20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal- Newcastle(29.1)[Canalplus sport 1]  (Lest 25936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Arsenal- Newcastle(29.1)[Canalplus sport 1]
« Svar #120 på: 29. Jan. 2008, 22:22 »
Å se Newcastle-kamper er visst for tiden bortkastet med tid. Vi vinner jo aldri lenger. Given var ikke i nærheten...

Positivt i 2.omgang: Barton har gitt oss et løft, mens Cacapa har storspilt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 29. Jan. 2008, 22:25 »
Då var det 3-0
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #122 på: 29. Jan. 2008, 22:25 »
Fuck, NATTA!

toon4life

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #123 på: 29. Jan. 2008, 22:26 »
Fy faen... Hvis det der ikke er offside, hvorfor skal 5 newcastle tvilstilfeller dømmes offside? JÆVLA linjedommere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 29. Jan. 2008, 22:26 »
Hurra
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 29. Jan. 2008, 22:30 »
Ameobi få Barton til å framstå som en fysikkprofessor.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 29. Jan. 2008, 23:19 »
smith kan bare bli plassert på tribunen. Han suger jo så jævli det skulle ikke vært lov. snakk om bomkjøp. jeg blir dårlig av å se på han. Owen er nesten der , smith er aldri i nærheten. la carroll spille. kjøpe bæsj for 80 mill
lt;3 Newcastle <3

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #127 på: 29. Jan. 2008, 23:24 »
Eg var høyst skeptisk til Smith, og vi ser godt kvifor. Kan ikkje fordra han, enda eit bomkjøp.
Milner forsetter sitt begredelige spel, første touchet hans er urovekkende dårleg. Han tok seg opp i begynnelsen av 2.omgang, men datt ned på nivået igjen. Cacapa synst eg var dagens spelar, var meget god i mine auge.

Vi må berre innsjå at vi ikkje er bedre enn det vi er. Vi har ALT for mange høyst MIDDELMODIGE og AVDANKA spelera.
Og no er Sunderland berre 4 poeng bak oss.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 29. Jan. 2008, 23:27 »
Eg var høyst skeptisk til Smith, og vi ser godt kvifor. Kan ikkje fordra han, enda eit bomkjøp.
Milner forsetter sitt begredelige spel, første touchet hans er urovekkende dårleg. Han tok seg opp i begynnelsen av 2.omgang, men datt ned på nivået igjen. Cacapa synst eg var dagens spelar, var meget god i mine auge.

Vi må berre innsjå at vi ikkje er bedre enn det vi er. Vi har ALT for mange høyst MIDDELMODIGE og AVDANKA spelera.
Og no er Sunderland berre 4 poeng bak oss.

Smith scorer på lørdag hvis han starter.
an sparker ikke Bobby Robson??

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 29. Jan. 2008, 23:28 »
Shay Given - Kva i all verden er det han holder på med med beina i dag? Rufsete rett og slett. Hadde vel liten sjanse på nokon av målene, men eg er svært skeptisk til rekkevidden hans, slepper inn langskudd på langskudd, og han var overhodet ikkje i nærheten av ballen til det flotte skuddet til Flamini. Ser lite til desse storkampane som han hadde tidlegare, syns det er på tide Harper får sjansen. Evt kan vi kanskje begynne å sjå oss etter en ny keeper.

Stephen Carr - Får godkjent her faktisk, bra innsats, men enkelte feil innimellom trekker ned. Langt fra den verste utpå der.

Steven Taylor - Brukbar kamp i dag, litt rufsete innimellom, men viser bra innsats, og vinnder mange duellar. Hadde riktignok en del rare valg, og eg syns både han og Cacapa var for snille med Adebayor, og lot ofte han ta ned ballen helt upressa.

Claudio Cacapa - Samme som Taylor, har spelt seg opp i det siste.

Charles N'Zogbia - Tydelig utilpass på venstreback, håpløs posisjonering og henger ofte etter. Skapte lite/ingenting offensivt. Vi trenger ein ny venstreback, Zog høyrer ikkje heime her.

James Milner - Fullstendig ute av form om dagen. Sliter med det meste, og er sjanselaus mot Clichy. Det trengs forsterkningar på høgrekant, det Milner foretar seg blir altfor forutsigbart.

