20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør. 19/1 Newcastle - Bolton C+ kl.18.10  (Lest 37557 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Lør. 19/1 Newcastle - Bolton C+ kl.18.10
« Svar #195 på: 19. Jan. 2008, 23:21 »
Helt enig. Synes Ameobi var elendig i dag. Joakim oppsummerte det egentlig ganske godt hvorfor, handset i ett og gjorde mye tull. Men egentlig kan vi ikke forvente at han skal være så fantastisk når han ikke har spilt a-lagsfotball siden september.

Satt under hele kampen og håpet at Ameobi snart skulle bli byttet ut slik at de andre ikke kunne sentre ballen til ham neste, hehe. Håper Ameobi er en av de som må forlate klubben først!

Skjønner ikke helt denne hetsingen av Shola. Han har vært ute i fire måneder, og folk forlanger hattrick i comebacket?! Denne kritikken hadde ikke f.eks Oba Martins fått, og jeg syns ikke Shola fortjener det.
Forlanger slettes ikke at han skal storspille, men det får da være måte på... Tror det er litt som det har pleid å være med Butt hele denne sesongen med Shola etter denne kampen. Enkelte mener han har vært elendig, og enkelte mener han har vært blant de bedre. Selv forstår jeg ikke hvordan det er mulig å synes at Ameobi var noe annet enn elendig i dag.

Ameobi hadde fortjent en mye bedre spisspartner!
Håper for din skyld at du ikke mente det seriøst...
« Siste redigering: 19. Jan. 2008, 23:26 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 19. Jan. 2008, 23:22 »
Skjønner ikke helt denne hetsingen av Shola. Han har vært ute i fire måneder, og folk forlanger hattrick i comebacket?! Denne kritikken hadde ikke f.eks Oba Martins fått, og jeg syns ikke Shola fortjener det.
Forlanger på ingen måte hattrick. Men forlanger at han greier å spille fotball, på et visst nivå. Jeg forventer at han greier å ta ned en ball, uten å måtte bruke armene. Jeg forventer at han greier å vinne en og annen hodeduell, og jeg forventer at han prøver å gjøre forholdene enklere for medspillerne sine. Det gjorde han på ingen måte, i mine øyne. Jeg forventer ikke at han skal storspille, men jeg forventer at han skal være langt mindre klønete enn han var.

Ameobi hadde fortjent en bedre partner? Var det Owens feil at Ameobi ikke vant en eneste hodeduell? Var det Owens feil at Ameobi kastet seg og ropte etter straffe hver eneste gang han tapte en duell? Var det Owens feil at Ameobi handset opptil flere ganger i kampen? Ja, det henger virkelig på greip. Hurra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 19. Jan. 2008, 23:23 »
Grunnen til at jeg skriver slik til deg er selvfølgelig ikke at du har en annen oppfatining enn meg, men at du skriver at du har lyst til å slå spillere helseløse! Det skjønte vel du og?

Du skal få lov til å mene hva faen du vil om SHola, men å snakke om å slå folk helseløs......da er det noe galt!

