20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 796085 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #360 på: 18. Mars 2008, 13:43 »
Nei, nei og atter nei!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 18. Mars 2008, 14:45 »
Hvis vi skal tette igjen forsvaret må vi først og fremst få inn en skikkelig midtstopper. Enrique var god igår syns jeg, men han har enda til gode å overbevise. Håper inderlig han gjør det i de siste kampene. Midtstopper bør vøre 1prioritet. En deffensiv midtbane med fart, som kan flytte beina litt fortere en sirup butt bør være 2prioritet.

men både Enrique og Milner trenger konkuranse på plassen sine. Selv om jeg tror milner gir 100% uansett, han trenger pause av og til.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 18. Mars 2008, 16:18 »
det vi treng, er ein solid midtstopper, ein som sjeldan gjer store feil og kan ta ansvar
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 18. Mars 2008, 16:53 »
det vi treng, er ein solid midtstopper, ein som sjeldan gjer store feil og kan ta ansvar

Richard Dunne!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 18. Mars 2008, 17:03 »
Drømmen min er Mertesacker. Da får vi en BAUTA som ennå er ung. Men tipper han går til Bayern

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 18. Mars 2008, 18:17 »
Får vi John Arne Riise til £3,5mill i sommer, så er det et røverkjøp! Riise vil være en strålende signering for oss! Ikke mange sidebacker som jobber så hardt, han er relativt bra offensivt, slår gode dødballer(hvertfall etter newcastle standard). Han er rutinert, samtidig som han er inne i sine beste år som fotballspiller. Han kan spille både back og flanke.

Folk må bare drite i disse tekstmeldingene han skrev for 4 år siden. Gutten har vokst opp. Jeg synes han fremstår ganske sympatisk nå, etter hva som var tilfelle tidligere. Man finner neppe en mer seriøs fotballspiller enn John Arne Riise!! Og det er nettopp disse typene som ofrer liv og lemmer, blør for drakta og viser "passion" hver gang man snører på seg fotballskoa vi trenger. Vi har for mange typer av det motsatte; N'zogbia, Barton, Viduka, Carr osv.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #366 på: 18. Mars 2008, 19:20 »
Det blir uten tvil et svært spennende transfervindu i sommer. Er svært spent på å se hvor mye Ashley gir Keegan. Får Keegan midler til å kjøpe inn stjernespillere, kan det bli meget bra. Slik jeg ser det så trenger vi en autoritær midtstopper/bauta som kan løse samhandlingsproblemet i forsvarsfireren, en venstreback og en høyrekant for å gi Enrique og Milner konkurranse, et defensivt rivjern på midten og en spiss.

Min ønskeliste (svært optimistisk) er:

Dunne/Brown
Riise/Shorey
Senna/Carrick
Barnes
Arshavin
Gomis/Pandev/Fabiano

Denne listen er basert på det vi har blitt linket til gjennom sesongen. Vet vi aldri kommer til å få bla Carrick og Pandev, men faen så god vi ville blitt ;)

Milner92

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #367 på: 18. Mars 2008, 21:39 »
Spillere Ut:
-Rozenhal
-Butt
-Smith
-Carr
-Babayaro
-Geremi
-Barton

Spillere Inn:
-Brede Hangeland
-Leighton Baines
-Michael Carrick/Michele Troiano
  ;D :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 18. Mars 2008, 22:59 »
Får vi John Arne Riise til £3,5mill i sommer, så er det et røverkjøp! Riise vil være en strålende signering for oss! Ikke mange sidebacker som jobber så hardt, han er relativt bra offensivt, slår gode dødballer(hvertfall etter newcastle standard). Han er rutinert, samtidig som han er inne i sine beste år som fotballspiller. Han kan spille både back og flanke.

Folk må bare drite i disse tekstmeldingene han skrev for 4 år siden. Gutten har vokst opp. Jeg synes han fremstår ganske sympatisk nå, etter hva som var tilfelle tidligere. Man finner neppe en mer seriøs fotballspiller enn John Arne Riise!! Og det er nettopp disse typene som ofrer liv og lemmer, blør for drakta og viser "passion" hver gang man snører på seg fotballskoa vi trenger. Vi har for mange typer av det motsatte; N'zogbia, Barton, Viduka, Carr osv.