David Rozehnal - For å å være helt ærlig så kan eg ikkje huske å ha sett en dårligare spelar i Newcastle. Springer i mellom som ein hodelaus kylling, og kroppskontakt og press er framandord for denne karen. Forferdelig opptreden igjen av Rozehnal, har nesten ikkje ord. Driter seg også ut og selger seg før 1-0 målet.

Nicky Butt - Syns han er blandt våre bedre i dag, meget bra førsteomgang, og tør i det minste å presse ballfører, og har mange fine inngripingar. Fortjener ikkje den kritikken han får av mange her.

Damien Duff - Er fornøgd med han, av få som kan måle seg med Arsenal-spelarane teknisk. Lider for mangel på bevegelse i laget, dette må Keegan rette på.

Alan Smith - Nok en elendig kamp av Smith, et elendig kjøp av Allardyce. Einaste han er i stand til er å ødelegge for forsvaret. Som vanlig går han målløs av bana, og eg spør igjen, kor lenge skal vi spele med en spiss som ikkje scorer mål?

Michael Owen - Fekk som vanlig til lite, mistar ballen gang på gang, ellers gjekk det stort sett i offside, sjølv om ein del av avgjørelsane var tvilsomme.

Nei eg blir deprimert av dette. Midtbana vår bidreg svært lite framover, og vi har ingen gode angrepsspelarar i øyeblikket. Her trengs det forsterkningar. Blir så forbanna at eg får mest lyst å grave meg ned :-[

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 29. Jan. 2008, 23:29 »
var vel som forventa dette, dessverre. Vi blir knust nok en gang. Samme gamle. Greit vi har en god manager nå, men det må gjøres utskiftninger. Vi KAN IKKE SPILLE MED BUTT OG ROZ sentralt! Skal nevnes at Butt var langt fra den dårligste i dag, men det forklarer mer om resten av laget, enn om han. Trekker tilbake det jeg har sagt om at N'zog er en grei backup på backen. Han hører absolutt ikke til der. Hvorfor spiller ikke Enrique? kan ikke fatte at vi aldri skal klare å score mål, mens vi slipper inn mål i bøtter og spann. Owen slo vel verdensrekord i offside om jeg ikke tar feil? Er forjævlig å se han så annonym. Dette er nok fordi han får lite å jobbe med. I tillegg har vi Smith som bare flyr å kjefter og gnåler. Han er, som jeg spådde i starten, en spiller vi ikke trenger. Han får vel ikke allverdens å jobbe med han heller, på lik linje med owen. Nei, dette er grusomt!
« Siste redigering: 29. Jan. 2008, 23:33 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 29. Jan. 2008, 23:30 »
Greit, vi taper 3-0 og jeg er skuffa, men det er liten vits i å svartmale det hele....Jeg har sett klare og gode tegn på kvalitet hos nesten samtlige spillere som har vært innvollvert i disse to kampene mot Arsenal, bare synd at det er nettopp Arsenal vi har spilt mot!

Jeg er optimistisk i forhold til kampen til helga, jeg tror SJP kommer til å være helt ellevilt, publikum vil garantert stille  seg bak laget og spillerne kan slippe seg løs og spille fotball..Utover feb/mars kommer det en rekke kamper som er mot motstandere på "vårt nivå" og jeg er overbevist om at vi snur trenden i løpet av de to neste månedene..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 29. Jan. 2008, 23:33 »
Shay Given - Kva i all verden er det han holder på med med beina i dag? Rufsete rett og slett. Hadde vel liten sjanse på nokon av målene, men eg er svært skeptisk til rekkevidden hans, slepper inn langskudd på langskudd, og han var overhodet ikkje i nærheten av ballen til det flotte skuddet til Flamini. Ser lite til desse storkampane som han hadde tidlegare, syns det er på tide Harper får sjansen. Evt kan vi kanskje begynne å sjå oss etter en ny keeper.

Du burde holde kjeft, for keepere har du tydeligvis ikke noe greie på...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 29. Jan. 2008, 23:36 »
enig med kø1. Given har ikke sjans på noen av målene. Han gjør vel en feil (shoot me if iam wrong) og det er hælsparket der han bruker litt god tid. Given er en av PL's beste keepere og jeg ser ingen grunn til at vi skal skylde på han.
Men hvorfor spiller ikke Enrique?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 29. Jan. 2008, 23:37 »
N'Zogbia fikk forøvrig sitt 5 gule kort for sesongen i dag og må stå over bortekampen mot Aston Villa neste helg.