20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]  (Lest 43087 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]
« Svar #60 på: 01. Feb. 2008, 14:09 »
Given
Beye - Cacapa - Taylor - Enrique
N'Zogbia - Faye - Emre - Duff
Owen - Viduka

Om mulig hadde ville dette vært laget mitt på søndag. Synd at N'zogbia evt må ut av posisjon igjen, men som noen sa her, Duff er lam i høyrefoten og jeg rangerer begge to klart over James Milner. Jeg håper naturligvis også at våre afrikanske venner er fit for fight :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 01. Feb. 2008, 14:14 »
Given
Owen - Viduka

Om mulig hadde ville dette vært laget mitt på søndag. Synd at N'zogbia evt må ut av posisjon igjen, men som noen sa her, Duff er lam i høyrefoten og jeg rangerer begge to klart over James Milner. Jeg håper naturligvis også at våre afrikanske venner er fit for fight :)

100% enig, hvis Beye og Faye rekker kampen.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 01. Feb. 2008, 14:15 »
Det går faktisk ikke ann å være uenig med Duck, dersom Beye og Faye er tilbake. Det mener jeg.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 01. Feb. 2008, 14:31 »
jo det syns jeg da, jeg liker overhode ikke vår beste midtstopper på midtbanen. jeg vil sette taylor på benken putte faye inn samen med cacapa og sette butt på midten sammen med emre. eller evnt barton inn for butt.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #64 på: 01. Feb. 2008, 14:33 »
Prøver meg med en litt ung og sulten oppstilling jeg:

Given

Beye                 Taylor            Faye        Enrique

Lua Lua               Butt              Emre           N`Zogbia

Carroll            Owen

Benk:Harper, Cacapa, Barton, Duff og Viduka

Hadde vært spennende å gi ungguttene Lua Lua og Carroll muligheten fra start. Hvis det ikke skulle funke så er det jo bare å bytte ut dem.  Håper ihvertfall på ett par mål fra våre spisser og att Emre briljerer på midten som vi alle vet han kan. Barton bør starte på benken rett og slett for att jg ikke tror att han er match-fit enda.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 01. Feb. 2008, 14:38 »
Faye er også vår beste def.midt, og der sliter vi mer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 01. Feb. 2008, 15:13 »
Faye var vel den eneste av våre som spilte ACN i går, så jeg finner det vel mer sannsynlig at han sitter på benken og Beye starter i såfall. Samtidig så kan nok begge ha et aldri så lite Jet-Lag etter en lang reise (uten at jeg vet helt om det er stor tidsmessig forskjell på Ghana og England). Så jeg ville vel plassert dem begge på benken fra start av, og gi de spillerne som har trent sammen i en uke fornyet tillit, bare med ytterst små endringer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 01. Feb. 2008, 15:19 »
Tror det ikke er stor tidsforskjell på Ghan og England. Disse landene ligger vel nærmest på linje og da er de vel også i ca. samme tidsone.

Om de skal starte kommer jo litt an på om de er klare for kamp, men hvis Beye er klar håper jeg hvertfall han starter...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 01. Feb. 2008, 15:42 »
Given
Owen - Viduka

Heilt einig. Viss Faye og Beye ikkje e klar må Butt og Carr inn. Milner treng å kvila.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 01. Feb. 2008, 15:45 »
Håper på dette laget. Både Faye og Beye bør spele om dei rekk kampen. Vil spare Milner i å med at han han har spelt  dårleg i det siste, og det kan se ut som han treng å kvile litt. Synest Carroll bør få prøve seg frå start.

Given
Beye/Carr-Cacapa-Taylor-Enrique
Lualua-Faye/Barton-Emre-Zogbia
Carroll-Owen

Benk: Butt, Ameobi, Harper, Duff, Milner
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 01. Feb. 2008, 16:10 »
Ingen afrikanere med i troppen, så da kan vi slå fra oss det.
King Kev hinter derimot frempå om at Joey Bartoon kan få sin første start på veldig lenge mot Boro. Emre er selvfølgelig også tilbake i troppen, og Viduka er mest sannsynlig også spilleklar. Han er ihvertfall i troppen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 01. Feb. 2008, 16:23 »
Given
Beye-Faye-Taylor-Enrique
Milner-Emre-Barton-Zogbia
Viduka-Owen

3-0 Owen x2, Taylor  :o

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 01. Feb. 2008, 16:45 »
Jeg blir oppriktig lei meg hvis også Keegan velger å la Emre slite benk. Han får jo samme behandlingen som Luque fikk.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 01. Feb. 2008, 17:02 »
Emre kan være en STOR suksessfaktor!! Jeg håper virkelig han spiller mot boro og blir en nøkkelspiller i KK sitt lag...Han er en herlig spillertype, og får vi han i form så har vi en kjempespiller!

Det er rett og slett skammelig måten Allardyce behandlet Emre på, vi så under Roeder da vi hadde vår gode periode i fjor hvilken spiller Emre kan være....det ville være synd å skam å fryse ut Emre enda mer, da mister vi han til sommeren og da mister vi en virkelig kapasitet!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #74 på: 01. Feb. 2008, 17:18 »
Emre må selvfølgelig spille denne kampen!