110% enig i Riise-beskrivelsen.
Forøvrig uenig hva spesielt Barton og Carr angår. Carr har vel ikke gjort en ting av elendighet for vårs, og selv om han ikke holder mål syns jeg bestandig at workraten er der. Barton gir også absolutt alt når han spiller, selv om han har gjort idiotiske ting. I går sprang han garantert mer enn noen annen spiller på laget vårt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 19. Mars 2008, 02:05 »

110% enig i Riise-beskrivelsen.
Forøvrig uenig hva spesielt Barton og Carr angår. Carr har vel ikke gjort en ting av elendighet for vårs, og selv om han ikke holder mål syns jeg bestandig at workraten er der. Barton gir også absolutt alt når han spiller, selv om han har gjort idiotiske ting. I går sprang han garantert mer enn noen annen spiller på laget vårt.

Grei den Riise-beskrivelsen, men han er faen meg ikke noe til person. Synes faktisk Carew er bedre enn Riise i sine komentarer. Begge var horible før, men nå er Carew bedre, selv om det er falskt!
Nei takk! Sats på Enrique eller kjøp Shorey!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 19. Mars 2008, 02:36 »
Selvfølgelig skal The Bull satses på, men han trenger jo konkurranse!
Ser ingenting galt i Carew heller. Begge de to spillerne har i mine øyne vokst skikkelig opp og blitt mye mer profesjonelle. Riise har igrunn alltid vært bånn seriøs og profesjonell rundt fotballen.
At han dreit seg litt ut med diverse meldinger er nå så, men det kommer jo mye av hvor lite dette landet er. Syns alle de sakene er blåst ut av alle proporsjoner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 19. Mars 2008, 07:21 »
Jeg synes Barton sine utenomsportslige problemer denne sesongen viser at han ikke blør 100% for Newcastle..Carr synes jeg ofte har opptrådt likegyldig ovenfor laget..lat og uinspirert. Så jeg kan ikke si at jeg er veldig imponert over hva disse spillerne viser av stolthet ovenfor klubben og supporterne..Men det er min mening.

Barton løper bra han, bare synd han har mistet fotballspilleren i seg. Denne sesongen så har han slitt med å spille presise pasninger til motstandere som står 5m unna...Han er treig med ballen, viser elendig spilleforståelse. Hva har egentlig skjedd med Barton etter han kom til Newcastle?? Jeg synes han har vært en tragedie, og jeg synes absolutt det har vært på sin plass de gangene han har blitt pepet ut av Toon Army..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 19. Mars 2008, 19:54 »
Det er vel langt fler enn Barton som har underprestert. Men Barton har til sitt forsvar (Ja, jeg veit at halvparten av det er hans feil) ikke fått flere kamper på rad under beltet. Michael Owen har brukt sin tid på å komme i form etter skade, flere andre spillere har underprestert stort, langt fra bare Barton. Barton gir fortsatt 100%, og jeg syns det stadig blir forbedringer. Barton kommer, om vi ikke gjør den idiotiske feilen å sparke han på huet og rævva ut etter så kort tid. Vil irritere meg grenseløst dersom Toon Army jager en så god spiller vekk, på samme måte som Parker.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 19. Mars 2008, 20:14 »
Toon Army jaget ikke vekk Parker. Parker savnet London og sutret etter å komme seg vekk. Det er ganske normalt at fansen reagerer når spillere er misfornøyd på den måten. Både Jenas og Dyer har falt i unåde på manglende lojalitet, det samme skjedde med Parker. Synes også prestasjonene til Parker bare ble dårligere og dårligere, men på sitt beste i Newcastle var han strålende! Og sånn som vi sliter sentralt på midten nå skulle jeg gjerne hatt både Jenas, Dyer og Parker..

Barton har seg selv å takke for at folk er misfornøyde med han, og det er opptil han og bevise at han er verdt applausen og hyllesten til fansen! Det kan han gjøre ved å spille bra fotball, så lenge han spiller elendig slik han gjør nå blir bare vondt værre..

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #374 på: 20. Mars 2008, 08:06 »
Jeg var i allefall tilstede da han debuterte i serien hjemme mot Spurs, og makan til velkomst har vi vel ikke sett siden Owen signerte for klubben. Så fansen har/hadde i allefall trua på at han ville bli en god tilvekst i laget - så også jeg som sitter med nyeste hjemmedrakten og 7 BARTON på ryggen. Har ikke gitt han opp ennå, men bør begynne å finne et stabilt høyt nivå på spillet sitt.