20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800333 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2310 på: 29. Juni 2008, 14:38 »
Er vel ikke til å legge skjul på at av de spillerne vi ønsker oss er vi nok ikke et førstevalg! Til det må vi vel sprenge lønnsbudsjettet flere ganger...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2311 på: 29. Juni 2008, 15:20 »
Hvordan er status egentlig? Er det slik at "ingen" vil til oss, eller er vi bare kresne?
Det vet vi egentlig svært lite om.
Det eneste vi vet er at Modric havnet i Tottenham, at Arshavin er langt utenfor vår rekkevidde, og at vi ellers vet svært lite om hva som foregår bak lukkede dører.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2312 på: 29. Juni 2008, 15:28 »
Joda..Baptista hadde vært helt rått å fått!.Men at han kommer til oss det tror jeg aldri.Da kan man like godt begynne å tro på julenissen.Så det ryktet der tar jeg veldig lite seriøst..

Men jeg håper vi gjør et forsøk på Aimar!.Etter hva jeg har forstått så er ikke han urealistisk å få til oss så jeg mener kan vi få han så må vi slå til!.Såklart hvis summen er riktig..JEG VILL SE NOEN SPILLERE KLARE NÅ!.Jeg dæver av utålmodighet her :P.

Men såklart vet Keegan&Co hva som må og skal til for å hente de forsterkningene vi så sårt trenger  så jeg er bombe sikker på at dem jobber så svetten renner bak kulissene for å hente inn forsterkninger..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2313 på: 29. Juni 2008, 16:07 »
http://www.guillembalague.com/rumores_desp.php?id=28

Aldri hørt om kilden, og eg har ikke noen som helst grunn til å tro på den. ::)
Tror det er han som skrev om Liverpool i Liverpool Echo tidligere. Nå jobber han for The Sun.

Forøvrig skriver Sunday Sun i dag at vi er i samtaler om en overgang for Derdiyok og at Gomis blir i St.Etienne.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2314 på: 29. Juni 2008, 17:06 »
Han er spansk fotballekspert hos SkySports og diverse aviser.. absolutt en troverdig kilde.
Oscillons From The Anti-Sun

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2315 på: 29. Juni 2008, 17:52 »
Begynner å bli litt utålmodig nå. At vi linkes til Derdiyok er forsåvidt positivt, men han er vel ikke av den kvaliteten jeg helst skulle sett at vi hadde hentet. Så i går at Elmander var klart for Bolton. En spiller av såpass bra kvalitet at jeg gjerne hadde sett han på SJP. Og når det er mulig for Bolton burde det i høyeste grad være mulig for oss å få ut fingeren også.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #2316 på: 29. Juni 2008, 18:02 »
Han er spansk fotballekspert hos SkySports og diverse aviser.. absolutt en troverdig kilde.

Det han skriver kunne vel alle skjønne uansett. Så troverdig er til 100

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2317 på: 29. Juni 2008, 20:49 »
Typisk om vi  signer større navn som alle blir fornøyde og håpfulle til, også gjør vi det like jævlig som vi pleier.
Eller, vi signer få, eller typiske "sunderlandspillere" som f.eks Johnny Evans og gjør det over all forventning bra.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2318 på: 29. Juni 2008, 22:26 »
Dette ser mørkt ut.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2319 på: 29. Juni 2008, 22:45 »
Johnny Evans er en veldig god stopper, så jeg er ikke tvil om at han kan bli et bra kjøp! Men vi trenger en rutinert spiller ved siden av Taylor, ikke en som er to år yngre. En annen ting som er dumt er at Evans er manu spiller, det dobler prisen. Har hørt £7mill, det er alt for mye!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #2320 på: 29. Juni 2008, 23:11 »
"Fulham's England full-back  Paul Konchesky is reportedly available for £2.5m and Newcastle are one of a number of clubs said to be interested. The Cottagers' Steven Davis, who was on loan at Rangers last season, is another name still being linked with us."

Et ord: Latterlig

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2321 på: 29. Juni 2008, 23:15 »
Hvis vi henter Konchesky er det noe alvorlig galt med ambisjonene til klubben vår...

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2322 på: 29. Juni 2008, 23:44 »
Begynner å bli litt utålmodig nå. At vi linkes til Derdiyok er forsåvidt positivt, men han er vel ikke av den kvaliteten jeg helst skulle sett at vi hadde hentet. Så i går at Elmander var klart for Bolton. En spiller av såpass bra kvalitet at jeg gjerne hadde sett han på SJP. Og når det er mulig for Bolton burde det i høyeste grad være mulig for oss å få ut fingeren også.

