun Wright-Phillips will not, should he consider leaving Stamford Bridge, be venturing to the grim norvern wastelands of Newcastle! "

Haha.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1675 på: 27. Mai 2008, 19:37 »
verste er jo at det der er jo like verdig rykte som det the sun og andre latterlige aviser kommer opp med,..
- carry on!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1676 på: 27. Mai 2008, 19:50 »
Hva angår SWP synes jeg det er like greit om han ikke kommer. Jeg vil ha en Solano-type som Milners konkurrent på høyresida. En teknisk meget god spiller med millimeterpresise innlegg og god dødballfot, som ikke nødvendigvis trenger å være så jævla hurtig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1677 på: 27. Mai 2008, 21:27 »
I følge en med sikre kilder på VGD har Newcastle lagt inn et bud på 15mill for Even Hovland.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1678 på: 27. Mai 2008, 21:30 »
Jøss. God på FM i hvertfall. Spennende å se om detta stemmer!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1679 på: 27. Mai 2008, 21:34 »
Han var jo på prøvespill tidligere denne sesongen, så hvis han imponerte da er det jo veldig sannsynlig at et bud har kommet.