20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805748 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #930 på: 30. April 2008, 14:28 »
Uansett, slike spillere som de fra ManC bør vi prøve oss på. Da viser vi ambisjonene vi må ha!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #931 på: 30. April 2008, 14:44 »
Tribalfootball melder om Joaquin:

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=90507

Fyttigampefuten!!!! ;D det hadde vært noe det!!!!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #932 på: 30. April 2008, 14:47 »
Joaquin er sinnsyk. Men det var jo Luque også...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #933 på: 30. April 2008, 15:00 »
Joaquin er sinnsyk. Men det var jo Luque også...
Jeg syns Joaquin har tapt seg no jævlig etter han forlot Betis, men uansett, blomstrer han, blomster laget han spiller på også for å si det sånn. Nå åpnet ikke jeg linken, men stod det noen sum der? Han får vel ikke dra for under 10 mp?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #934 på: 30. April 2008, 15:15 »
Joaquin har sugd skikkelig balle i år. Styr unna!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #935 på: 30. April 2008, 15:19 »
enig. Styr unna joaquin. Er vel forsåvidt ikke no sjokk at det kommer fra tribalfootball.. Det er vel den siden i verden som har mest rykter! Burde vi hente noen fra Valencia, så burde vi hente Albelda, Villa eller Vicente
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #936 på: 30. April 2008, 15:20 »
Sier ikke nei takk til Silva heller :D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #937 på: 30. April 2008, 15:21 »
Mange gode spillere på Valencia...

Hildebrand, Miguel, Albiol, Banega, Vincente, Joaquin, Villa og Silva er alle spillere jeg mer enn gjerne skulle sett i svart og hvit! :D
« Siste redigering: 30. April 2008, 15:23 av danield »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #938 på: 30. April 2008, 15:24 »
Joaquin har sugd skikkelig balle i år. Styr unna!
Det har hele Valencia, så legger ikke så alt for mye i denne sesongen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #939 på: 30. April 2008, 15:26 »
Har det ikkeblitt hevdet at Valencia har økonomiske problemer? Hadde vært flott å få inn noen av spillerne som danield nevner.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #940 på: 30. April 2008, 16:55 »
Er Timo Hildebrand i Valencia??
Men vi trenger ikke keeper. Selv om jeg regner med at du nevnte han fordi han er en god keeper ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #941 på: 30. April 2008, 18:12 »
Å sammenligne Owen og Emre blir feil meina eg. Emre er ein spelar som har vist veldig lite i PL, han er konstant skada, og det ser IKKJE ut til å bli bedre, tvert imot. Hadde sett han spele litt før han kom hit, på landslaget, så eg visste at han var ein habil spelar. Men så god som enkelte skal ha det til var han nok ikkje, var vel ein grunn til at han gjekk til oss for ein meget beskjeden sum. Owen har vist seg som ein av verdens beste spissar for nokre år tilbake, og bevist at han lett taklar nivået i PL. Dessuten ser det ut som han har rista av seg skadeproblema no.

Og det viktigaste av alt er at vi lett kan erstatte Emre, men å erstatte Owen skal vi få store problem med. Det er rett og slett klasseforskjell på dei to.

du burde funne ut litt meir om emre før du seier at han ikkje har gjort noke nevneverdig.. for det første så vandt han uefacup med galatasaray i 2000 som 19 åring der dei slo arsenal i finalen og sesongen etter vant dei supervinnercupen mot real der han også spelte. han var stor i inter, gjorde ganske mangen gode kamper i cl. For det andre så har vel newcastel brukt en taktikk der han ikkje passer inn i det heile tatt under roeder og BS.. lange baller og einaste vi gjer i midtbaneleddet er å prøve og vinne ballen etter vi har sendt en laaang ball mot bakrom eller til spiss.. men no under keegan der vi prøver å skape ting ved midten og frammover vil emre passe inn perfekt.. eg meiner at han burde få prøve seg i butt sin posisjon og han vil definitivt vise ka han er god for då det er akuratt i den posisjonen han burde spille! evnt muligens som indreløper på venstre og bruke barton på høgre om keegan ikkje tør å sette butt ut av laget :P

Et gimrende innlegg. Emre var bedre i fjorårsesongen, men likevel har han vært med å påvirke de kampene han har spilt denne sesongen. Hjemmekampen mot Everton var et godt eksempel. Den var jeg personlig på. Castle var på vei til å tape kampen på midtbanen før Emre kom inn på. I tillegg kvitterte han målgivende og et mål. 

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #942 på: 30. April 2008, 19:04 »
Jeg er lei av å vente på at Emre skal bli skadefri, og heller mot å selge ham i sommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #943 på: 30. April 2008, 19:47 »
Enig selg. Han er stadig skadet, og skårer for lite mpl. En god ballfordeler, men den jobben kan barton gjøre like bra. Han passer ikke sammen med butt eller barton. Må hele tiden komme dypt for å hente ballen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #944 på: 30. April 2008, 20:15 »
tipper det fleste her inne sa det samme om owen med alle skadene og det e like godt å slege han.. sjå på han no.. er vel ingen i premier league akuratt no som scora like masse som owen per kamp.. og korleis kan du sei at barton og butt ikkje passer med emre?? barton og emre har vel tilgode å spille ilag i år, og eg trur dei vil passe ganske så godt ilag fordi barton har masse sikrare og bedre pasninger enn butt og jobber ganske bra når han er i toppform..

ville likt å sett barton emre og butt på midten der emre er anker, butt som høgreindreløper som kan stoppe folk fra å komme på kanten i tilegg til å gi beye masse rom frammover på kanten..
- carry on!