20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]  (Lest 42869 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]
« Svar #225 på: 03. Feb. 2008, 16:26 »
Faen! Alt går imot oss. Synd at Middlesbjørg har et bedre lag enn oss. Vi har alt for mange ubrukeligheter. Til og med Given er blitt svak.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 03. Feb. 2008, 16:27 »
Det skandaløse forsvarspillet måtte straffe seg før eller siden. Selv om N'Zogbias innsats offensivt i dag var bra, var hans defensive spill helt katastrofe. Vi spiller bra offensivt generelt i dag, men forsvarsspillet er rett og slett under en hver kritikk.
Oscillons From The Anti-Sun

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 03. Feb. 2008, 16:27 »
Og i tillegg fekk me mål. Det første under keegan tok bare litt over 3 og ein halv kamp
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 03. Feb. 2008, 16:27 »
jeg har ikke sett noe av kampen. Har ikke c+. men når jeg plutselig får sopcast (live stream) til å funke, så er det eneste jeg får se at Middelsbjørg putter. KUN det jeg får se og rekker å se, før sopcast klikker igjen, og kommer ikke på mere! FAEN så irriterende! i tillegg er vi jo som vanlig der vi har vært. Taper viktige poeng hjemme. kun 3 poeng var godt nok hjemme i dag
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #229 på: 03. Feb. 2008, 16:28 »
Kom ikkje som nokon bombe at vi ikkje vant i dag. Var spådd på forhand.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 03. Feb. 2008, 16:29 »
Fint om de som mener at Cacapa og Viduka er gode spillere forklare hva de mener..??
Har noen av dere sett dem spille????

Cacapa var jo banens BESTE IDAG! Viduka var farleg frampå, men ha vore skada lenge so litt mangel på siste touchen. TO EKSTREMT VIKTIGE SPELARA FOR OSS NO.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #231 på: 03. Feb. 2008, 16:32 »
Cacapa var aldeles ikke banens beste i dag. I spann med N'Zogbia ligger de to gang etter gang helt totalt feilplassert og opphever offside, så Boro får enorme rom. Han hadde noen viktige inngripner, men sett under ett gjør han en kamp under pari. Det virker som kommunikasjonen i forsvaret er totalt fraværende, hvis man ser på hvor de plasserer seg til tider.
Oscillons From The Anti-Sun

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #232 på: 03. Feb. 2008, 16:32 »
FY FAEN FOR EN DRITTKAMP!!!!

Nok en gang svikter laget når det gjelder som mest!
Med det kampprogrammet som venter er jeg redd vi havner under streken og
i Championship neste sesong!!

Uansett er det vanskelig å vinne mot et lag som består av 11 spillere og en dommer!!!!!

Fortsetter dette er jeg redd jeg overdrev da jeg tippet at laget ville få 10 poeng på de resterende kampene,
nå må jeg sette ned det målet ettersom to poeng gikk rakt til HELVETE med Huths scoring...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 03. Feb. 2008, 16:33 »
Kom ikkje som nokon bombe at vi ikkje vant i dag. Var spådd på forhand.

E du spåmann?

Ja uavgjort va vel greit totalt sett. Men vi skulle ha vunne 2-1. Feilaktig annulert mål etter 3min.

Men men MASSE positivt ta meg seg vidare :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 03. Feb. 2008, 16:35 »
FY FAEN FOR EN DRITTKAMP!!!!

Nok en gang svikter laget når det gjelder som mest!
Med det kampprogrammet som venter er jeg redd vi havner under streken og
i Championship neste sesong!!

Uansett er det vanskelig å vinne mot et lag som består av 11 spillere og en dommer!!!!!

Fortsetter dette er jeg redd jeg overdrev da jeg tippet at laget ville få 10 poeng på de resterende kampene,
nå må jeg sette ned det målet ettersom to poeng gikk rakt til HELVETE med Huths scoring...

Kamp du ha sett då?

syt syt syt syt syt

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 03. Feb. 2008, 16:35 »
Jeg tippet 1-1 før kampen og slik endte det. Ingenting positivt å ta med seg, dette er lavmål. Fy faen, nå er jeg lei.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 03. Feb. 2008, 16:37 »
2 poeng hjemme mot Bolton og Middlesbrough! Jippi! Hurra x 2!

Nå blir det tap borte mot Villa og hjemme mot Manu, og vips: Vi er midt i nedrykksstriden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 03. Feb. 2008, 16:37 »
Håper at enkelte endelig skjønner at dette stikker langt dypere enn manageren på sidelinja.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 03. Feb. 2008, 16:41 »
Enig. Vi har alt for mange drittspillere. Nicky Butt for eksempel. Skal endelig folk få opp øynene for hvor fatalt elendig denne spilleren er? Hvis ikke dagen i dag er et godt nok eksempel, så gir jeg opp. Det blir garantert tap mot Aston Villa og Man Utd. Nedrykksstriden er over oss. Fulham og Derby rykker ned, men slik som vi spiller nå så kan vi lett bli det siste laget. Er det 8 kamper siden sist seier nå? Og hvor mange mål er det på de siste 8? Jeg er målløs.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #239 på: 03. Feb. 2008, 16:43 »
Dere klager jo over alt hele tida. Idag er vi uheldige, vi får 1 mål feilaktig annulert, vi blir snytt for straffe, og Boros mål skulle vært annulert for offside. Vi sliter voldsomt for tida, men det blir ikke bedre av at vi blir bortdømt i kamp etter kamp. Støtt laget istedet for å syt etter hver forbanna kamp.
an sparker ikke Bobby Robson??