Shay Given - Kva i all verden er det han holder på med med beina i dag? Rufsete rett og slett. Hadde vel liten sjanse på nokon av målene, men eg er svært skeptisk til rekkevidden hans, slepper inn langskudd på langskudd, og han var overhodet ikkje i nærheten av ballen til det flotte skuddet til Flamini. Ser lite til desse storkampane som han hadde tidlegare, syns det er på tide Harper får sjansen. Evt kan vi kanskje begynne å sjå oss etter en ny keeper.
Stephen Carr - Får godkjent her faktisk, bra innsats, men enkelte feil innimellom trekker ned. Langt fra den verste utpå der.
Steven Taylor - Brukbar kamp i dag, litt rufsete innimellom, men viser bra innsats, og vinnder mange duellar. Hadde riktignok en del rare valg, og eg syns både han og Cacapa var for snille med Adebayor, og lot ofte han ta ned ballen helt upressa.
Claudio Cacapa - Samme som Taylor, har spelt seg opp i det siste.
Charles N'Zogbia - Tydelig utilpass på venstreback, håpløs posisjonering og henger ofte etter. Skapte lite/ingenting offensivt. Vi trenger ein ny venstreback, Zog høyrer ikkje heime her.
James Milner - Fullstendig ute av form om dagen. Sliter med det meste, og er sjanselaus mot Clichy. Det trengs forsterkningar på høgrekant, det Milner foretar seg blir altfor forutsigbart.
David Rozehnal - For å å være helt ærlig så kan eg ikkje huske å ha sett en dårligare spelar i Newcastle. Springer i mellom som ein hodelaus kylling, og kroppskontakt og press er framandord for denne karen. Forferdelig opptreden igjen av Rozehnal, har nesten ikkje ord. Driter seg også ut og selger seg før 1-0 målet.
Nicky Butt - Syns han er blandt våre bedre i dag, meget bra førsteomgang, og tør i det minste å presse ballfører, og har mange fine inngripingar. Fortjener ikkje den kritikken han får av mange her.
Damien Duff - Er fornøgd med han, av få som kan måle seg med Arsenal-spelarane teknisk. Lider for mangel på bevegelse i laget, dette må Keegan rette på.
Alan Smith - Nok en elendig kamp av Smith, et elendig kjøp av Allardyce. Einaste han er i stand til er å ødelegge for forsvaret. Som vanlig går han målløs av bana, og eg spør igjen, kor lenge skal vi spele med en spiss som ikkje scorer mål?
Michael Owen - Fekk som vanlig til lite, mistar ballen gang på gang, ellers gjekk det stort sett i offside, sjølv om ein del av avgjørelsane var tvilsomme.
Nei eg blir deprimert av dette. Midtbana vår bidreg svært lite framover, og vi har ingen gode angrepsspelarar i øyeblikket. Her trengs det forsterkningar. Blir så forbanna at eg får mest lyst å grave meg ned