20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 796045 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #405 på: 23. Mars 2008, 20:39 »
Mertesacker! :D
Marquez som defensiv midtbane og Mertesacker som stopper da! :D

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #406 på: 23. Mars 2008, 21:39 »
Viktig å få inn en offensiv midtbanespiller som IKKE ER SKADET HELE JÆVLA TIDA (Ja, jeg sikter til deg, Emre).

Noe slikt hadde vært moro:

_______________GIVEN_______________

Og nei, jeg tror ikke det blir en for offensiv midtbane... Egentlig vil jeg ha inn en bedre midtstopper, jeg vet bare ikke hvem...

Ikke for offensivt? Dette laget hadde blitt avkledd på bortebane. Barton er jo bedre offensivt enn bedre, og med Swp, Arshavin og N`Zogbia er vi jo blottet for defensive fiber og duellstyrken er heller ikke mye å skryte av.
an sparker ikke Bobby Robson??

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #407 på: 23. Mars 2008, 23:16 »
slenger meg med siste taler

Jeg er enig med de fleste av forslagene til Kung_Zlatan. Tror faktisk at Lennon hadde vært ypperlig. Tenk de innleggene en toppspiss kunne fått da: Zoggy på venstre og Lennon på Høyre. Milner kunne kjempa om plass enten på høyre eller indreløper. Hna kan faktisk takle og sentre, og han har en enorm "motor"
« Siste redigering: 23. Mars 2008, 23:19 av bjørni »

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #408 på: 23. Mars 2008, 23:38 »
Carrick og Tore Reginussen! Reggie ville vi fått grisebillig og han kommer garantert til å bli god!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #409 på: 24. Mars 2008, 01:10 »
slenger meg med siste taler

Jeg er enig med de fleste av forslagene til Kung_Zlatan. Tror faktisk at Lennon hadde vært ypperlig. Tenk de innleggene en toppspiss kunne fått da: Zoggy på venstre og Lennon på Høyre. Milner kunne kjempa om plass enten på høyre eller indreløper. Hna kan faktisk takle og sentre, og han har en enorm "motor"

Heller Milner enn Lennon. Siste nemnte er uhorveleg oppskrytt. Innlegga hans er langt dårlegare enn Milner sine.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

gaggyjeja

• Flaskebærer
  • *
  • http://www.fotballensverden.blogspot.com/
    • Vis profil
    • fotballblogg side!
« Svar #410 på: 24. Mars 2008, 10:40 »
vi trenger 3-4 nye spillere, 1 til midtbane elr 2. og en til forsvar kanskje en til der å. de bør koste en del også, krever kvalitet fra øverste hylle. VI MÅ få orden på bakre rekka så vi kan fokusere mindre på å jobbe hjem og redde oss, og komme oss fremover på banen og produsere flere sjangser. owen trenger en del sjangser for å score. men han scorer iafl bare ballene kommer, derfor må vi være solid nok bak.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 24. Mars 2008, 12:38 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 24. Mars 2008, 12:41 »
Vi trenger ihvertfall pace, så det er jo ingen hemmelighet at King Kev vil kjøpe slike spillere i sommer. Nå er det jo en nokså dårlig kilde da, enda (snakker om The People).
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 24. Mars 2008, 13:31 »
Reyes er ikke det  beste som kan skje  oss, men jeg tror han kan bidra med mye positivt, er jo vant med å spille i vinner klubber. har mye erfaring i engelsk fotball og kan spille både ving og spiss. Greit nok.. vi vet hva vi får.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #414 på: 24. Mars 2008, 14:24 »
Hehe sutrerte spanjol som klager over været og temperaturen i london. Trur vi skal ta dette med klype salt eg.
For all del, god spelar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #415 på: 24. Mars 2008, 15:08 »
Hvem skal vi da holde vekke fra banen.. Owen, Martins, N`Zogbia eller duff..
Jeg tror vi kommer til å se en annen formasjon til neste år, en mere eksplosiv formasjon. Iallefall hva som angår midtbanen vår. Å det er der jeg mener det burde handles..
Ikke venstrekant spillere, det har vi.. Vi trenger forsterkning sentralt å på høyresiden. Så nei takk til Reyes..
Ja takk til Lennon, Arshavin eller kansje dette hurtigtoget.. http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11699_258660,00.html
Han er en spiller ingen holder følge med. Ung lovende å ganske billig.. Hadde vært et kupp..

Sentralt ser jeg for meg Carrick som førstevalg, men det kan bli vanskelig. (håper united kjøper denne franskmannen fra rennes) Eller at vi gjør det ;)
Ellers kunne jeg faktisk tenkt med Tom Huddlestone, han er ung å fremadstormende.. Han har alt faktisk. Dette er gode løsninger sentralt.

Ja, jeg synes Viduka er en god spiller, men han er for mye skadet. Derfor kunne jeg tenkt meg en targetspiss som er venstre beint faktisk. Å da nevner jeg Benficas Cardozo. Tror han er v.beint, vist ikke er han lik som Martins, god med begge beina..

Men alt avhenger av hvordan Keegan vil spille. Vil han å til neste år fortsette med Owen i denne Totti rollen??
Han kommer iallefall til å kjøpe spillere ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 24. Mars 2008, 15:15 »
Hvem skal vi da holde vekke fra banen.. Owen, Martins, N`Zogbia eller duff..
Hehe, jeg tror ikke Keegan vil ha noe problem med å holde Duff ute av laget. Tipper han blir solgt i sommer jeg. Har jo ikke vært med på benken engang i de to siste matchene.

Et annet spørsmål er jo hvordan Zog ser på saker og ting. Ønsker han seg bort eller vil han bli i Newcastle og fortsette under Keegan?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #417 på: 24. Mars 2008, 21:09 »
Har ikke Duff visst ganske lovende form? Hvorfor er han ute av laget? Pga skade?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 24. Mars 2008, 21:10 »
Har ikke Duff visst ganske lovende form? Hvorfor er han ute av laget? Pga skade?
Jeg synes Duff har vært forferdelig svak hele sesongen. Er ikke i nærheten av å være på sitt gamle nivå.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 24. Mars 2008, 21:40 »
Enig. Greit nok han viser grei teknikk osv, men blir sjelden mål eller målsjanser ut av det han foretar seg. Blir liksom ikkje farlig.