To ting, Owen var ikke noe særlig bedre, og Shola hadde flere gode innvollveringer. Jeg vil nevne at dette var hans første kamp siden slutten av september..Shola får godkjent av meg i dag, har sett værre prestasjoner på topp denne sesongen, for å si det mildt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 19. Jan. 2008, 23:29 »
Herregud, du skjønner da du også at jeg ikke mente det med å slå Ameobi helseløs helt bokstavelig. Det var bare en måte å uttrykke meg på, for å understreke hvor elendig jeg synes han var. Hvis du har sett verre ting på topp for Newcastle i år, så har du sett helt andre fotballkamper enn meg. Jeg synes en fotballspiller må kunne spille fotball, for å kunne kalle seg fotballspiller. Ameobi spilte håndball i dag. Ihvertfall ikke fotball. Ja, han hadde flere involveringer. Men det betyr ikke at han var bedre av den grunn. Selvfølgelig har han flere involveringer, når hans jobb er å vinne hodedueller, holde på ballen og være mer delaktig i spillet enn det måljegeren Owen skal være. Owen jakter på nedfallsfrukta fra Ameobi. Men den nedfallsfrukta kom aldri, fordi Ameobi aldri vant en hodeduell.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 19. Jan. 2008, 23:50 »
Jeg slutter meg til den gjengen som mener at Ameobi var det nærmeste man kommer ubrukelig i dag og bør dra fra klubben snarest. Sier jo litt om kvalitetene hans når Norwich er interresert
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 19. Jan. 2008, 23:54 »
Vi har ihvertfall ikke bruk for Ameobi! En svakhet for laget at han spiller!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 20. Jan. 2008, 00:10 »
Ameobi er ikke god nok for Derby engang, så jeg skjønner ikke hvorfor denne diskusjonen i det hele tatt er oppe. Hvor mange år er det Shola har vært "et talent - gutten som kunne utføre magi med ballen"? Jeg tenker vi sier 6-7 år, og gutten har ikke fått et eneste nytt kvalitetsfiber inn i kroppen. Konklusjon: Enten går du til Crewe Alexandra, eller så kan du finne deg et nytt yrke. Samme sak gjelder for en håndfulll til med Newcastle-spillere, men jeg holder meg for god til å øse ut med forslag om nye klubber til dem óg.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #202 på: 20. Jan. 2008, 00:18 »
Blir nesten Norwich fan hvis de gjør oss den tjenesten det er å ta over Shola El Donkey. Jeg har helt mistet trua på ham, og det har han nok selv også. Bare se på ham når det er nærbilder av ham. Sre nesten ut som han prøver å gjemme seg i mengden... Amøbi må vekk.

Når det er sagt så synes jeg vårt største problem er at vi ikke har indreløpere som faktisk løper. Alle skal ha ballen på fot, og med den pasningskvaliteten vi fremviser for tiden, er det ris til egen bak. Skjønner ikke hvorfor vi ikke fullfører kontringene våre.

At folk buer på duff og milner i dag, mener jeg er alt for tidlig. La KK legge opp spillet sitt med overlappinger på kantene, så TROR jeg at at dette blir bra. Det er ikke lett å spille kant når man ikke har medspillere som inviterer eller støtter. Zog og Enrique kom jo tett oppi duff gang etter gang, men det var det ingen hjelp i, for da kunne vi bare dytte ballen 2 meter til siden og så tilbake igjen. Blir ingen fremdrift av slikt

Er enig med dem som mener vi bør kjøpe en Lampard/Gerrard, og da tenker jeg hovedsaklig på at vi trenger noen på midten som faktisk løper motstanderne i filler.

Synes 2. omgangen var grei av alle utenom amøbi, men er likevel skuffet over zog (han kan uendelig mye bedre). Lualua blir en kongespiller med riktig matching, han hadde to glimrende forsøk på gjennombruddspasninger på den korte tiden han spillte
« Siste redigering: 20. Jan. 2008, 00:21 av bjørni »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 20. Jan. 2008, 00:22 »
Ameobi er CCC nivå. Har fått (for) mange sjanser og vist at han ikke er god nok. Er best for alle parter at han han finner seg en ny klubb. Satt å håpet på at Caroll skulle få sjansen under kampen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #204 på: 20. Jan. 2008, 00:33 »
Ja Amøben var ikke allverdens idag, men det var da heller IKKE Owen.. Synes de begge spilte elendig.. Owen burde vist seg fra en bedre side, iallefall som utnevnt kaptein.. Amøben, ja si det, kansje han fikk denne ene sjansen av Keegan til å vise seg, å han dreit seg ut igjen. SELG, mens enda vi kan få penger for han..
Duff å Milner var da heller ikke allverdens idag.. Milner burde iallefall lære seg hvordan man slår et innlegg, en 2 åring greier det bedre.. Duff var lite synlig i denne kampen, men gjorde seg stort sett bort i det han var innvollvert...
Zoggy, ja vet ikke hva jeg skal si om han idag, annet enn ikke bra nok..
Rozen, ja du viste deg plassen verdig iallefall, utrolig utsøkte passninger, å likte hva jeg så, men det er ikke nok. Du er ikke den lederen vi trenger tror jeg, men en bra stallspiller..
Carr, faktisk en middels god kamp fra denne karen her. Selv om jeg er redd hver gang han løper, siden kjæledyret hans heter hamstring :D
Taylor viser igjen at HAN skal spille sentralt å skal være fast i denne Newcastletroppen, punktum finale..
Cacapa, si det. Lær deg Engelsk, eller iallefall å kommunisere, så hadde du vært god, men gruer meg faktisk hver gang det er snakk om 2 spillere å 1 avgjørelse. For usikker å ikke verdig eller god nok til å være Taylors makker..
Enrique, ja han er bare stabil, gjør ikke de store feilene, men storspiller ikke heller. Tror faktisk Cacapa kan være noe av grunnen til det. Han samarbeider iallefall dårlig med Cacapa, det er lett å se. Bytt Cacapa med en klassespiller, å Enrique vil blomster tror jeg iallefall..
Dagens redningsmann igjen, redder oss fra tap i siste spilleminutt, takk skal du ha.. Ellers en kamp på det jeven eller litt over. Holdt 0 en 8)
Lua Lua, en spennende spiller jeg vil se mere til, han har et MEGET STORT talent, å blir en spennende spiller å følge. Skapte farlige situasjoner, ved flere anledninger..
Dagens spiller
Taylor tett etterfulgt av Rozen..
Gleder meg til fortsettelsen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #205 på: 20. Jan. 2008, 00:57 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=508655

