20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal- Newcastle(29.1)[Canalplus sport 1]  (Lest 25803 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arsenal- Newcastle(29.1)[Canalplus sport 1]
« Svar #135 på: 29. Jan. 2008, 23:38 »
En annen ting som er verdt å nevne er at både Tuncay Sanli og Downing måtte av med skader for Boro i dag!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 29. Jan. 2008, 23:39 »
En annen ting som er verdt å nevne er at både Tuncay Sanli og Downing måtte av med skader for Boro i dag!

+ ingen Woody  8)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #137 på: 29. Jan. 2008, 23:44 »
Vi klare sikkert ikkje å vinne mot Boro likavel.  Hjelp ikkje om Boro har svakt lag, når vi har det same.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 29. Jan. 2008, 23:55 »
7 poeng foran nedrykk 4 poeng foran Sunderland
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #139 på: 30. Jan. 2008, 00:23 »
Detta er virkelig urovekkende...måten vi spiller på å fremtstår her er meget dårlig og det ser ikke bra ut.Keegan har mye å jobbe med og jeg håper han greier å snu den elendige trenden vi er inni i nå..

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #140 på: 30. Jan. 2008, 00:44 »
Dette var et steg i gæærn retning i forhold til kampen i helgen, da vi faktisk skapte sjanser og var bra med i 1omg. Idag var det begredelig. Greit nok, Arsenal skaper ikke all verden, og er effektive. Men vi er ikke i nærheten av å skape farligheter fremover, det er tydelige mangler på spisskompetanse hos de fleste fremover på banen.
Milner er den som har skuffet mest i det siste, vel å merke i forhold til forhåndsforventningene til hver enkelt spiller.

Nå får vi håpe vi tar noen poeng fremover, mot antatt dårligere motstandere. Vi vet jo hvordan det pleier å gå...
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 30. Jan. 2008, 09:38 »
Detta er virkelig urovekkende...måten vi spiller på å fremtstår her er meget dårlig og det ser ikke bra ut.Keegan har mye å jobbe med og jeg håper han greier å snu den elendige trenden vi er inni i nå..

Dele hele er svart. Vi har scoret 1 mål på de siste 7 kampene mot PL motstand. Det var enkelte som trodde at alt skulle bli så fantastisk mye bedre når KK kom, men som jeg har sagt tidligere sitter det nok langt dypere enn som så. Heldigvis er KK en som fohåpentligvis kommer til å få litt tid.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 30. Jan. 2008, 10:29 »
Selvsagt kan ikke KK fikse alt over natten, men med tid så tror jeg han få oss på rett kjøl igjen! Jeg er hvertfall like optimistisk nå som jeg var når han tok over, og de som ikke er det bør faktisk tenke på om de kan finne på noe bedre å gjøre enn å syte over Newcastle gang på gang.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #143 på: 30. Jan. 2008, 14:09 »
Kjedelig att vi ikke kan gjøre det bedre enn d vi gjør om dagen.Men vi har jo halve laget borte,så vi kan ikke vente oss så mye mer heller.Ihvertfall ikke mot Arsenal. Det kommer ikke til å bli lett for Keegan å snu dette, men er d noen som kan klare det så er d han..Vet ikke om vi kan forvente oss de helt store signeringene heller, for vi er ikke ett europa-lag lenger og Keegan må nok heller gamble på litt mer ukjente spillere som kan heve oss.
Er Emre klar til neste kamp? Håper han er det, for da kanskje vi får litt kreativitet inn i laget igjen. Vi må virkelig satse på Emre og gi han tid til å prestere på sitt gamle nivå.Jg har stor tro på han.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 30. Jan. 2008, 14:41 »
Emre er klar, ja...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #145 på: 30. Jan. 2008, 16:15 »
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=180242
MARADONNA I NEWCASTLEGARDEROBEN?
Storfint besøk i Newcastlegarderoben etter kampen igår. Artig.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #146 på: 30. Jan. 2008, 17:06 »
Shay Given - Kva i all verden er det han holder på med med beina i dag? Rufsete rett og slett. Hadde vel liten sjanse på nokon av målene, men eg er svært skeptisk til rekkevidden hans, slepper inn langskudd på langskudd, og han var overhodet ikkje i nærheten av ballen til det flotte skuddet til Flamini. Ser lite til desse storkampane som han hadde tidlegare, syns det er på tide Harper får sjansen. Evt kan vi kanskje begynne å sjå oss etter en ny keeper.

Du burde holde kjeft, for keepere har du tydeligvis ikke noe greie på...

Bortsett fra de tåpelige forslagene hans om at Harper burde bli førstekeeper eller at vi burde skaffe ny sisteskanse (et slikt forslag er jo nesten forræderi), har han jo rett. Selv om Given er min absolutte yndlingspiller og selv om han var mitt store idol når jeg var noen år yngre, har jeg intet problem med å se at han ikke er god for tiden.

Given var dårlig i hele høst, til jul kom han seg sterkt tilbake, men nå i det siste har han vært ganske så dårlig igjen. Denne sesongen har med andre ord ikke vært god for Given. Det at han slipper inn mange langskudd er jo et faktum, og rekkevidden hans ser visst ut til å være relativt liten for tiden. Han var jo ikke en gang I NÆRHETEN av Flaminis skudd. Greit nok å slippe inn slike en gang i blant, men jeg syntes Given har begynt å slippe inn for mange av disse. Han VAR faktisk også klønete med beina mot Arsenal! Jeg telte fire slike situasjoner i går.

Ikke er han så god i feltarbeidet som han har vært tidligere heller...

Men jeg tror det har med hele laget å gjøre. Når laget generelt sett spiller bra storspiller Given. Når laget spiller dårlig spiller Given også dårlig. Det har nok sammenheng med formen/mentaliteten/selvtilliten til laget. Mange faktorer som spiller inn, men jeg er sikker på at Given fortsatt har det i seg!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 30. Jan. 2008, 18:34 »
Smith, Milner og Taylor var vel Newcastles beste denne kampen faktisk. Cacapa kampens dårligste. Er stor forskjell og se kampene på tv i.f.t real ser jeg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 30. Jan. 2008, 18:51 »
Cacapa vår dårligste?
Javel. Det var nytt for meg.

Cacapa sto ikke mye tilbake for Taylor i denne kampen, Kan ikke se at noen av dem gjorde noen spesielt store feil, og jeg kan ikke se at Cacapa kan kalles dårlig på noen måte. Han var tilnærmet fantastisk i cup-kampen, og ikke mye dårligere i denne kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 30. Jan. 2008, 18:55 »
Smith, Milner og Taylor var vel Newcastles beste denne kampen faktisk. Cacapa kampens dårligste. Er stor forskjell og se kampene på tv i.f.t real ser jeg.

Hva hælvete er det du klarer og påstå og si? Håper det der var kødd. Cacapa gjorde mye bra.

Smith var for jævli og milner var ikke stort bedre
lt;3 Newcastle <3