20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]  (Lest 42994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]
« Svar #105 på: 02. Feb. 2008, 13:52 »
Dette er en sinnsykt viktig kamp, og jeg synes ikke vi skal kaste Carroll rett ut i det.....Viduka har rutinen og avslutter egenskapene, så jeg mener han bør spille...Om Viduka ikke rekker kampen så vil jeg ha Smith, pga grunn av "hold up" spillet sitt.. Uansett så hviler nok ansvaret på Owen, han er den desidert beste angriperen, når Martins ikke er til rådighet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 02. Feb. 2008, 14:09 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1231370,00.html

Keegan er fan av Emre så jeg tipper vi får se han på Søndag samt mange av de kommende kampene! :)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 02. Feb. 2008, 15:30 »
yes , håper virkelig de tekniske og offensive spillerene våres slår ordentlig til nå :) gleder meg til martins er tilbake og
lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 02. Feb. 2008, 18:14 »
Diouf kom inn for Bolton i dag, så synes det er merkelig at Faye og Beye ikke er med i troppen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 02. Feb. 2008, 18:20 »
Mulig Diouf fekk reise heim tidlegare fordi han vart kasta ut etter en ulovlig tur på byen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 02. Feb. 2008, 18:24 »
Mulig Diouf fekk reise heim tidlegare fordi han vart kasta ut etter en ulovlig tur på byen.
Såpass ja, det har jeg ikke fått med meg. Har du en link til en artikkel ang. denne artikkelen?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 02. Feb. 2008, 22:49 »
Emre blir nøkkelmann i denne kampen. Så hvordan han greide å snu kampen mot everton tidligere i sesongen. Emre og Owen kan bli et radarpar under keeagan.

nerli

• Gjest
« Svar #113 på: 03. Feb. 2008, 01:15 »
det var ikke akkurat owen som va god mot everton .. va emre som storspilte da han kom inn.. scorte mål og attpåtil serverte owen en krempassning som t.o.m lua lua hadde scort på ..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 03. Feb. 2008, 02:24 »
Owen var jævla god da han kom inn den kampen, og åpnet opp Everton med sine bevegelser. De to snudde kampen sammen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 03. Feb. 2008, 03:34 »
Faen på tide Owen scorer nå. Dette Bør vere ein god anledning!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #116 på: 03. Feb. 2008, 11:02 »
Owen har enda ikke bevisst i Newcastle drakta, men grunnen til det tror jeg er at midtbaneleddet vårt ikke klarer å spille passninger langs bakken. Hver gang f.eks smith har spillt midtbane, så durer han ballen høyt opp til owen og i lufta er ikke styrken til Owen. Forhåpentligvis så spiller Emre i dag, han har et godt overblikk og en god passningsfot.
« Siste redigering: 03. Feb. 2008, 12:09 av Roblee »

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #117 på: 03. Feb. 2008, 12:36 »
Tror og håper at ting vil løsne i denne kampen. Dette er en kamp vi skal styre og jeg forventer Boro til å legge seg dypt og sloss for ett poeng. Derfor er det viktig med spillere som kan åpne opp et kompakt forsvar.

I den sammenheng er Emre og Barton på midten verdt et forsøk. Begge har gode egenskaper både offensivt og defensivt. Begge er mye flinkere til å gjøre seg spillbare på midten, noe som åpner opp forsvar, enn for eksempel Butt (som har veldig gode ferdigheter i returløp og viktige avklareringer). Kan ikke helt forstå de som sier at Emre og Barton er for like. Emre er en playmaker med god pasningsfot som ofte ligger litt dypt i banen, før han enten spiller en genial pasning eller tar med seg ballen og drar seg forbi to-tre mann. Barton er (var?) en typisk 'box-to-box player' som er med både i forsvar og angrep. Han jobber steinhardt på sitt beste og har i likhet med Emre et veldig godt blikk for spillet. Barton kommer også veldig ofte til avslutninger og scorte mange mål for City.

Vingene/kantspillerene blir viktige i denne kampen. Er usikker på om det vil være lurt å ligge ute på krittet, eller å ha mer bevegelige spillere som kan komme i mellomrommet. Duff må på laget. Har vært blandt våre beste spillere i det siste ved måten han beveger seg på. Milner har i det siste virket sliten, så jeg ser ikke bort i fra at det kunne vært lurt å spare han hvis Enrique er tilbake.

Kadar eller Edgar kunne vært et spennende alternativ på venstreback-plassen slik at N'Zog kommer lengre opp på banen. Selv om det tryggeste er å la han spille på backen, for i denne kampen skal han ha muligheten til ofte å komme seg framover på banen.

Mitt forslag til lag hvis Enrique er ute:

Given
Carr - Taylor - Cacapa - N'Zog
             Barton - Emre
  Milner                          Duff 
             Viduka-Owen

Benk: Harper, Butt, Edgar, Smith og LuaLua

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 03. Feb. 2008, 12:41 »
Helt enig. Nicky Butt skal IKKE spille denne kampen. Han har ingenting å gjøre på matta i dag. Jeg forstår ingenting hvis ikke Emre og Barton danner midtbaneparet i dag.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #119 på: 03. Feb. 2008, 13:17 »
Enig att det kan være en perfekt kamp å teste Emre og Barton på midten. Dette blir en krigerkamp tror jg og i mine øyne så er Barton en minst like aggresiv og ballvinnende type som det Butt er. I tillegg så har Barton flere strenger å spille på offensivt. 
Uannsett hvordan lagoppstillingen blir, så blir dette en "rysare" som det heter på svensk..Bare jævli synd att jeg sitter fast oppe i Norefjell og ikke får sett kampen >:(