20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer - er han blitt for stor for oss?  (Lest 8464 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Alan Shearer - er han blitt for stor for oss?
« Svar #30 på: 03. Feb. 2008, 18:17 »
Og i tillegg sier du jo selv at du driter i hva vi andre mener.

Hva i helvete er vitsen med å lage en ny tråd da?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 03. Feb. 2008, 18:29 »
Vi er vel litt vel hårsåre nå?

Vet ikke hvem som er mest hårsår her jeg. Å driste seg til å kritisere Shearer har jeg fått med meg er helligbrøde - selv om jeg langt i fra har forståelse for det. Ikke nok med at Shearer har blitt et spøkelse. Har dere sett Fawlty Towers ... "don't mention the war"? Shearer har blitt forumets Basil.

Var vel ikke deg jeg rettet den kommentaren mot!
Jeg syns du er nokså usaklig i endel ting, men jeg tar vel ikke mer av når det er mot Shearer. Det flyr jo usakligheter rundt her på dette forumet om Butt, Owen, Allardyce, osv. Litt må man jo tåle!
Bare for å ha det klart, Big Al er den største.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

folesvert

• Gjest
« Svar #32 på: 03. Feb. 2008, 21:36 »

[/quote]

Vet ikke hvem som er mest hårsår her jeg. Å driste seg til å kritisere Shearer har jeg fått med meg er helligbrøde - selv om jeg langt i fra har forståelse for det. Ikke nok med at Shearer har blitt et spøkelse. Har dere sett Fawlty Towers ... "don't mention the war"? Shearer har blitt forumets Basil.
[/quote]

Var vel ikke deg jeg rettet den kommentaren mot!
Jeg syns du er nokså usaklig i endel ting, men jeg tar vel ikke mer av når det er mot Shearer. Det flyr jo usakligheter rundt her på dette forumet om Butt, Owen, Allardyce, osv. Litt må man jo tåle!
Bare for å ha det klart, Big Al er den største.
[/quote]

Det synes faktisk jeg også ... men jævlig skuffa når han nå ikke ville trå til. Og litt forundra over at alle synes det er greit. De fleste synes alt Shearer gjør er greit. Det er nesten litt skummelt. Var jo fantastisk at han var hos oss så lenge uten å vinne noe som helst. Det skal han ha, men nå hadde vi trengt han som "et eller annet" slik Keegan håpet på

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 03. Feb. 2008, 22:37 »
Synes Dougie på Three Lions sa noe fornuftig ang. Shearer i dag. Han er en flott fyr, men litt for "single minded". Tenker kanskje litt mye på seg selv, innimellom. Det kan meget vel være at han har rett i det. Og toppspisser er vel gjerne en tanke "single minded". Men trenger dette være noe negativt? TRENGER virkelig klubben Alan Shearer nå? Har ikke Alan Shearer et poeng i at klubben ikke trenger to så sterke personligheter som han og Keegan samtidig på dette tidspunktet? Jeg klarer egentlig ikke se at det var noe veldig galt av Shearer å takke nei til en jobb i Keegans trenerteam. Jeg tror Shearer har et godt poeng. Men ja, kanskje er han litt for egoistisk i tankegangen. Kanskje tar jeg feil, og kanskje er Alan Shearer nøyaktig hva denne klubben trenger nå. Men selv føler jeg egentlig at Kevin Keegan i seg selv er mer enn bra nok.

Vil forresten rose deg for en saklig og god kommentar. Hvorvidt jeg er enig, er en annen sak.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 04. Feb. 2008, 03:12 »
Alan Shearer sa en gang at oppskriften hans på å score mange mål var å være egoistisk, bare så det er sagt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 04. Feb. 2008, 19:03 »
Ja, nettopp. De beste spissene er og blir egoistiske. Det er en viktig del av hemmeligheten bak suksessen.
Om han er like egoisitisk nå, vil jeg dog ikke være like sikker på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 04. Feb. 2008, 20:29 »
Han har nok et ego, men jeg ser ikke på det som noe stort problem, og jeg syns også han har såpass gangsyn at han klarer se hva som er best for klubben. Han må jo fortsatt ha lov å tro at han selv kan gjøre jobben som manager for klubben. Syns ikke han har gjort noe som helst galt!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #37 på: 05. Feb. 2008, 18:31 »
Greit nok at Shearer har et ego, det har alle spillere av hans kaliber.

