20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]  (Lest 42871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]
« Svar #180 på: 03. Feb. 2008, 15:25 »
HAHA! Smith har vunnet 1 fattig haude duell, har blitt knust i lufta ( i dag igjen).  Han har vore dårleg, spring som ein hodelaus kylling, og skapar så nær som ingenting. Ellers så er Owen forsatt dårleg, ser no utsom han har mista all fart, drible ferdighete whatsoever.

Cacape synst eg har vore god. Given forsetter med sine ELENDIGE utspel.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #181 på: 03. Feb. 2008, 15:26 »
Jeg ser nesten ikke hvordan vi skal klare å score et mål resten av sesongen skal jeg være dønn ærlig. Makan til tafatt opplegg fremover skal man lete lenge etter desverre, vi har vel ikke skudd på mål engang. Boro ser mye farligere ut når de kommer fremover

Spillerne må prøve mer på egenhånd, mener nå jeg. Ingen tør å skyte lenger. Har spillerne mistet all selvtillit?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #182 på: 03. Feb. 2008, 15:27 »
Hehe, vi har ikkje så mange spelerar som kan å skyte. Dei som kan å skyte kjem aldri i skudd posisjon. Skal vi lite på Smith og Butt på langskudd blir det ikkje mange mål framover.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #183 på: 03. Feb. 2008, 15:29 »
Andre enn meg som har problemer med å logge seg på livesport247.com ?
JEPP! Får logget meg på. men når jeg åpner linken og logger meg på icecast får jeg kun spørsmål om jeg vil laste ned en fil med navn "buildm3u.m3u"...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 03. Feb. 2008, 15:31 »
Mark S fekk frispark fordi han glapp ballen eller :|
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 03. Feb. 2008, 15:33 »
HAHA! Smith har vunnet 1 fattig haude duell, har blitt knust i lufta ( i dag igjen).  Han har vore dårleg, spring som ein hodelaus kylling, og skapar så nær som ingenting. Ellers så er Owen forsatt dårleg, ser no utsom han har mista all fart, drible ferdighete whatsoever.

HAHA! Ke kamp du ser då? Smith ha vunne MANGE håveduella mot begge stopparane, Skysport kommentatorane var og imponert. E ikkje småguta han duellerar med :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 03. Feb. 2008, 15:35 »

HAHA! Ke kamp du ser då? Smith ha vunne MANGE håveduella mot begge stopparane, Skysport kommentatorane var og imponert. E ikkje småguta han duellerar med :)

Herregud lgrinde. Har du sett kampen eller? At du synes Smith har gjort det bra her er rett og slett forbløffende. Du er sikkert fornøyd med første omgang også du. Owen er fortsatt søppel og ja.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #187 på: 03. Feb. 2008, 15:39 »
Tror også vi må sette inn Milner for Barton og Viduka for Smith. Vi trenger en skikkelig ving på høyresiden + en spiss som kan score mål.

Ellers må jeg si jeg gleder meg til vi har Beye, Faye og Martins tilbake. Håper og tror de kan gi oss et løft, noe som vi absolutte trenger nå. Desverre er det ikke særlig kreativt og underholdende det vi presterer om dagen.

Satser uansett på at det løsner såpass i 2 omgang at vi kan vinne en kamp igjen, og ikke minst score et liga mål igjen snart! Vi har vel fortsatt ikke scoret et mål i ligaen i 2008!?
Håper King Kev gir gutta beskjed om å gå ut og gi full gass og kjøre på framover nå i 2 omgang. Hadde smakt med en prakt omgang nå!

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #188 på: 03. Feb. 2008, 15:42 »
Irriterer meg at Duff alltid skal ta den ekstra finta før han legger inn.....

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #189 på: 03. Feb. 2008, 15:44 »
Tror også vi må sette inn Milner for Barton og Viduka for Smith. Vi trenger en skikkelig ving på høyresiden + en spiss som kan score mål.

Ellers må jeg si jeg gleder meg til vi har Beye, Faye og Martins tilbake. Håper og tror de kan gi oss et løft, noe som vi absolutte trenger nå. Desverre er det ikke særlig kreativt og underholdende det vi presterer om dagen.

Satser uansett på at det løsner såpass i 2 omgang at vi kan vinne en kamp igjen, og ikke minst score et liga mål igjen snart! Vi har vel fortsatt ikke scoret et mål i ligaen i 2008!?
Håper King Kev gir gutta beskjed om å gå ut og gi full gass og kjøre på framover nå i 2 omgang. Hadde smakt med en prakt omgang nå!

Hva med å bytte butt med Milner og så skifter Barton og Milner plass. Så kan vi gjerne bytte Smith med Viduka.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #190 på: 03. Feb. 2008, 15:44 »
Jeg SER kampen, og synes ikke Smith har vært bra.
Mye innsats, men lite kreativt og sjanseskapende.

Har TAPT langt fler dueller enn han har vunnet mot midtstopperne til Middlesbrough.
De gangene han vinner er havner stort sett ballene langt unna en farlif situasjon.
Tror ikke jeg har sett en hodeduell han har vunnet idag, hvor ballen har havnet hos medspiller.

Helt enig med dem som mener vi bør sette inn Ameobi eller Viduka.
Har faktisk mest tro på Ameobi, som jeg synes jobber langt bedre enn Viduka.
I tillegg kan han faktisk utfordre på bakken og i bakrom mot litt temposvake stoppere.

2. omgang har startet svakt, og Middlesbrough er langt bedre med.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #191 på: 03. Feb. 2008, 15:47 »
Ingen dum ide det Roblee!

Ta gjerne av Butt for Milner og flytt Barton inn i midten.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 03. Feb. 2008, 15:48 »
Herregud å dårlige vi er. Blir nok ikke lenge til før en ny manager er på plass om dette fortsetter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 03. Feb. 2008, 15:50 »
OWEN
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #194 på: 03. Feb. 2008, 15:50 »
jada!!!