20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Africa Cup Of Nations  (Lest 18265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Africa Cup Of Nations
« Svar #60 på: 02. Feb. 2008, 00:23 »
Det gjorde heller ikke Martins før han dro, fordi han ikke eide selvtillit og fordi vi ikke skapte sjanser til han.
Syns det da kunne være fint dersom Nigeria vant hele greia, og Martins kom tilbake proppa full av godfølelse og selvtillit!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #61 på: 02. Feb. 2008, 00:30 »
Enig Kø1.
vi tenger han, Owen holder ikke alene, å vi for desto flere strenger å spille på med en gang.
Selv om de ikke vinner Afrika mesterskapet, tror jeg det er helt det samme.
Martins kommer tilbake med full selvtilitt å ser frem til å jobbe med Keegan, det er nok. Tror rett å slett han gleder seg til å spille i Newcastle igjen, å det kommer til å slå ut på storspill å flere mål resten av denne sesongen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 02. Feb. 2008, 14:44 »
Vi har Carroll, Ameobi, Viduka og Smith i tillegg til Owen. I tillegg kan Duff vikariere som spiss i nødsfall. Hvorfor skulle Martins score så mange flere mål enn Owen når vi ikke skaper sjanser? Det er direkte tåpelig å tro. Dette er spisser som er gode nok til å score et bra antall mål, hvis vi bare skaper mange nok og gode nok sjanser.

Jeg sier ikke at det ikke hadde vært kjekt å ha Martins i laget. Men vi er ikke AVHENGIGE av Martins så lenge Owen er frisk. Det er det som er poenget mitt. Martins har så dårlig selvtillitt for tida, at han kan ha stor nytte av å lykkes sammen med Nigeria. Han vil ikke tjene noe mer på å sitte på benken for Newcastle.

Owen er, ifølge Keegan, bare millimeter unna toppformen. Alt han mangler er nettkjenning, så vil resten komme av seg selv. Martins er helt tydelig veldig langt unna toppformen. Hvorfor skulle han da være så forbanna mye bedre for oss enn Owen? Og hvorfor skulle Martins da være så mye viktigere enn våre to beste forsvarsspillere denne sesongen?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 02. Feb. 2008, 15:46 »
Dette er en tråd for Afrika mesterskapet 2008, IKKE en tråd hvor vi diskusterer om Owen eller Martins skal spille, eller hvem som er best. Det kan vi gjøre nok andre steder!

TAKK.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 02. Feb. 2008, 16:42 »
Poenget mitt var Joakim, at vi trenger både Martins og Owen i laget, de to er våre soleklart to beste spisser og vi er avhenigig av å ha de beste spillerne tilgjenglig....men jeg kunne vel ikke forvente at du skulle skjønne hva jeg mente..? Det er helt utrolig hvordan du klarer å vrenge alle folk sine innlegg dithen at det er kritikk av Owen.....fullstendig paranoid eller??

Håper Nigeria ryker på søndag slik at Martins kan komme seg på flyet hjem og kontre inn noen scoringer mot villa neste helg! ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 02. Feb. 2008, 19:22 »
Jeg kan dessverre ikke dy meg jeg heller. Jo visst, tråden handler om Africa Cup of Nations, og indirekte om Obafemi Martins. Joakim: Du klarer alltid å vrenge alt andre har å si i mot dine meninger til noe positivt, rosenrødt osv. Unnskyldninger, bortforklaringer.

Hvis du har følgt med i det siste(eller i hele 07/08 sesongen for den del), så har du(hvis du har sånn noen lunde greie på fotball) sett at Michael Owen ikke har fått til en dritt. Han lider av en evig formsvikt, gidder ingenting og det vi kjente til av gode gamle Michael Owen er bare et fjernt minne. Hvis du nekter på dette så har du ikke følgt med. Nå skal ikke jeg si at Obafemi Martins har spilt bra i 07/08 sesongen, men han har 6 mål i PL. Owen har 3, og her snakker vi 3 servert på sølvfat. Han har sikkert fått servert 15 pasninger på sølvfat og skuslet bort 12. Martins har ekstrem hurtighet og akselerasjon som han dessverre ikke har fått brukt så mye. Han trenger å spille sammen med en god partner, og vi vet jo alle hvor god Martins kan være. Bare se på hans første sesong i Newcastle og da han bl.a briljerte i Champions League med Inter. Martins har mange fotballår foran seg og har ekstremferdigheter som kan være veldig nyttig hvis det fungerer i et samarbeid med en skikkelig goalgetter. Owen har ikke mange fotballår foran seg og har ingen ekstremferdigheter. I tillegg har han en sinnsykt høy lønn som han ikke er i nærheten av å fortjene. Konklusjon: Selg Owen og få inn en som kan score mål. Behold Martins.

Over til topic: Elfenbenskysten stikker nok av med pokalen, men du skal ikke se bort i fra at lag som Tunisia kan yppe seg.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 02. Feb. 2008, 19:31 »
Tror ikke Keegan kommer til å selge Owen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 02. Feb. 2008, 21:09 »
Artig med disse menneskene som tror de er orakler.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 03. Feb. 2008, 18:54 »
1-1 til pause mellom Ghana og Nigeria. Yakubu ga Nigeria ledelsen på straffe, mens Essien utlignet rett før pause.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 03. Feb. 2008, 19:22 »
RØDT KORT til Ghana
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 03. Feb. 2008, 19:48 »
League 1 spillere Agogo (?) ser ut til å bli matchvinner...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 03. Feb. 2008, 19:51 »
Nigeria ryker ut. Svakt mesterskap av Nigeria.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 03. Feb. 2008, 23:24 »
FT   Ivory Coast [5 - 0] Guinea
25'   [1 - 0]   A. Keita       
70'   [2 - 0]   D. Drogba       
73'   [3 - 0]   S. Kalou       
81'   [4 - 0]   S. Kalou       
87'   [5 - 0]   B. Kone

Og dermed var Ghana og Elfenbenkysten klare for semifinaler.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 04. Feb. 2008, 21:57 »
Herlig frisparkmål av Geremi mot Tunisia. Ca 25 meter. Kvifor gjer han ikkje sånt for Newcastle?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 04. Feb. 2008, 21:58 »
skulle akkurat til å skrive det samme. Kjempe mål av Geremi og 2-0 nå til Kamerun.