Men jeg syntes at det at han ikke er ass.manager nå viser at han ikke er ego som person.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 05. Feb. 2008, 20:34 »

Det synes faktisk jeg også ... men jævlig skuffa når han nå ikke ville trå til. Og litt forundra over at alle synes det er greit. De fleste synes alt Shearer gjør er greit. Det er nesten litt skummelt. Var jo fantastisk at han var hos oss så lenge uten å vinne noe som helst. Det skal han ha, men nå hadde vi trengt han som "et eller annet" slik Keegan håpet på

Grunnene han ga for å ikke "trå til" var mer enn gode nok for meg hvertfall, det virker jo som om du er ute etter å "ta" fyren.. Og hvordan kan du si at du ble jævlig skuffa når du ikke har gjort annet enn å slenge dritt om Shearer i det siste?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #39 på: 05. Feb. 2008, 23:01 »
Til trådstarter:

Ja, det er lov å komme med personkritikk til en person, men grov utskjellig av personer ( Enten det er Roeder, Bramble eller kongen) hører ikke hjemme noe sted.

Shearer har hjerte sitt i Newcastle, og folk reagerer når det kommer en fantasibasert utskjelling hvor du ønsker at en av våre største legender mislykkes. En av mange ting jeg har lært på skolen, er å sjekke kildene mine, og en bør være ekstra forsiktig når det er snakk om kritikk, eller i dette tilfellet utskjelling.

Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #40 på: 06. Feb. 2008, 22:56 »
Shearer er å kommer aldri til å bli for stor for oss. Sånn er det å sånn blir det.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #41 på: 07. Feb. 2008, 08:14 »
Shearer er å kommer aldri til å bli for stor for oss. Sånn er det å sånn blir det.

Helt enig!!.Amen to that one

Ps: Til trådstarter..du driter deg kraftig ut med dine utsagn her!.Grunnen trenger jeg ikke å si for dem har de andre alrede sagt for meg i denne tråden ;)

Men uansett veldig lite smart sagt..helt på trynet spørr du meg ::)

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #42 på: 08. Feb. 2008, 00:21 »
Ja ja ... hva er det nå egentlig med denne Alan Shearer - tidligere Newcastle-Gud. Hvorfor i all verden vil han ikke være assistent-trener under King Kev? Han vil gå gradene? Skjønner ikke hvorfor han ikke nå kan bidra så godt han kan ... som motivator, spiss-trener e.l. Nei han vil ikke framstå som noens lakei ... det har han aldri gjort. Han har blitt et litt utrivelig spøkelse ... en vi ikke kan komme utenom, og en som tenker bare på seg selv. Nå sitter han vel i Spania, eller i BBC-studio og håper Keegan mislykkes slik at han skal komme som en eller annen redningsmann. Etter litt erfarings i første eller andre divisjon? Tror ikke han blir noe til trener og jeg tviler på at klubbens eiere vil gå for en uskolert, uerfaren slabbedask som nå viser seg å være en liten sutrekopp. "Nei ... jeg vil ikke spille andrefløyte ... jeg er Shearer - Målkongen!" Nei kom deg ned i lavere divisjoner ... jeg håper du mislykkes. Han har sagt det selv ... "jeg har spilt for mye fotball og gått for lite på skole". Nå er han selvopphøyd GUD i Nord-England. Furtekopp ... har han ikke alltid vært en hør-på-meg-jeg-er-Shearer? Ble han tatt av banen fikk trenere fyken - av en eller annen grunn. SPØKELSE.

SATAN GUTT!, du må ha iq på 50 eller ikke ha greie på hvilken gud han har vært for oss.
du burde vite at han helst ville ha hovedjobben ELLER ikke vil ødelegge forholdet sitt med klubben hvis alt hadde gått til helvete. skjønner jesus(shearer) godt, han elsker klubben høyere en du kan vite..

vet at mange har sagt mye av det samme, men her måtte jeg få ut litt raseri pga en stygging som kritiserer guden vår.

9-LEGEND

Lykke til Kevin ... du klarer deg uten Alan Shearer. Og ... Shearer ... prøv deg som trener i Yeovil ... (innerst inne håper jeg du mislykkes). Skjønner faen ikke hva du skal lære mer av nede i gjørma framfor å følge en erfaren trener som Keegan. For erfaring i trenersammenheng har du faen meg ikke og det vil du faen ikke få sutrende i en eller annen møkkaklubb.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #43 på: 13. Feb. 2008, 11:51 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1238482,00.html
Vist enn ser på denne lista, er det iallefall ingen bedre, å det kommer aldri til å bli noen bedre heller. Litt utenom topic da ;)

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3131705,00.html
Blir iallefall ikke Southampton på Shearer.
« Siste redigering: 13. Feb. 2008, 11:56 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Høvdingen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #44 på: 14. Feb. 2008, 22:47 »
Vår neste manager, og den første som kommer til å sørge for at vi vinner noe!