Basert på sesongens prestasjoner og min personlige oppfatning(subjektiv skrudd den enn må være), bør følgende spillere bli vist døren denne sommeren:
Stephen Carr - Ferdig for lenge siden, alle vet det
David Rozenhal - Taklet ikke PL, dessuten ønsker han seg bort
Peter Ramage - Kommer aldri til å bli noe spesielt
Cacapa - Begynner å bli gammel, holder ikke høyt nok nivå
Joey Barton - Om han ikke havner i fengsel, bør vi se om noen har lyst til å skyte seg selv i foten ved å kjøpe han
Nicky Butt - Jeg får vondt av å se denne mannen spille fotball. Ja, han har erfaring og defensive kvaliteter, men han mangler ALT annet, og det holder desverre ikke i PL
Geremi - Forferdelig skuffelse.. har han hatt en eneste bra match?
Alan Smith - Han har ikke puttet siden november 2005 i PL, har bra innsatsvilje men mangler stort sett det meste annet. Gudebenådet på å skaffe seg gule kort
Shola Ameobi - Ikke noe vits å forklare videre.. evig "talent". Send han til Norwich eller lignende før vi er nødt til å arrangere testimonial match.
Mulige salgsobjekter :
Michael Owen - Om prisen er rett tror jeg hele laget kunne hatt godt av det. Altfor mye skadet, klippekort når han er frisk. Oppsving de siste matchene dog
Viduka - Lat, er ingen targetman. 32 år. Snart kvelden og mørkt uansett.
Alt i alt... Når jeg ser på listen over spillere kan jeg nesten telle de jeg absolutt ønsker å ha med videre på en hånd..
Duff, Zog, Taylor, Faye, Beye, Martins, Given.
Det ble vel kjapt 9-11 spillere ut døra, hvilket betyr at vi må signe minst like mange

Komplett og totalt urealistisk, men av de førstnevnte spillerene er kun noen få av de kvalifisert for stallfyll status, resten er rett og slett bare daukjøtt som holder oss tilbake.