20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807675 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #375 på: 20. Mars 2008, 08:21 »
Jeg var i allefall tilstede da han debuterte i serien hjemme mot Spurs, og makan til velkomst har vi vel ikke sett siden Owen signerte for klubben. Så fansen har/hadde i allefall trua på at han ville bli en god tilvekst i laget - så også jeg som sitter med nyeste hjemmedrakten og 7 BARTON på ryggen. Har ikke gitt han opp ennå, men bør begynne å finne et stabilt høyt nivå på spillet sitt.

Var tilstede på den kampen jeg også. Var en helt utrolig velkomst han fikk, og jeg jublet like villt som alle de andre 50000 newcastle supporterne som var der..

Mot manu for en måned siden var jeg også tilstede, og det var stor misnøye hos samtlige ang. Barton. Det var tendeser til piping og man kunne høre skjellsord rettet mot Barton. Er jo ikke vanskelig å forstå at mange supportere føler seg snytt mtp hvordan Barton har opptrådt og fremstått både på og utenfor banen i Newcastle.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #376 på: 20. Mars 2008, 11:04 »
Helt enig kø1, er også veldig enig med Radar's sammenligning med oppførsel på, og utenfor, banen kontra en ansatt i en bedrift. Oppfører man seg som en idiot etter arbeidstid vil de aller aller fleste få sparken i et hvilket som helst seriøst firma. Unntaket er vel Vektere med div vinnigsforbrytelser og/eller voldsdommer som utrolig nok får seg jobb i norske vaktselskaper.
Men over tol det tråden EGENTLIG handler om-
Transfersommeren 2008:

Håper og tror (faktisk forventer jeg) at KK og Mr.Ashley henter ny kreativ midtbanespiller. Mitt førstevalg er Van Der Vaart men han tror jeg det blir en sinnsyk heksejakt på, og jeg tror heller ikke han vil velge oss foran evt andre store klubber. Regner heller ikke Diego i Werder som et seriøst alternativ. Derimot ser jeg det ikke som umulig å få hentet hjem den malplasserte Carrick i Mæn Ju. Tipper £12Mill vil kunne være nok for å få "The grumpy old man" - aka - Sir Alex til å signere avtalen. Det tror jeg vil være en STOR forbedring for oss. Samtidig vil jeg ha en GOD stopper og gjerne en ny høyreback. Ellers hadde det ikke gjort noe om ryktene om Riise og Henry stemte...
Uansett, spennende blir det i allefall.

(SKÅL FRA KON TIKI PÅ Oslo Gardemoen)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #377 på: 20. Mars 2008, 11:30 »
QPR will make a £1m move for Newcastle defender Peter Ramage. (Various)

Arsenal are lining up St Etienne skipper Loic Perrin as a replacement for Matthieu Flamini, who could leave for free in the summer. (Daily Star)
Hadde ikke det vært noe å hentet denne mannen gratis til sommeren da..

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=182552
Vet denne linker ikke er allverdens, men er det i det hele tatt noen som har hørt om denne spilleren..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #378 på: 20. Mars 2008, 12:15 »
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=182552
Vet denne linker ikke er allverdens, men er det i det hele tatt noen som har hørt om denne spilleren..
Mbia kunne jeg godt tenke meg! Stort talent. Gikk det ikke rykter om at det var han Ferguson ønsker å erstatte Scholes med? Tror han har en del store (større) klubber etter seg, så det spørs nok om han velger oss.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 20. Mars 2008, 12:26 »
Parker var det ikke som sutra. Parker ville først ikke vekk, men da han ble fortalt at budet på han var akseptert tok han det jo selvsagt slik at han var uønsket, og forlot klubben.
Og det er ingen hemmelighet at små deler av hjemmepublikumet mot slutten av forrige sesong vendte seg litt mot Parker, da ting gikk trått for han og resten av laget. Det var veldig synd, for Parker hadde lett spilt i dagens lag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #380 på: 20. Mars 2008, 13:50 »
Mbia er som godt klar for Man U skal man tro engelske og franske aviser. Trur ikkje vi har sjanse til og sloss med Man U og Barcelona om han.
Newcastlesupporter siden 1992

