20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Sunderland  (Lest 36350 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Newcastle-Sunderland
« Svar #45 på: 16. April 2008, 14:51 »
Det går 2 omvisninger pr dag (utenom matchdag).

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 16. April 2008, 16:12 »
Trodde omvisningen startet fra Milbourne reception?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 16. April 2008, 16:25 »
Den startet i det muséet i kaféen når jeg var på tour, men er meget mulig at startpunktet er flyttet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 16. April 2008, 21:28 »
Har sett en annonse på forsiden av nufc.co.uk (altså den siden før du går inn på selve hovedsiden), om at omvisninger nå også inkluderer matchdager, men det står ikke noe om det på selve nettsidene. Nå er det vel heller ikke omvisninger på søndager. Det fikk ihvertfall jeg beskjed om da jeg spurte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 16. April 2008, 23:22 »
Omvisningen startet fra Milburn reception da jeg tok omvisning, men nå er det over 3 år siden da...men det er uansett lett og finne ut, spør du noen i Milburn reception så får du helt sikkert svar!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 17. April 2008, 17:41 »
Jeg spurte både her og der, og fikk beskjed om at omvisningen startet fra museumet nedenfor Box Office.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

pane

• Gjest
« Svar #51 på: 18. April 2008, 15:41 »
For dere som er over og kan tenke der litt selskap til en øl eller fler.

Send meg en melding på 951 24 067.

Reiser som sagt alene og hadde satt pris på litt company :)

heter forresten Pål

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 23. April 2008, 18:53 »
Artig å treffe både Pål og Radar på Platinum club, regner med at dere er enige med meg når jeg sier at stemninga var HELT FANTASTISK. Hele byen kokte, en fantastisk tur. Artig å se og høre Newcastlefans synge hele søndag, det er umulig å beskrive stemninga som var i byen. Virker som hele byen er sinnsykt opptatt av Newcastle United. Det blir garantert en tur også neste sesong.
an sparker ikke Bobby Robson??

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 24. April 2008, 23:53 »
Jeg var på the Strawberrys før kampen, og det var ikke noe dårlig stemning der heller.
Jeg hadde ei fantastisk helg, og ja det blir nok iallefall 2-3 turer over.
Venter bare på når terminlista blir offentliggjort, og da bestilles 2-3 turer. Garantert mot Mackems igjen

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 25. April 2008, 08:58 »
Møtte forresten 2 nordmenn på supportershop'en på stadion på lørdagen ifm Sunderlandkampen. De kom over med båt og skulle selge 2 billetter som de ikke kunne benytte pga at kampen ble flyttet. Var det noen herfra? Hvis ikke så sørget jeg i allefall for å reklamere for newutd.no  ;D

Robba

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #55 på: 09. Okt. 2008, 12:10 »
Newcastle Sunderland i år? :D Jeg har bestilt tur til over nyttår, og drar med meg kvinnfolket og en kompis. Tips til hvordan jeg kan få tak i billetter?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 09. Okt. 2008, 15:01 »
Har svart pa traden om billetter. Spar litt plass i kofferten sa jeg kan bestille noen norske matvarer hos deg a ta med hit  ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #57 på: 15. Okt. 2008, 15:00 »
Jeg skal mest sannsynlig over for å se Newcastle - Sunderland i januar.
Kan noen gi meg noen tips til billige flyreiser, hotellopphold ++?
Har vurdert å bestille gjennom de selskapene som selger fotballpakker. Mest for å slippe å styre med alt av bestilling osv. Men kan man spare MYE på å bestille selv?

Edit: Etter en rask sjekk, finner jeg hotell (Premier Inn) til £257 for dobbeltrom for 3 netter med frokost, og flyreise for 7106 for 2 stk.
Så det blir rundt 10,000 for meg og er person til. Hvordan er det? Bra eller dårlig pris?
« Siste redigering: 15. Okt. 2008, 15:11 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 15. Okt. 2008, 17:30 »
Fly :
Flyreise Oslo - Newcastle med British Airways den aktuelle helgen koster 5000,- t/r for 2 personer. Alternativt kan reisen gå via Edinburgh. Litt mer tungvindt med flybuss og tog men reisen kommer på ca.2500,- pluss bagasjekostnader, tog og flybuss. Litt over 3000,- totalt.

Overnatting :
 Prøv hotelclub.net for gode priser. Evt så er Travellodge sentralt og koster £221 for den helgen. Premier Inn finner jeg til rundt £210 for den helgen.

Kampbilletter :
Det kan lønne seg å være medlem for å være garantert billett til kampen siden den, av erfaring, blir fort utsolgt. Noen her inne som er medlem som ikke skal over og kan ta på seg oppgaven som barmhjertig samaritan?? Jeg har ingen billetter til overs til den kampen desverre.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #59 på: 15. Okt. 2008, 19:05 »
Nais =)
Takk for tipsa :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