20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal- Newcastle(29.1)[Canalplus sport 1]  (Lest 25801 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arsenal- Newcastle(29.1)[Canalplus sport 1]
« Svar #150 på: 30. Jan. 2008, 18:57 »
hæ? Jeg mener Cacapa var en av de bedre den kampen jeg!!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #151 på: 30. Jan. 2008, 19:02 »
Blander dere cup og liga?
Cacapa gjorde jo noen utrolige rare blundere denne kampen og virket som en helt annen spiller enn hva han gjorde kun 3 dager før.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #152 på: 30. Jan. 2008, 19:04 »
Har du røyka eller? Cacapa var absolutt en av de bedre igår syns da jeg. Det eneste Smith gjorde var å hente ballen på midtbanen og sende den tilbake på stopperne, mens Milner bare kakkla rundt som en høne, uten mål og mening. Syns forsvaret var relativt godt igår, men de spillerne som spille forran de, er rett og slett omtrent ubrukelige.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 30. Jan. 2008, 19:19 »
Ja ups, jeg må vel ha gjort det. Praise the defence de slapp jo tross alt bare inn 6 mål på to kamper. For en utrolig markering på Adebayor, og fantastisk lesning av spillet før innlegget kom. Et så hardt press på Flamini når han fikk skyte kan jeg aldri huske å ha sett før, og for en duellstyrke på sistemålet. For en markering. (joda den var offside) Kan jo dra frem cup-kampen også da Adebayor hadde fløt gjennom hele forsvaret vårt og scoret.

Tror du blander Owen og Smith jeg. Smith var vel nærmest scoring i går og vant litt dueller. Milner var eneste som fikk til noen driblinger og innlegg i kampen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 30. Jan. 2008, 19:29 »
Nå var det jo Carr som slapp markeringen på Adebayor, og målet til Flamini er greit nok, man kan ikke regne med at han skal skyte fra 35meter. Og selvom man skulle regne med det så er ikke det ene og alene Cacapa sitt ansvar...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #155 på: 30. Jan. 2008, 19:31 »
Ja ups, jeg må vel ha gjort det. Praise the defence de slapp jo tross alt bare inn 6 mål på to kamper. For en utrolig markering på Adebayor, og fantastisk lesning av spillet før innlegget kom. Et så hardt press på Flamini når han fikk skyte kan jeg aldri huske å ha sett før, og for en duellstyrke på sistemålet. For en markering. (joda den var offside) Kan jo dra frem cup-kampen også da Adebayor hadde fløt gjennom hele forsvaret vårt og scoret.

Tror du blander Owen og Smith jeg. Smith var vel nærmest scoring i går og vant litt dueller. Milner var eneste som fikk til noen driblinger og innlegg i kampen.
Det er absolutt ikke forsvaret sin skyld! første målet er kun et utrolig innlegg fra Flamini. Du kan ikke klandre Carr, for hvis han hadde vært nær ballen ville den også gått imål, for den ballen var i såpass fart! Hvis det er noen som skulle gjort noe annet, så kan man vel si at Given skulle kommet ut, men han gjør i og forseg det riktige ved å stå på strek. Og Målet til Flamini er midtbanen som skal opp å presse. Hvis en forsvarer forlater plassen - vil han etterlate et STORT rom, og da er det fri ferdsel bak der! Det eneste jeg kan være sånn halvveis enig med deg i, er 3 målet. her er forsvaret for passive!

Og sjansen til Smith var bare latterlig utført. Han gjør jo absolutt ingenting, det er jo Milner (eneste bra han gjort i kampen. Kom til 2 innlegg eller, og de var bak mål) som skaper sjansen. Hadde Owen vært der, hadde han kanskje truffet mål på en eller annen måte, men Smith bare blåser den, uten å tenke, rett i beina på ham.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #156 på: 30. Jan. 2008, 21:57 »
Smith, Milner og Taylor var vel Newcastles beste denne kampen faktisk. Cacapa kampens dårligste. Er stor forskjell og se kampene på tv i.f.t real ser jeg.

Hahaha!

Smith var klart dårligst, Cacapa syntes jeg var best!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 30. Jan. 2008, 23:27 »
Det er liten tvil om at Taylor var vår bestemann i forsvaret i går. Men jeg synes ikke Cacapa var veldig mye dårligere.
Er det virkelig midtstopperen Cacapa som skal gå opp på 30 meter for å hindre Flamini i å skyte? Synes ikke jeg så at det var Cacapa som glemte av markeringen på Flamini. Han så jo aldri ut til å være i klar scoringsposisjon da, dessuten hadde vi mange spillere der bak, som etter det jeg greide å se, ikke hadde noe å gjøre.

Carr var stort sett helt okey han, bortsett fra markeringssvikten på Adebayors scoring. Men det skal sies at Adebayor ikke akkurat er den enkleste mannen å markere ut av kampen. Tror ikke Hangeland vil klare det så veldig mye bedre. Det var helt sikkert veldig dårlig tempo i Bolton-Fulham. Begge lagene sendte jo av gårde langpasninger i hytt og pine, etter det lille jeg greide å se. Men han vil straks oppleve noe annet så snart Fulham virkelig møter motstand.
Arsenal og ManU er vel ikke akkurat viden kjent for sine Flo-pasninger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredson Nick

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #158 på: 30. Jan. 2008, 23:30 »
Smith, Milner og Taylor var vel Newcastles beste denne kampen faktisk. Cacapa kampens dårligste. Er stor forskjell og se kampene på tv i.f.t real ser jeg.

Owen var jo uten tvil den dårligeste. hver gang han motar ballen slår han støtte, han ødelegger alle angrepene!!!!!
Milner og smith var vel ikke akkurat go men mindre dårlig, cacapa var og helt forferdeli.
Owen det største søpple du finn på en fotballbane!!  Martins<3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 30. Jan. 2008, 23:43 »
Synes ikkje Capaca var noke særlig hadde ein Bramble miss i tillegg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]