20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Sunderland  (Lest 36331 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Sunderland
« Svar #15 på: 16. Mars 2008, 13:56 »
Noen som har brukt Holiday Inn Newcastle http://www.a1tourism.com/uk/a6687.html ??
Ligger det langt fra sentrum og stadion? Hvordan er standarden?

Hvis du trykker på "Holiday Inn Newcastle local area map" på den siden du linket til, så ser du at dette hotellet ligger laaaaangt utenfor sentrum. Det ligger ute ved flyplassen, men også et stykke unna flyplassen slik at du neppe har nær tilgang til metroen. Så anbefaler deg å finne et annet hotell! Dessuten var det ganske dyrt også.

Holiday Inn er jo en stor kjede og det finnes sikkert 10 sånne hotell i Newcastle. Standaren er bra, men du finner billigere hotell med minst like god standard!

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 16. Mars 2008, 14:21 »
Takker for svar!
Har du noen hoteller å anbefalle? Vil helst ha et hotell i sentrum, og med brukbar standard.
an sparker ikke Bobby Robson??

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 16. Mars 2008, 14:22 »
Jeg bodde på et Holiday Inn hotell i sentrum som var ganske bra. God mat og greie rom, men litt stive priser. Sist jeg var over bodde vi på et hostell, noe som var helt ok, og billig...

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
an sparker ikke Bobby Robson??

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 16. Mars 2008, 15:40 »
Hva tror dere om Quality Hotel http://www.quality-hotel-newcastle.co.uk/check_availability_hotel2.asp?ref=&hid=399&lid=1&slArrive=17/04/2008&slDepart=20/04/2008&slNoAdults=2&slNoChild=0&slNumRooms=1&slRoomType=5

Jeg har ikke bodd på det hotellet, men jeg vet hvor det ligger. Det er midt i sentrum. Hvis du absolutt ikke tåler støy og bråk om natta så er det nok et dårlig valg, da det ligger langs en gate med mange utesteder og hvor det er voldsomt liv om natta. Men det skal sies at man nok uansett må tåle litterann støy hvis man skal bo i sentrum av Newcastle.

Hvis jeg skal anbefale et bra hotell i sentrum så vil jeg nevne Thistle Hotel nær sentral stasjonen. Veldig bra standard, men det koster opp mot 1000kr natta for et dobbelrom. Du finner billigere, men hvis du vi være sikker på bra standard og at det i tillegg ligger sentralt så er Thistle et bra valg.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 16. Mars 2008, 16:06 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 billetter på Milburn Stand, Row D Seat 40, 41, 42, near Bar 1892!!!!!!!!!!!

Å FY FAEN!!!!

IN YOUR FACES!!! :D

Har du 3 medlemsskap? Har 2 billetter i Premium club, ikke mine, men.... Fikk tak i ganske enkelt.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 16. Mars 2008, 16:08 »
Hva tror dere om Quality Hotel http://www.quality-hotel-newcastle.co.uk/check_availability_hotel2.asp?ref=&hid=399&lid=1&slArrive=17/04/2008&slDepart=20/04/2008&slNoAdults=2&slNoChild=0&slNumRooms=1&slRoomType=5

Bodde 2 netter der i mai i fjor. Helt greit men jeg kommer ikke til å velge det hotellet igjen. Mye støy, ikke all verdens standard og høy pris sammenlignet med andre hoteller i sentrum.

Tom-André

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #22 på: 16. Mars 2008, 16:20 »
Da var 3 billetter på "Sports bar" i boks!! :) Blir helt vilt! 

Tok litt tid å komme igjennom, men når man først kom igjennom på telefon, var det ikke noe problem.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 16. Mars 2008, 18:04 »
Det er et Holiday Inn i sentrum, men det er et såkalt Holiday Inn Express. Har bodd der en gang, det var helt greit. Ganske nytt hotell med bra standard. Det ligger på St. James' Boulevard og ikke langt fra jernbanestasjonen, så det er ganske kort vei til det meste.

Til dere som har kjøpt billetter: Er det en begrensning på kun én billett per medlemskap?
Norwegian blood, Geordie heart

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 16. Mars 2008, 18:24 »
Er vel to billetter pr. medlemskap. Med mindre det er andre restriksjoner på denne kampen. Jeg kjøpte iallefall to billetter på mitt medlemskap til manu kampen i februar.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 16. Mars 2008, 18:31 »
Det er restriksjon på 1 billett pr.medlemsskap på denne kampen for å gi ikke-medlemmer sjansen til å få billett

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #26 på: 17. Mars 2008, 17:11 »
Kampen er flyttet til SØNDAG!!! OBS OBS dere som skal over.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1267639,00.html

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 18. Mars 2008, 16:01 »
Jævla fuckings drit at den er flyttet. Vet ikke om det blir tur nå, mandagen etter er ganske fullbooket  :'( Fikk tak i billetter men men..
"The first 90 minutes are the most important"

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 23. Mars 2008, 17:43 »
Noen som har tips om flyreise på søndagskvelden? Må komme meg hjem, må skjønne...

Noen som vet om det er vits i å prøve å få refundert billettene fra Norwegian på lørdagen? De er lavpris...

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 23. Mars 2008, 17:54 »
Jeg står over denne...  :'( 3500 billigste jeg kunne finne som er rimelig uaktuelt
"The first 90 minutes are the most important"