20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807180 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1290 på: 12. Mai 2008, 21:45 »
Er jo bare bra det da ;)

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1291 på: 12. Mai 2008, 21:50 »
ja sånn sett :P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1292 på: 12. Mai 2008, 21:51 »
Kan det tenkes at Sir Alex vil prøve å presse frem en byttehandel? Et reint bytte; Saha for Owen....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1293 på: 12. Mai 2008, 21:57 »
nei takk

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1294 på: 12. Mai 2008, 21:58 »
Saha i bytte med Owen. Nei Takk
Saha er jo mere skada enn Owen, så den går nok ikke

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1295 på: 12. Mai 2008, 21:59 »
Saha og Riise inn, det lukter CL plass neste år :P

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1296 på: 12. Mai 2008, 22:05 »
Saha og Riise inn, det lukter CL plass neste år :P

Slenger meg på denne.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1297 på: 12. Mai 2008, 23:00 »
Asbjørn: Hvor har du lest om Saha?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1298 på: 12. Mai 2008, 23:03 »
Hvor blir vi egentlig linket til Saha?

Det er jo bare en på Newcastle Online-forumet som sier at en kamerat av han så ham der... Ikke akuratt den mest troverdige kilden, så jeg forstår ikke helt hva folk er redde for ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1299 på: 13. Mai 2008, 00:21 »
På rr sin hjemmside blir vi dog ikke nevnt med Veloso.

Quanto a Miguel Veloso tem uma cláusula de 30 milhões de euros e só por esse valor é possível a sua saída.
Um valor proibitivo para grande parte dos clubes, mas não para Manchester United que continua a seguir praticamente todos os jogos, bem como o Arsenal, que acaba de perder o francês Flamini para o AC Milan.

Kan ikke portugisisk, men er vl litt rart at vårt navn ikke står der hvis de sa det på radion. Artikkel er oppdatert idag.

Virker jo som han har en minimumsklausul på 30 millioner euro. Hvordan kan Man Utd ha råd til dette når de allerede går med et dundrende underskudd. Videre er jeg overrasket over at vi angivelig skal bruke så mye penger på en spiller. Skulle vi ikke gjøre det annerledes enn før? Her knuser vi jo overgangsrekorden vår.

Ser nå at artikkelen på nettsiden til rr er oppdatert 13:08 (portugisisk tid) og svenskafans artikkelen er oppdatert 17:27. Så da regner jeg med at de får ny info iløpet av den tiden.

Vi skal jo ha bydd rundt dette for Modric så ville ikke overaske meg om vi gjør det nå. Vi har tross alt mer behov for en deffensiv midt.

Det er sikkert riktig, er bare litt merkelig at vi skal bruke så mye penger på en spiller. Stemmer dårlig med enkelte utallelser fra vår styreformann.

han har vel berre sagt at dei ikkje gjer noke dumt og ikkje satser på noke dei er usikkre på.. og keegan har vel akuratt sagt at han gledelig bruker 20 mill på en spiller..
« Siste redigering: 13. Mai 2008, 00:24 av Human »
- carry on!

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1300 på: 13. Mai 2008, 04:35 »
Var vel en grunn til at vi ikke ga Saha kontrakt når han var her på lån for noen år siden. Jeg nekter å tro at vi er interessert i ham, og ser absolutt ikke hva han skal kunne bidra med. Gi heller Carroll sjansen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1301 på: 13. Mai 2008, 08:11 »
http://www.soccerway.com/news/2008/May/13/japan-basement-club-woo-englands-owen-report

Skulle bare mangle at det kom et nytt rykte rundt Owen, og nå er han altså linka til bunnlaget i den japanske ligaen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1302 på: 13. Mai 2008, 09:46 »
Var vel en grunn til at vi ikke ga Saha kontrakt når han var her på lån for noen år siden. Jeg nekter å tro at vi er interessert i ham, og ser absolutt ikke hva han skal kunne bidra med. Gi heller Carroll sjansen.

Det er lenge siden Saha var her på lån fra Metz, og han har selvfølgelig utviklet seg stort som spiller siden det...I den perioden han gikk fra Fulham til Man.utd var han av de bedre spissene i PL...Litt uvitenhet ute å går her!!

Nå er Saha så mye skadet at ingen klubber burde tørre å kjøpe han, men når han først er skadefri er han en veldig god spiss! Men det hjelper dessverre ikke oss veldig mye, når vi skal kjøpe en spiss i sommer må vi finne en vi kan stole på..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1303 på: 13. Mai 2008, 12:06 »
http://www.soccerway.com/news/2008/May/13/japan-basement-club-woo-englands-owen-report

Skulle bare mangle at det kom et nytt rykte rundt Owen, og nå er han altså linka til bunnlaget i den japanske ligaen.
Viser vel kanskje litt om seriøsiteten i disse ryktene...

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #1304 på: 13. Mai 2008, 13:42 »
heregud... saha??? bere pisspreik.. slutt å heng dere på ryktene. Nå er silly season virkelig igang. visst vi skal prøve å hente noen av dei store talenta for å være med å konkurere i toppen, må vi også betale. modric var dyr, og ja veloso blir også dyr. men vi snakker om ekstremt store talent og veldig gode spillere på et veldig høyt nivå i ung alder. får vi veloso, trur ej vi skal glede oss, uansett pris