20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Sunderland  (Lest 36342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Sunderland
« Svar #30 på: 23. Mars 2008, 18:22 »
Noen som har tips om flyreise på søndagskvelden? Må komme meg hjem, må skjønne...

Noen som vet om det er vits i å prøve å få refundert billettene fra Norwegian på lørdagen? De er lavpris...

Null sjanse med mindre du har reiseforsikring og kan vise legepapirer på at du var syk.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 23. Mars 2008, 18:24 »
Javel, daså. Du har ikke lyst på en tur til Norge på lørdagen da, Radar? Kan kjøpe billige billetter av meg  ;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 23. Mars 2008, 18:27 »
Noen mulighet for å rekke et fly fra Newcastle Airport klokken 17.05 engelsk tid? Kampen begynner vel 13.30 engelsk tid?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 23. Mars 2008, 19:43 »
Noen mulighet for å rekke et fly fra Newcastle Airport klokken 17.05 engelsk tid? Kampen begynner vel 13.30 engelsk tid?

Kampstart                1330
Kampslutt                1515
Seneste innsjekk      1620

Dersom du er ferdig pakket på stadion så hopper du inn i en drosje (£16) til flyplassen og vil bruke ca.30 minutter pga kamptrafikken. Det blir ikke plenty med tid akkurat.

Javel, daså. Du har ikke lyst på en tur til Norge på lørdagen da, Radar? Kan kjøpe billige billetter av meg  ;)

Hmmmmmmmmmmmm.... Tror jeg står over. Minsten vil da være 5 dager gammel og svigers er på besøk. Tror en slik tur vil ha lav WAF (Wife Acceptance Factor)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 23. Mars 2008, 19:47 »
Tror jeg tar toget til London på søndag kveld, og sover på flyplassen. Er ganske rimelig med fly til oslo på mandag morgen...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 23. Mars 2008, 19:50 »
Hvor lang tid beregner man med tog fra Newcastle til London?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 23. Mars 2008, 19:52 »
Ca tre timer og et kvarter.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 24. Mars 2008, 14:08 »
Gode nyheter. Man kan endre dato på norwegianreiser for et gebyr på ca kr 250,-

Så det blikke så grådig dyrt allikevel...

pane

• Gjest
« Svar #38 på: 11. April 2008, 22:12 »
ja-aa. da nærmer d seg kampen over alle kamper. hvis noen av dere er interesserte i å ta enn øl eller noen så bare gi beskjed. jeg reise som sagt alene og er klar for enn bytur :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 11. April 2008, 23:10 »
Vi er tre stk. som skal over... Hadde vært fett med en pils med noen andre nordmenn.. Noen flere som skal over?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 12. April 2008, 00:19 »
Skal på kampen med svigerfar og blir i Platinum Club litt før og etter kampen om noen skal sitte der. Skal også prøve å slite meg løs litt tidlig på formiddagen så vi rekker noen pils før kampen (minsten er 5 dager gammel da) . Ta gjerne kontakt. Mener nummeret mitt skal stå i MagZine men det står i allefall på fotballdrakt.net.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 14. April 2008, 14:14 »
Ja jeg skal også over, reiser over på fredage, og får med meg helga og den elektriske stemningen. Men jeg reiser alene, og det er første gang jeg er over. Så send meg en PM om noen er inntressert i og drikke øl samenn med andre Newcastle supportere.
Og Radar kunne du vist meg litt rundt i byen på Lørdagen tror du?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 14. April 2008, 14:44 »
Må se litt an med omvisningen. Jeg har svigers på besøk og konemor skal på sykehuset i morgen for Keisersnitt og kommer sikkert hjem til helgen slik at lørdagen mest sannsynlig går til å tilbringe tid med den nybakte mor, barna og svigers.

Kan ikke love noe men send meg en melding på lørdagen så skal jeg se hvor jeg er. Mulig jeg havner i byen.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 16. April 2008, 14:01 »
Bare et lite spm.
Noen som vet hvor mann kan hendvende seg, for og få en omvisning på St James Park?
Og om dette gjøres etter eller før kampa?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 16. April 2008, 14:22 »
Bare et lite spm.
Noen som vet hvor mann kan hendvende seg, for og få en omvisning på St James Park?
Og om dette gjøres etter eller før kampa?

Kjøper billett i Box office, og touren begynner i kafeen ved siden av. Det er IKKE på matchdager...