Vil mye heller se Derdiyok i newcastle enn Elmander, og ihverfall for de summene som det har vært antydet på Elmander!   Vi har gode nok spisser, så der er det helt fint at vi satser på ungt talent.
sunt pueri pueri puerilia tractant

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2323 på: 30. Juni 2008, 01:08 »
"Fulham's England full-back  Paul Konchesky is reportedly available for £2.5m and Newcastle are one of a number of clubs said to be interested. The Cottagers' Steven Davis, who was on loan at Rangers last season, is another name still being linked with us."

Et ord: Latterlig

Skal jeg le eller grine hvis dette stemmer? ::)

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2324 på: 30. Juni 2008, 03:45 »
Jeg syns ikke Konchesky er et halvgalt alternativ frem til Enrique finner seg skikkelig til rette. 2,5 er relativt lite for en som har spilt drøssevis av PL-kamper. Og SÅ ræva er han ikke.. Zog er ingen v. back og stiller vi bare med Enrique te neste år, så ser det syltynt ut, uanz hvem vi måtte ha av 18-åringer.. Enrique, mener jeg, er ikke stabil nok enda, og Konchesky kan ha noe å tilføye. Heller han enn Shorey for dobbel pris!

Når det er sagt, så er det ikke allverdens opptur hvis Paul er den første/ en av veldig få som kommer inn i sommer.. Elmander er jeg sjeleglad for at ikke vi heiv oss inn i kampen om, 10 mill pund???

Slik jeg ser det, så er det på midten vi trenger folk. Given, Harper, Krul, Søderberg og Forster er mer enn vi nesten trenger.
Resten av laget syns jeg kan se slik ut, med 1. valget først og /backup

Beye/Geremi - Taylor - Faye/Cacapa - Konchesky/Enrique

Milner/Geremi - Butt/Smith - Zoggy/Geremi - Duff

Owen/Viduka - Martins/Carroll

Yes, det er backuper som er satt på flere plasser, men vi kan kanskje ikke unne oss den luksusen av å ha dobbel dekning overalt. Vi får da ikke langt over halve førstelaget skada til samme tid (bank i bordet)

Selv om jeg gjerne ville sett (mer enn) et par utskiftninger, så vil jeg ikke si dette er et lag som er dømt til å rykke ned.. Mange mener kanskje det, at siden det ikke har kommet noen særlig inn eller at vi er så seint ute, så er det raka vegen mot Championship... Ser også at svært mange mener at Butt er ræva og avdanka osv osv, men det er jo rart at 80% av spillerne som blei intervjua på den offisielle nufc-sida, ga sin stemme til Butt som årets spiller? Tror også at et Taylor/Faye partnerskap kan blomstre litt i år (bare en liten følelse). Kommer det en bedre stopper enn Faye og en bedre v. back enn Paul, så jovisst liksom, men jeg ser aller helst at vi kanskje kunne fått en knallfet dirigent til midtbanen ala Iniesta (kanskje bare ikke så god). En SKIKKELIG erstatter til Butt er ikke å forrakte, men der (samme som på dirigentplassen) ser jeg at vi bruker det som trengs av penger til å forsterke, ikke bare noe halvveis ala Sidwell ellernoesånt.

..Og nei jeg har ikke merka meg noen navn i EM, så jeg aner ikke hvor gode Derdiok, Turan og alle disse er.. Jeg setter min lit til at det som blir henta, skjer med Keegans velsignelse. Det er jo en grunn til at han er trener og ikke jeg:) Den tausheten som foregår nå tror jeg er knallpositivt, man hører ikke så veldig mye om Arsenals og Manchesters planer heller. Noe flott er i kokekjelen, og om jeg tar feil, så tror jeg Keegan bedømmer at det helt riktig, at det ikke er noe vits å pøse ut spenn på spillere som ikke regelrett forsterker. Håper ikke det skjer noen fuckups i siste liten med Spear heller. Jeg vil gjerne se noen nye snart, og jeg husker den ganga KUN Bowyer blei henta, det fryser på ryggen.. Ikke av de feteste vinduene. Jeg er mer spent enn en unge på julaften til den første uka i Juli! Lykke til alle sammen, det klinger snart i bjellene:) Kanskje det blir en Carrick ellerno?
« Siste redigering: 30. Juni 2008, 04:28 av Snusflekk »
Ja heia gutta!