20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Africa Cup Of Nations  (Lest 18217 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Africa Cup Of Nations
« Svar #90 på: 05. Feb. 2008, 23:09 »
Uansett, det forundrer meg enda hvor svak Geremi har vært. At han ikke var god nok for Chelski lengre er nå så, men jeg mener da han ikke var så uhorvelig dårlig forrige sesong når han spilte for Chelski.
De få Chelski-supporterne jeg har hørt fra så jo fortsatt på Geremi som en god fotballspiller da han dro derifra. Selv trodde jeg jo også han både kunne bekle høyrebacken vår godt, og ikke minst ta fra Butt plassen som et mye mer ballsikkert anker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 05. Feb. 2008, 23:14 »
Enig det. Rart at en spiller som har spilt på bra nivå over en så lang periode som Geremi begynner å spille så dårlig som han har gjort. Tror ACN har vært veldig posetivt for Geremi og håper han kan komme tilbake og igjen bidra i fotballkamper. Hvis ikke kan han for min del selges til sommeren. Vi trenger ikke en 29 år gammel spiller i troppen som er for dårlig til å sitte på benken (hvis alle er friske) og som vel også får en bra lønn.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #92 på: 06. Feb. 2008, 14:55 »
Dette synst også eg er svært så rart. Kan presset av å vere kaptein ha vore for stort? Og det kan heller ikkje ha vore særleg motiverande når han i tillegg mistar kapteinsbindet.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 06. Feb. 2008, 18:01 »
Nå hadde jo Geremi spilt dårlig i flere måneder sammenhengende før han ble fratatt kapteinsbindet. Så det at han ble fratatt kapteinsbindet, har ingenting med saken å gjøre. Hvorvidt han ble tynget av kapteinsansvaret finner jeg vanskelig å tro på. Selv hevdet han jo så bastant at han bare ble midlertidig fratatt kapteinsbindet, mens hans manager antydet noe helt, helt annet. Jeg tror enkelt og greit på Mourinhos forklaring. At Geremi var tregere enn bestemora hans. Nå har jeg ikke sett så mye av Geremi i ACN, så jeg vet ikke hvordan det er der. Men generelt sett synes jeg tempoet har vært begredelig i de kampene jeg har sett fra mesterskapet. Og da ser til og med Geremi god ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #94 på: 06. Feb. 2008, 23:14 »
La han spille bra der nede, få gode skussmål å avisspalte osv osv. Så la han komme til Newcastle, kansje spille noen bra kamper.
Så selger vi han til sommeren å tar de pengene vi kan få.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 07. Feb. 2008, 18:43 »
Geremi var, unnskyld uttrykket, jævla nære å skyte Kamerun i ledelsen mot Ghana i semifinalen nå. Frispark fra nærmere tredve meter som traff treverket og gikk over. KUNNE blitt et helt utrolig mål.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 07. Feb. 2008, 20:05 »
Noen som fikk med seg utvisningen til Kameruns Bikey??

HAHAHAHA!!! ;D ;D ;D Er jaggu noe av det mest komiske jeg noen gang har sett på en fotballbane!!

Mens en Kamerun spiller ligger nede og blir behandlet for skade, så tar Bikey rennafart og meier ned en lege-funskjonær!! Du tror det ikke før du får se det!! HAHA ;D

Ironisk nok så mister Bikey finalen i ACN på dette..... ::)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 07. Feb. 2008, 20:34 »
Lol. Sykt.
Såg bare 2 omg fram til målet. Mønsterangrep.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 07. Feb. 2008, 20:52 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=507187

noen som gidder å legge opp reprise av hendelsen hvis dere finner?
Toon till I die.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 07. Feb. 2008, 21:34 »
haha, de viste det just på tv2 sporten. lurer på hvorfor han klikka så!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 07. Feb. 2008, 21:53 »
Egypt leder 1-0. Spilt ca. 25min.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 07. Feb. 2008, 22:53 »
Nå tar det av her :o
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 07. Feb. 2008, 23:15 »
Kamerun - Egypt i finalen virker det som. Det hadde ikke mange trodd. Selv hadde jeg regnet med at det skulle bli en kamp om hvem som skulle møte Elfenbenkysten.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 07. Feb. 2008, 23:24 »
Artig 2.omg. Elfenbenkysten kjører hele matchen, men Egypt er effektive som få. 4-1 slutt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 07. Feb. 2008, 23:33 »
Elfenbenskysten hadde jo ballen i nesten hele første omgang, scoret ikke et eneste mål. Og når jeg kommer tilbake etter å ha sett Uti vår hage 2, så står det plutselig 3-1 til Egypt.

Det sier jo sitt da, når Drogba bommer alene med keeper. Da er det ikke håp. Ghana-Elfenbenskysten i jumbofinale. DET var uventet, med tanke på hvordan gruppespillet og kvartfinalene utviklet seg. Egypt-Kamerun i finale. Survival of the fittest. Jeg tipper Egypt vinner, uten å ha sett særlig mye av dem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon