20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806191 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #960 på: 01. Mai 2008, 12:39 »
Og så om Joaquin har hatt en dårlig periode under turbulente forhold i Valencia da? Nesten samtlige Valenciaspillere har jo hatt en dårlig sesong, på grunn av at laget har vært langt under par i. Får vi Joaquin, noe jeg aldri tror vil skje, vil vi få en verdensklasseving og den beste høyrevingen vi noensinne har hatt.

Gammel dame som ikke har fått avisa? Vel, jeg mener det blir respektløst overfor han å sitte og si at dere ikke ønsker han til Newcastle på grunn av at han har hatt en dårlig sesong. Hva med David Silva, Vicente og resten av stjernegalleriet? Er disse dårlige fotballspillere også?

Jeg mener vi må benytte oss sterkt av at Valencia sliter med økonomien, selv om jeg vil tro det ikke er alt for mange av stjernespillerne som ønsker seg til Newcastle. Angrepet: Joaquin - David Silva - Vicente; Zigic - Villa er pur verdensklasse.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #961 på: 01. Mai 2008, 13:23 »
Tror faktisk Joaquin hadde sagt ja til å komme til oss.

Sa han ikke for ett år eller noe sånn siden at noe av det han hadde mest lyst til i karrieren sin var å slå et innlegg som Michael Owen setter i mål? Mener å huske det. Synes vi skulle gi ham sjansen jeg  ;D
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #962 på: 01. Mai 2008, 13:48 »
tipper det fleste her inne sa det samme om owen med alle skadene og det e like godt å slege han.. sjå på han no.. er vel ingen i premier league akuratt no som scora like masse som owen per kamp..

Er enig, i at Owen er en målskårer vi trenger i laget! Skadefri er han en garantist for mål, og en klassespiller (i allefall etter Newcastlestandard). Men å argumentere med at han er den som skårer mest i PL akkurat nå er en litt snill sammenligning. Hvor mange kamper skal du se på for å bedømme det? Siste 4 er han ikke best, Ikke siste 10. Og på 22 starter har han bare ett mer mål enn Martins (selv martins riktignok har 3 mer innhopp). Ameobi hadde sine perioder på 5-6 kamper der han var god han og! Owen er GOD og bør bli, men noen kanonsesong har han ikke hatt. Han kan bedre og må prestere bedre neste sesong om vi skal ha sjanse på topp 7 plassering!

7 mål på 7 kamper før kampen mot westham... er vel den høgste ratioen på dei siste 7 rundene i pl, vertfall i toppen..
« Siste redigering: 01. Mai 2008, 16:07 av Human »
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #963 på: 01. Mai 2008, 14:13 »
viss ryktene er sant om valencia burde newcastle prøve å hente noken spillera der.. villa banega joaquin silva ville alle ha gjort susen :) banenga er faktisk en som kunne erstatta emre etter kvert, fyren er en av det største talenta i verden.
- carry on!

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #964 på: 01. Mai 2008, 14:31 »
Når vi snakker om å raide Valencia så ville jeg uten tvil ønsket at vi prøvde oss på Nicola Zigic. Panserspiss på over 2 meter som hadde passet perfekt sammen med Owen og Martins.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #965 på: 01. Mai 2008, 14:35 »
Kunne tenkt meg Miguel fra Valencia, fantastisk høyre back. Men jeg er klar over at vi allerede har en meget god høyre back i Beye, men han kan også spille stopper og jeg håper vi kvitter oss med Carr og henter Miguel.
Joaquin var favorittspilleren min for et par år siden, jeg digget spillestilen hans der han sprang opp og ned langs linja og slå fantastiske innlegg. Men han har slitt veldig de to siste sesongene, men han er uten tvil en meget god spiller. Spørsmålet er om vi trenger han hvis vi skal fortsette med 433 systemet, der vi spiller uten vinger.
Zigit mente jeg vi skulle prøve oss på før Valencia hentet han, da var ikke mange her inne enige med meg. Han er en spiler med ekstreme fysiske egenskaper som jeg tror hadde passet meget bra sammen med Owen og Martins.

Selv håper jeg på Dunne, Barry og Berbatov.
an sparker ikke Bobby Robson??