Faen te dårlig artikkel. Forventer VG mirakler skal skje etter 2 dager med KK i stolen. De nevner at Bolton mangler 2 spillere og derfor er så svake. Hva med dem som Newcastle mangler? Hadde vi ikkje kanskje spilt bedre hvis alle var hos oss? Nei den personen som har skrevet dette har ikkje peiling.
Newcastlesupporter siden 1992

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #206 på: 20. Jan. 2008, 01:06 »
Jeg forstår svært godt de som irriterer seg over Ameobi, han er rett og slett håpløs i perioder. En ting er at han konstant lager frispark, en annen ting er at jeg aldri har opplevd en så lite gjennombruddshissig spiss gå i offside så mange ganger. Jeg fatter ikke hvorfor han skal gå i offside flere ganger hver forbanna kamp han spiller. Dessuten skulle han vært utvist idag, to stygge albuer på 2 minutter.

Kampen ble preget av at vi ikke har godt nok balltempo og et Boltonlag som gjør alt de kan for å ødelegge for oss. Forsvaret synes jeg er meget gode idag, spesielt Taylor og Cacapa skal ha skryt for at de tar seg av det lille som kommer. Likevel synes jeg både Carr og Enrique bruker for lang tid når vi skal angripe, nå skal det sies at det var ikke all verden av rom å angripe heller.
Milner og Duff skuffer voldsomt idag, men også de får lite rom i form av at Bolton ligger ekstremt lavt. Men innleggene er av alt for dårlig kvalitet. Zog prøver og prøver, frisparkene og cornerne er det alt for dårlig idag. Rozenhal synes jeg ikke vi kan forvente mer av, han er midtstopper og gjør så godt han kan i en uventet rolle.
Owen får ikke mye å jobbe med, synes han løper mer en vi har sett tidligere denne sesongen noe som er positivt.

Alt i alt en skuffende kamp, men med så mange spillere ute og et defensivt Bolton lag ble det fryktelig vanskelig.
an sparker ikke Bobby Robson??

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 20. Jan. 2008, 02:54 »
0-0 mot Bolton som nesten ligger på nedrykk er for dårlig. Keegan må sparkes nå !

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 20. Jan. 2008, 04:25 »
Med det spillerne me hadde tilgjengelig var 0-0 ein prestasjon spør du meg. Synd me ik fekk utelling røyk ein del på oddsen :-X
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 20. Jan. 2008, 04:28 »
0-0 mot Bolton som nesten ligger på nedrykk er for dårlig. Keegan må sparkes nå !

Hehe ska kje forundra meg om noken kjøtthuer faktisk meine det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]