20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1305 på: 13. Mai 2008, 13:45 »
forresten,ej må bere si det: visst det er sant det som står om torres idag, så kommer ej til å le meg ihjel. håper liverpool mister han, så slipper ej det jævla maset ;D

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1306 på: 13. Mai 2008, 13:53 »
På rr sin hjemmside blir vi dog ikke nevnt med Veloso.

Quanto a Miguel Veloso tem uma cláusula de 30 milhões de euros e só por esse valor é possível a sua saída.
Um valor proibitivo para grande parte dos clubes, mas não para Manchester United que continua a seguir praticamente todos os jogos, bem como o Arsenal, que acaba de perder o francês Flamini para o AC Milan.

Kan ikke portugisisk, men er vl litt rart at vårt navn ikke står der hvis de sa det på radion. Artikkel er oppdatert idag.

Miguel har en klausul i kontrakten sin som gir han mulighet til å forlate klubben hvis det kommer et bud på spilleren på 30 millioner Euro. dette er en som som kan bli for stor for de fleste klubben, men ikke for Manchester United. som fortsetter å følge alle kampene, ilag med Arsenal som akkurat mistet Flamini til Ac Milan.

Dette er en hurtig oversettelse! ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #1307 på: 13. Mai 2008, 13:54 »
Ifølge noen smartinger er vi faktisk linket til luis psycho boamorte.. hjelpe og trøste sier nå ej... :o

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1308 på: 13. Mai 2008, 14:25 »
Smith kan være på vei til Boro!!

Dette er gammelt nytt, men jeg vil sitere Alan Oliver;

"My information is that his scouting team wanted Sam Allardyce to go for Brazilian midfielder Elano, who was also available for £6m at Shakhtar Donetsk, but the United boss had his heart set on Smith and he got him for the same fee."

"And these will include Smith, who is reportedly earning £62,000 a week and who, in 30 competitive starts for United, has not managed a single in goal in a black-and-white shirt."

Sam Allardyce kan faen meg takke seg selv at han fikk sparken, makan til udugelig jobb på transfermarkedet skal man lete lenge etter!! Også £62.000 i uka da!!!!! :o Så kan jeg legge til at Smith akkurat hadde kommet tilbake etter et stygt benbrudd...Her snakker vi business! :-[

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1309 på: 13. Mai 2008, 16:42 »
Når det er sagt er jeg sjeleglad for at han hentet bla. Beye
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1310 på: 13. Mai 2008, 17:00 »
Smith kan være på vei til Boro!!

Dette er gammelt nytt, men jeg vil sitere Alan Oliver;

"My information is that his scouting team wanted Sam Allardyce to go for Brazilian midfielder Elano, who was also available for £6m at Shakhtar Donetsk, but the United boss had his heart set on Smith and he got him for the same fee."

"And these will include Smith, who is reportedly earning £62,000 a week and who, in 30 competitive starts for United, has not managed a single in goal in a black-and-white shirt."

Sam Allardyce kan faen meg takke seg selv at han fikk sparken, makan til udugelig jobb på transfermarkedet skal man lete lenge etter!! Også £62.000 i uka da!!!!! :o Så kan jeg legge til at Smith akkurat hadde kommet tilbake etter et stygt benbrudd...Her snakker vi business! :-[

Gud å deilig det hadde vært å bli kvitt smith!!.Håper virkelig vi blir kvitt den udugligheten ;)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1311 på: 13. Mai 2008, 17:03 »
Nani har gått ut i portugisisk presse å anbefaler Moutinho og Veloso å komme til England. De er gode venner og spillere, og at han vil hjelpe dem å tilpasse england.. Lover ikke godt dette, men jeg ser ikke helt for meg at ManU skal stille med hel portugisisk midtbane. Kilden min er www.Abola.pt.. orske ikke å legge med link da ingen sjekker den uansett...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1312 på: 13. Mai 2008, 18:11 »
Ser iallfall ut til at vi bare kan glemme Cuellar som det har vært snakket om tidligere...

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1861_3560139,00.html

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1313 på: 13. Mai 2008, 18:18 »
Sånne artikler er ikke verdt en dritt...Får han det riktige tilbudet går han, uten tvil...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1314 på: 13. Mai 2008, 18:20 »
Trur vi kan gløyme alle spelarane det er snakk om, andre storklubbar som lokkar med cl eller uefa-cup kjem til å snappa dei opp alle samen.  :(

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1315 på: 13. Mai 2008, 18:27 »
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=694317

Arsenal vil gi oss konkurranse om Dunne....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1316 på: 13. Mai 2008, 18:32 »
Overraskende hvis Dunne går til Arsenal...en spiller på 27 år uten erfaring fra verken CL eller UEFA cup(med forbehold om at de har spilt der en sesong). Det lukter ikke Wenger, og det lukter heller ikke mye Arsenal av Richard Dunne. Liverpool er den eneste topp4 klubben jeg tror Dunne ville spilt fast i, han ville lett danket ut Skrtel.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1317 på: 13. Mai 2008, 18:50 »
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=694317

Arsenal vil gi oss konkurranse om Dunne....

Goal har vell ennå tilgode med å treffe på et transfer rykte?:P

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1318 på: 13. Mai 2008, 18:57 »
Nani har gått ut i portugisisk presse å anbefaler Moutinho og Veloso å komme til England. De er gode venner og spillere, og at han vil hjelpe dem å tilpasse england.. Lover ikke godt dette, men jeg ser ikke helt for meg at ManU skal stille med hel portugisisk midtbane. Kilden min er www.Abola.pt.. orske ikke å legge med link da ingen sjekker den uansett...

ManJu bruker ikke masse penger på to ny sentrale midtbanespillere med Anderson, Scholes, Fletcher, Carrick og Hargreaves i troppen. De fleste av topp 4 har bra dekning på sentral midt. Det jeg er redd for er at Wenger vil ha Veloso som erstatter for Flameni.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1319 på: 13. Mai 2008, 19:03 »
Tror faktisk ikke Wenger vil betale så mye penger for en så ung spiller...Ikke utenkelig at Song Billong kan komme litt fra intet og bli en hit på samme måte som Flamini har gjort i år...

Så min konklusjon er at enten så går Wenger for et billigere alternativ eller så satser han på en som er i deres egne rekker..