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #966 på: 01. Mai 2008, 15:44 »
Hvis vi skal hente spillere fra valencia MÅ vi være tidlig ute. Dette er verdensklassespillere som topklubber over hele europa kunne tenke seg.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #967 på: 01. Mai 2008, 19:10 »
tipper det fleste her inne sa det samme om owen med alle skadene og det e like godt å slege han.. sjå på han no.. er vel ingen i premier league akuratt no som scora like masse som owen per kamp..

Er enig, i at Owen er en målskårer vi trenger i laget! Skadefri er han en garantist for mål, og en klassespiller (i allefall etter Newcastlestandard). Men å argumentere med at han er den som skårer mest i PL akkurat nå er en litt snill sammenligning. Hvor mange kamper skal du se på for å bedømme det? Siste 4 er han ikke best, Ikke siste 10. Og på 22 starter har han bare ett mer mål enn Martins (selv martins riktignok har 3 mer innhopp). Ameobi hadde sine perioder på 5-6 kamper der han var god han og! Owen er GOD og bør bli, men noen kanonsesong har han ikke hatt. Han kan bedre og må prestere bedre neste sesong om vi skal ha sjanse på topp 7 plassering!

7 mål på 7 kamper før kampen mot westham... er vel den høgste ratioen på dei siste 7 rundene i pl, vertfall i toppen..

Er enig i det du mener, at Owen har vært meget god på slutten av sesongen! Men overlegent best har han ikke vært, men ingen som slår han på de 7 kampene du nevner, men Ronaldo har 7 mål på de samme 7 kampene! Poenget mitt er vel heller at mange folk er flinke til å slenge ut opplysninger uten å sjekke fakta! Men for all del, Owen er en målskårer Newcastle trenger:)
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #968 på: 01. Mai 2008, 19:13 »
Tviler sterkt på at vi lokker de helt store spillerne med verdien på klubben ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #969 på: 01. Mai 2008, 19:14 »
Og Owen har vel bare 6 mål på de 7 kampene du snakker om? Eller tar jeg feil?
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #970 på: 01. Mai 2008, 21:03 »
Joaquin har hatt en bedriten sesong i Valencia som forøverig har hatt en bedriten sesong. Heller ikke ifjor storspilte Joaquin for Valencia og jeg vil mye heller ha Odonkor fra Betis hvis vi skal ut å kjøpe høyreving.

Derimot er det et par andre bra spillere hos Los Che som jeg godt kunne tenkt meg, men overgangen fra "solfylte appelsinland" til kalde Newcastle kan bli brutal og Newcastle har jo ikke direkte god erfaring med å hente spillere fra den iberiske halvøy.

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #971 på: 01. Mai 2008, 21:16 »
Hvis Silva kommer skal jeg danse naken gjennom 17. Mai toget!
Seriøst, han er genial og det beste er at onkelen hams er min trener som vet at jeg liker Newcastle ;)
Tror han kan klare det, han dro allerede som fjortenåring fra sin moderklubb Arguineguin til Valencia og han er faktisk ikke så puslete som alle skal ha det til ;D

1. September vil jeg at laget skal se slik ut::

-------------------------Given/Harper------------------------------
Beye/Ung spiller--Dunne/Edgar---Tayls/Faye---Erique/Shorey
----------------------Barton/Carrick/Butt-------------------------
Joaquin/Milner---------------------------------Silva/Duff/Martins
----------------------Van der Vaart/Owen/Silva-----------------
-------------------Owen/Carroll--Martins/Viduka-----------------

Inn:
Ung høyreback (forslag?)
Dunne.
Shorey.
Joquin.
Silva.
Van der Vaart.

Ut:
Emre, kan beholdes dog.
Smith.
Cacapa.
N'Zogbia.
« Siste redigering: 01. Mai 2008, 21:29 av Ole939 »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #972 på: 01. Mai 2008, 23:59 »
Carlos Cuellar med 9 og MoM hos Skysports. Fikk ikke sett matchen, men av det jeg har lest var han fantastisk. Får håpe Keegan så dagens match da! :)

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #973 på: 02. Mai 2008, 01:57 »
var 6 mål på 6 før west ham så ja riktig 6 mål på det 7 siste.. my bad :P
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #974 på: 02. Mai 2008, 01:59 »
vi burde seriøst se på wright phillips også... han kan vel ikkje vere igjen i chelsea når dei har kalou joe cole og malouda som står forran han i spillerkøen.
- carry on!