20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800423 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2325 på: 30. Juni 2008, 10:22 »
Begynner å bli litt utålmodig nå. At vi linkes til Derdiyok er forsåvidt positivt, men han er vel ikke av den kvaliteten jeg helst skulle sett at vi hadde hentet. Så i går at Elmander var klart for Bolton. En spiller av såpass bra kvalitet at jeg gjerne hadde sett han på SJP. Og når det er mulig for Bolton burde det i høyeste grad være mulig for oss å få ut fingeren også.

Vil mye heller se Derdiyok i newcastle enn Elmander, og ihverfall for de summene som det har vært antydet på Elmander!   Vi har gode nok spisser, så der er det helt fint at vi satser på ungt talent.

Ja, jeg er forsåvidt enig i og med at vi har såpass gode spisser fra før. Det var bare et eksempel på at vi også SKAL være i stand til å hente gode, etablerte spillere. Da helst til midtbanen.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2326 på: 30. Juni 2008, 16:07 »
Liten oppsumering av dagens rykter:

Wenger har Obafemi Martins i kikkerten hvis Adebayor forsvinner, Martins kan kjøpes fri for 130 millioner kroner, noe som  etter all sannsynelighet stemmer!

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1356124.ece
-
http://www.shieldsgazette.com/nufc/Arsenal-want-Newcastle-striker.4236185.jp

Jippi !

Eren Derdiyok, med en prislapp på hele 6 millioner pund blir alt for dyr for Newcastle, og vi er forsatt ute etter Jonny Evans. .  :

http://www.shieldsgazette.com/nufc/KK-won39t-pay-6m-for.4236129.jp
-
http://www.sunderlandecho.com/nufc/Keegan-wants-Basle-striker-and.4235956.jp

Det er også nye rykter om at Aston Villas interesse for Milner blomstrer hvis Barry skulle dra:

http://www.sunderlandecho.com/nufc/Villa-want-United-winger-if.4236393.jp
-
http://www.shieldsgazette.com/nufc/Villa-to-bid-for-United.4236100.jp
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2328 på: 30. Juni 2008, 16:26 »
Nå sies det jo at Wenger ikke vil betale et øre mer enn £11 mill. Newcastle krever £15 og den klausulen eksisterer da vel ikke lenger?

Og vær så snill, ALDRI, ALDRI, ALDRI bruk The Sun som kilde. Spesielt ikke når det finnes tusenvis av andre kilder.
Og hvis det er The Sun som er hovedkilden for dette tullet om Martins, så gjør det ikke The Sun det spor mer troverdig.

Jeg kan ikke helt skjønne hva som er problemet med de £6 millionene Basel krever for Derdiyok, men hvis vi kan komme til enighet om en avtale rundt £5, så bør vi kunne gå med på det. Bolton betalte over £10 mill for Elmander, og i basert på det lille jeg har sett av dem, så er Derdiyok bedre enn Elmander.

Og til slutt, jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men Shields Gazette og Sunderland Echo er mer eller mindre nøyaktig det samme.
Det er nøyaktig samme artikkel, nøyaktig samme nettside, forskjellen er bare avisens navn og nettadressen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2329 på: 30. Juni 2008, 16:33 »
Som Joakim sier....Ikke stol på The Sun og spesielt IKKE Shaun Custis.....han er betalt for å spre dritt om Newcastle! Denne saken skriver han nå for 73 gang, med denne overgangsklausulen, og kilder nær Oba(yeah right!!)....

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2330 på: 30. Juni 2008, 16:42 »
Jeg begynner faktisk å bli litt lei av å høre "for gammel", "for dyr", "for lite erfaring i Premier League". Men må satse litt på spillere. Jeg skal ikke hogge av hodet på Ashley, Keegan, Wise eller noen andre, men det må nok begynne å skje noe.
£6mill for Derdiyok er kanskje litt i overkant, men som Joakim sier: £10mill for en ikke altfor mye bedre Elmander, burde vi strekke oss såpass langt.

Det er ikke langt unna at jeg forventer 2 (+/-) nye spillere den 7.juli, da oppkjøringen begynner..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2331 på: 30. Juni 2008, 17:33 »
En kar på nufcblog som sier at Jimenez er i Dubai for å forhandle med Aimar om en eventuell overgang.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2332 på: 30. Juni 2008, 17:37 »
En kar på nufcblog som sier at Jimenez er i Dubai for å forhandle med Aimar om en eventuell overgang.
Håper det stemmer, men at man skal dra til Dubai for å forhandle frem en avtale høres desverre lite sannsynlig ut! :)

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2333 på: 30. Juni 2008, 17:52 »
Agentbyrået til Aimar skal være lokalisert i Dubai.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2334 på: 30. Juni 2008, 17:58 »
Går rykter om at han er på Dubai for å prøve å selge klubben for Ashley så dette er bare rykter sånn som alt annet i det siste!

Jeg skal ikke bruke the sun som kilde noe mer, men som jeg har sett har denne saken om Martins og Arsenal stått i mange flere aviser i england idag. .

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2335 på: 30. Juni 2008, 17:58 »
Det er jeg spent på hvordan du vet.

Dette er det nærmeste jeg kommer av innleggene på nufcblog, men det sier ingenting om agentbyrået til Aimar.

Dubai is one of the financial/business capitals of the world. Probs home to the HQs of a lot of Sports Agents due to obscene tax laws.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2336 på: 30. Juni 2008, 18:20 »
Har også lest at han er der for å finne mulige investorer og DIC er visst det heteste ryktet..
Oscillons From The Anti-Sun

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2337 på: 30. Juni 2008, 18:25 »
The Journal melder at vi har fått et £4m bud på Sebastian Larsson avslått og at det har vært kontakt mellom Jeff Vetere og Real Madrid ang. en overgang på Baptista.
Oscillons From The Anti-Sun

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2338 på: 30. Juni 2008, 20:18 »
Håper det er sant at Jimenez er i Dubai i alle fall...Da forhandøer han om noe som vil vere av betydelse, sikkert... Enten overgang for Aimar eller salg av klubben. Nesten sånn at eg må si at eg er for begge deler  :-\

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2339 på: 30. Juni 2008, 21:05 »
Herregud, når skal Newcastle fansen få et SNEV av tålmodighet?!?!? *oppgitt*