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #381 på: 20. Mars 2008, 14:16 »
Mbia er som godt klar for Man U skal man tro engelske og franske aviser. Trur ikkje vi har sjanse til og sloss med Man U og Barcelona om han.
Det kan kansje være gode nyheter for Newcastle da..
Siden det kansje blir lettere å lokke til seg Carrick ;D

http://www.eatsleepsport.com/articles/708160.html
Ja, sier ikke nei takk til å kvitte meg med Ramage å Carr ;)

West Ham want Newcastle full-back Stephen Carr, who will be a free agent in the summer. (Daily Mirror)
Ja, ser ut som det blir kamp om denne toppspilleren vår ;)
« Siste redigering: 21. Mars 2008, 14:35 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 22. Mars 2008, 11:39 »
Paper Talk - Toon up Dawson's creek

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_3334510,00.html

Dette BØR ikke være noe annet enn en jævla dårlig spøk!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 22. Mars 2008, 11:43 »
Dawson er en Bramble type....håpløst hvis vi kjøper han! Dawson har jo driti seg godt ut de par-tre siste gangene han har spilt på SJP også! To år siden så ble han utvist etter å spilt kjempedårlig, og i høst så spilte han katastrofalt. Var jo direkte skyld i to av målene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 22. Mars 2008, 13:46 »
Hehe, LETT Hangeland når Fulham rykker ned fremfor han ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 22. Mars 2008, 13:54 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/03/22/vokes-come-and-get-me-united-72703-20660124/

Anal Olivers berømte kilder melder at Sam Vokes sikler etter en Newcastle United-kontrakt, selv om Villa også viser interesse. Han er utålmodig på å få gjennomført en deal der han lånes tilbake til Bournemouth, som sliter tungt økonomisk, for resten av sesongen.
18 åringen har scoret 11 mål sålangt denne sesongen i League 1, og spiller på Wales sitt U21-landslag.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #386 på: 22. Mars 2008, 14:45 »
Synes ikke Dawson har gjort seg helt bort i år jeg  :-X
Men så er vi ikke helt bortskjemt med de beste stopperne selv da ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

areforde

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #387 på: 22. Mars 2008, 21:33 »
En ting er iallefall sikkert; Det må bli utskiftninger.
Vi har mange gode spillere, men tydeligvis ikke gode nok.

Micheal Carrick er helt klart den spilleren Keegan bør prøve å lokke. Han sliter med spilletid i Man U og vil nok kanskje la seg friste av en fast plass på et lag som har mye potensiale.

Goran Pandev, Lazios stjerneskudd, hadde også vert en god signing. Har sett endel kamper med han og han er av veldig bra kaliber. Etter min mening ville han helt klart danket ut de fleste spisser i Newcastle. Pandev, Owen og Martins i en 4-3-3 formasjon hadde vært koslig. Da får man iallefall offensiv fotball. Det liker man!

Samtidig bør Keegan se etter en ny midstopper. Steven Taylor er den klart beste midtstopperen i Newcastle og trenger en makker av samme kaliber. De siste par midtstopperparene Newcastle har hatt har ikke fungert som dem skal, etter min mening. (*Kremt* Bramble *Kremt*)

Så da får man håpe at Gutta holder ut de siste par kampene slik at Keegan får 50M £ å kose seg med i sommer. Jeg gleder meg iallefall noe enormt.

Kom igjen, få høre flere spillere som er interessante!  :D

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 22. Mars 2008, 21:54 »
Micheal Carrick er helt klart den spilleren Keegan bør prøve å lokke. Han sliter med spilletid i Man U og vil nok kanskje la seg friste av en fast plass på et lag som har mye potensiale.

Sliter Carrick med spilletid i Man Utd? Tenkte han spilte ganske mye.

areforde

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #389 på: 22. Mars 2008, 23:10 »
I det siste har Carrick spilt lite og han har/kommer nok til å miste plassen sin til Owen Heargraves. Han har sittet veldig mye på benken i det siste og ikke startet en kamp på veldig lenge slik som jeg har sett.

Kan jo ta feil med det jeg sier, men Carrick er uansett en glimrende spiller som Newcastle bør prøv seg på etter min mening.