20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805317 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #615 på: 10. April 2008, 15:19 »
Mange fine navn på den lista.

Av det jeg har sett av Daniel Güiza i år, vil jeg tro han er en spiller som kan gli lett inn i PL. En kraftpakke som er ekstremt hurtig de første meterene. Ellers i Primera ser Ruben de la Red og Fernando Amorebieta spennende ut. Luis Fabiano hadde selvsagt også vært en våt drøm, særlig om vi får med Diego Capel på kjøpet.
« Siste redigering: 10. April 2008, 15:42 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 10. April 2008, 17:52 »
Hvorfor i all verden snakker vi om Fabiano, Huntelaar, Pandev eller Henry når vi har Owen, Martins og Viduka, med Andy Carroll i bakhånd? Skal vi ha en spiss, må vi kjøpe en targetman. Smith har ikke vist det helt store, og Viduka drar på årene, og er skadeutsatt. Men dette er så definitivt ikke noe vi bør bruke mye penger for, da vi ved kjøp av en ny spiss vil bremse utviklingen til Carroll.

Riktignok er også Owen svært skadeutsatt, men når han nå har spilt 17 kamper på rad, og ikke ser ut til å skulle pådra seg en ny skade igjen i nærmeste fremtid, så ser jeg ingen grunn til at ikke Owen skal få en enda bedre sesong neste sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #617 på: 10. April 2008, 18:38 »
Fordi vi ikke har noen garanti for at verken Owen eller Martins blir og at Viduka er ett år eldre neste sesong..
Oscillons From The Anti-Sun

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #618 på: 10. April 2008, 19:46 »
Zdravko Mamic, the Zagreb president, has priced Modric at about £18million and has spoken to several other English clubs, including Manchester City, Chelsea and Newcastle United

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/tottenham/article3716692.ece

Ikke akkurat verdens mest troverdig artikkel, men Modric virker spennede. Skal inrømme at jeg ikke har sett mye kroatisk fotball og har bare sett Modric et par ganger. Men alt man hører om han er jo posetivt så ville vært en svært spennende signering.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #619 på: 10. April 2008, 19:57 »
Jeg synes egentlig vi skal bare droppe spisskjøp til sommeren...Vi har tre spisser som scorer mål nå, + et kjempetalent i Carroll. Vi har også Smith i bakhånd. Med mindre vi selger en spiss til sommeren, synes jeg vi skal la være å hente en ny spiss. Det er andre lagdeler som trenger forsterkninger, og det kraftig!! Fokuset bør være på midtbanen og i forsvar.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 10. April 2008, 22:23 »
Jeg synes vi bør eller skal selge Alan Smith (han har skuffet meg voldsomt) og at vi derfor trenger èn spiss til i stallen. Det at både Viduka og Owen til tider kan være skadeutsatte kan også være et argument til spisskjøp.
Skal det først kjøpes en spiss synes jeg det bør være en med PL erfaring eller en med erfaring fra øverste hylle blant fotball-eliten, ikke en ung urutinert med fremtiden foran seg, dem har vi nå nok av fra før (Baheng, Carroll og han italieneren jeg ikke husker hva heter).

Mange spennende navn dere har diskutert over her og noen jeg aldri har hørt om også, men Henry, Pandev og Huntelaar hadde jo vært en drøm. Morsomt om vi kunne fått noen i den klassen der ihvertfall.

Men det laget mangler mest til dags dato er en offensiv midtbanespiller (playmaker) etter min mening. Emre er jo skadet hele tiden og er ganske varierende i prestasjonene når han først spiller. En høyreving er heller ikke å forakte.

Håper på 3 klassespillere i disse 3 posisjonene, gjerne rutinerte spillere som vil gi laget et løft med en gang.....................

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 10. April 2008, 22:36 »
Hva med noen forsterkninger i forsvaret, Frode? :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 10. April 2008, 22:54 »
Er det nødvendig da? :D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #623 på: 10. April 2008, 23:31 »
greit med forsterkninger i forsvaret, men spørs hva vi kan få da? synes faktisk ikke faye og taylor er så gærne sammen. dette kan ha noe med at taylor er en av favorittene mine. Kanskje en backup på venstre back (ikke riise, men en god en). Takker ja til modric, henry eller pandev + en general på midten. Tipper vi ender opp med å hente vrakgods som gilberto jeg...
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #624 på: 11. April 2008, 07:41 »
http://blogs.notw.co.uk/sport/2008/04/keegan-wants-le.html

Lennon i byttehandel for Zog....ja takk, hei og hade!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #625 på: 11. April 2008, 07:53 »
Ja, denne så jeg i forrige uke.
Litt usikker på hva jeg skal legge i det. Men vist Zoggy vil hjem, eller nærmere familien. Eller er det bare det at han er sutrede.
Ja, da hadde det vært en meget god byttehandle. Å jeg er desverre zoggy fan.

Jeg tror Zoggy iallefall vil vekk, vist Keegan spiller med den formasjonen har spilller med nå..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #626 på: 11. April 2008, 09:10 »
Ja, denne så jeg i forrige uke.
Litt usikker på hva jeg skal legge i det. Men vist Zoggy vil hjem, eller nærmere familien. Eller er det bare det at han er sutrede.
Ja, da hadde det vært en meget god byttehandle. Å jeg er desverre zoggy fan.

Jeg tror Zoggy iallefall vil vekk, vist Keegan spiller med den formasjonen har spilller med nå..

Haha, det med å komme nærmare familien er berre PISS. Trur det er berre ein dårleg unnskyldning frå å komme seg vekk frå Newcastle.  Zoggy klarte no seg bra før det gjekk dårlig i Newcastle, og no plutseleg seier han dette.  Nei dinna kjøpar eg ikkje.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #627 på: 11. April 2008, 15:27 »
http://blogs.notw.co.uk/sport/2008/04/keegan-wants-le.html

Lennon i byttehandel for Zog....ja takk, hei og hade!!

Enig i det. N'Zogbia er god, emn vil heller ha Lennon. Lennon har jo også på benken da vi spilte mot dem så kanskje det er en mulighet...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 11. April 2008, 17:07 »
Er det nødvendig da? :D

På høyrebacken har vi Beye og evt Geremi om det skulle bli nødvendig, det holder for min del.
Trenger nok en venstreback i Riise/Bridge klassen da det er litt for tynt med kun Enrique som alternativ der.
På stopperplass synes jeg ikke vi kan kjøpe flere uten at vi selger noen av dem vi har fra før. Taylor, Faye, Edgar, Rozehnal, Ramage, Cacapa og nå sist Diatta blir jo 7 spillere som slåss om 2 plasser.

Er veldig fornøyd med Beye - Taylor - Faye - Enrique i forsvaret de siste kampene.... må skyte inn at jeg også synes Edgar klarte seg ganske bra nå sist mot Reading....

Dette er min mening ihvertfall.
« Siste redigering: 11. April 2008, 17:11 av Frode »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #629 på: 11. April 2008, 17:59 »
Forsvaret har vært vår akilleshæl i alle år, og selvom vi nå har spilt bra i 3 kamper betyr ikke det at vi ikke trenger forsterkninger. Rozehnal, Cacapa, Ramage og Diatta både forventer jeg og regner jeg med at forsvinner i sommer. Og der trenger vi ihvertfall en ny spiller. En bauta i forsvaret. En spiller som virkelig står frem. Det gjør verken Faye eller Taylor. De har begge vist mangler denne sesongen og er desverre ikke bra nok hvis vi skal være med der oppe å kjempe.