20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800415 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2295 på: 28. Juni 2008, 12:56 »
Boulahrouz og Baptista er både gode og realistiske forsterkninger :)
sunt pueri pueri puerilia tractant

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2296 på: 28. Juni 2008, 13:44 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/06/28/magpies-offered-beast-of-seville-61634-21165867/

Vi skal ha blitt tilbydd Julio Baptista!

Ville sett på ham som en meget god forsterkning. Synes han til tider var veldig god for Real Madrid i år. Det vil si, de kampene han fikk spille.

Huff ja!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2297 på: 28. Juni 2008, 15:21 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2298 på: 28. Juni 2008, 15:44 »
Julio Baptista hadde vært en kongespiller! Kan spille både defensivt og offensivt på midten samt spiss. Han er en okse som garantert hadde vært en større trussel en samtlige av våre spillere inne i feltet på en dødball. Dessuten har han et godt frisparkbein i skuddposisjon. Men jeg vet ikke hvor realistisk det er at vi skal hente Baptista, det er nok mange som kunne tenke seg han!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2299 på: 28. Juni 2008, 16:19 »
Vist vi skal kjøpe Baptista so MÅ vi bruka han som tanksenter slik at han får spele der han er desidert best.  ;)
Waste of space på midtbana meina eg.

Trur forøvrig ikkje han kjem med tanke på tidlegare uttalelser om det engelske været.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2300 på: 28. Juni 2008, 16:25 »
Vist vi skal kjøpe Baptista so MÅ vi bruka han som tanksenter slik at han får spele der han er desidert best.  ;)
Waste of space på midtbana meina eg.

Trur forøvrig ikkje han kjem med tanke på tidlegare uttalelser om det engelske været.

Siden når ble Babtista best som tanksenter?
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2301 på: 28. Juni 2008, 16:29 »
Offensiv midtbane er faktisk hans beste posisjon. Da han kom til Sevilla så var han DM vet jeg, men så ble han flyttet lengre og lengre frem på banen pga at han er så målfarlig. Selv om han er diger, stor og sterk så liker han seg ikke så godt feilvendt, og det var noe av problemet når han skulle spille spiss i Arsenal. Baptista liker best når han kan komme i fart bakfra, komme på skuddhold eller løpe inn fra dypet. Som tanksenter er han ikke så god, selv om man skulle tro det. Baptista er en spiller som trenger å være mer innvollvert i spillet og ikke minst være rettvendt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2302 på: 28. Juni 2008, 16:39 »
Enig, var det jeg mente! Aldri vært noen stor tanksenter! Stor og sterk betyr ikke nødvendigvis at du er tanksenter! Baptista er best når han kommer i fart inn i feltet eller bakfra! Som litt fri midtbanerolle i Sevilla var han kanongod!

Men tar gjerne Baptista i Newcastle som en av midtbanespillerne! Han har styrke nko til å vinne dueller, god med ball og målfarlig! 

"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2303 på: 28. Juni 2008, 16:42 »
Baptista ville vært en fin forsterkning for oss. I følge tribalfootball skal KK også være interessert i å hente Jonny Evans. Spennende stoppertype, men tvilsomt om det er et stort talent vi trenger for å styrke forsvaret.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2304 på: 28. Juni 2008, 19:35 »
Er bare bullshit alt sammen. Baptista føyer seg pent inn i rekken av de ca 100 spillerene vi har blitt linket til de siste 2 månedene. Den eneste av de linkene det faktisk var hold i var Luka Modric, og vi vet alle hvordan det endte.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2305 på: 28. Juni 2008, 19:44 »
Er bare bullshit alt sammen. Baptista føyer seg pent inn i rekken av de ca 100 spillerene vi har blitt linket til de siste 2 månedene. Den eneste av de linkene det faktisk var hold i var Luka Modric, og vi vet alle hvordan det endte.

Det meste er nok bullshit ja,   men er nok ikke alle linkene som er det.    Eneste grunnen til at man vet at det var noe i Modric interessen er at han er klar for en annen klubb.
sunt pueri pueri puerilia tractant

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2306 på: 28. Juni 2008, 20:38 »
Baptista hadde vært en kjempesignering! Men hvor han skulle brukes hos oss er jeg egentlig veldig usikker på. Er en spiller som jeg ikke har klart å se har hatt en definert plass verken i Real eller Arsenal. Kanskje har det også vært grunnen til hans stagnasjon etter tiden i Sevilla?
Jeg klarer faktisk heller ikke helt å se for meg at vi skal satse på Baptista som vår kreative kraft på midten... Men det kan funke, for all del. Er nok bare det at jeg har forelska meg i tanken på Aimar:)
Derdiyouk virker veldig spennende, det samme med Khalid. Men prisen BØR være rett!
Spennende å se hva som venter oss, denne uken har ryktene stilnet og det er et tegn på at det jobbes godt bak kontorveggene;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2308 på: 29. Juni 2008, 14:04 »
http://www.guillembalague.com/rumores_desp.php?id=28

Aldri hørt om kilden, og eg har ikke noen som helst grunn til å tro på den. ::)

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2309 på: 29. Juni 2008, 14:26 »
Hvordan er status egentlig? Er det slik at "ingen" vil til oss, eller er vi bare kresne?