20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør. 19/1 Newcastle - Bolton C+ kl.18.10  (Lest 37527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Lør. 19/1 Newcastle - Bolton C+ kl.18.10
« Svar #210 på: 20. Jan. 2008, 08:39 »
Synes ikke dette var lattelig dårlig. Vi presset jo hele andre omgang, og spillerne viste innsats. Cacapa og Taylor spilte meget bra, og hadde vi hatt dagen kunne dette fort ha endt 3-4 - 0 i vårt fravør. Bolton hadde kun en eneste sjanse på slutten, og godt var det da Given reddet. Jeg ser ett helt annet Newcastle lag idag, selv om det ender med skuffende 0-0. Etterhvert kommer målene  + at halve laget er ute. .

Stå på Keegan,  jeg ble underholdt selv om målene uteble. .

Enig! Artig å se laget trille ball igjenn. Keegan gir spillerne frihet, og vi ser klare taktiske forskjeller etter bare 2 dager. Newcastle spiller fotball og det er bra:) La guttene trille ball i en måned, så skal vi se at ting begynner å gå bedre:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 20. Jan. 2008, 11:11 »
Dette var latterlig dårlig, og det kunne like godt ha vært Souness, Roeder eller Big Sam som var Newcastle manageren som sto på sidelinja og ledet laget. Jeg forventer ikke underverker av Keegan etter 2 dager, og vi bør selvsagt gi Keegan og Ashley MINST 18 måneder før vi kan forvente Newcastle 95. La oss nå for en gang skyld gi en manager tid, og  det er neppe noe problem nå som det er KK som styrer skuta.

sterkt uenig. 1.omgang er lattelig dårlig og spillerne piller sam fotball. etter en peptalk av king kev i pausa ser vi en helt annen kamp i 2.omgng. det blir høyt tempo og newcastle klarer presse og faktisk holde presset nesten hele omgangen. jeg er fktisk fornøyd med kampen. syns det lovet godt å se at new kan være offensive. man skal ikke glemme at dette newcastle laget var b-preget. menhåper king kev kjøper hurtighet. milner kan selges. både treg og ikke særlig teknisk.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 20. Jan. 2008, 11:25 »
Hvordan kan du være fornøyd når vi ikke skaper en skikkelig sjanse? Det var gøy å se at Newcastle spilt mer ball og dette er noe vi kan bygge videre på, men jeg kan ikke si meg fornøyd med denne kampen. Vi fikk jo ikke til noe særlig i den siste tredjedelen av banen. Innleggene og dåballene var for dårlige og vi greide ikke å spille oss gjennom Bolton og det var faktisk Bolton som var nærmest å vinne. Uansett er jeg sikker på at KK får den tiden han trenger og etterhvert kommer vi nok til å få se storspill.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 20. Jan. 2008, 11:45 »
Dette var uten tvil IKKE den starten vi hadde håper på og ønsker oss med Keegan tilbake på sidelinjen, men jeg er delvis fornøyd med det jeg så. Vi tør å holde på ball og klarer å etablere ett brukbart spill. At det aldri blir det helt store ut av mistenker jeg skyldes spillermaterialet vi hadde tilgjengelig igår, eller rettere sagt alle de vi IKKE hadde tilgjengelig.

Dette var langt ifra optimalt, men det var faktisk ingen dårlig start heller. Tilogmed Stephen Carr leverte en brukbar kamp igår, og vi holdt da faktisk nullen også, under Kevin Keegans ledelse!  ;)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 20. Jan. 2008, 11:47 »
Hvordan kan du være fornøyd når vi ikke skaper en skikkelig sjanse? Det var gøy å se at Newcastle spilt mer ball og dette er noe vi kan bygge videre på, men jeg kan ikke si meg fornøyd med denne kampen. Vi fikk jo ikke til noe særlig i den siste tredjedelen av banen. Innleggene og dåballene var for dårlige og vi greide ikke å spille oss gjennom Bolton og det var faktisk Bolton som var nærmest å vinne. Uansett er jeg sikker på at KK får den tiden han trenger og etterhvert kommer vi nok til å få se storspill.

for jeg ser et mønster i spillet, og spillet har offensiv tanke bak seg. flott! og dette var B-laget vårt. resultatet 0-0 er jo samma faen. denne ses er jo kjørt uansett. eneste jeg forventer denne ses er at vi beholder plassen i pl og at vi ser et tempo rikt og offensivt lag komme. og at vi ikke skapte noe er tull. men enig at 100% sjansene uteble. men vi skal ta med oss det positivet spillet. gled deg over at vi får inn ny,bedre spillere i dette vinduet og at lang passninger og ødeleggende fotball er borte!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 20. Jan. 2008, 11:58 »
Forstår det. Likte også at vi spilte mer ball, men på genrelt grunnlag kan jeg ikke si meg veldig fornøyd med denne kampen. Det var en start for all del og vi så mye posetiv. Virker klart at denne type fotball passer bedre for spillerne, men vi skaper veldig lite og får ikke til noe særlig foran Boltons mål og om det skyldes at vi magler mange spillere eller ikke bryr jeg meg ikke om.  Fakta er at vi ikke skapte en eneste stor målsjanse og da kan jeg ikke si meg veldig fornøyd med kampen. Man ser likevel konturene av noe stort og med flere klassespillere inn blir vi nok farlige etterhvert, men denne kampen i seg selv er jeg ikke spesielt fornøyd med.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 20. Jan. 2008, 14:09 »
Me hadde ingen sentrale mitbaner tilgjengelig + ein unfit Ameobi ( + Owen? )
Ødela ein del.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #217 på: 20. Jan. 2008, 14:32 »
OKey, kom akkurat tilbake fra Newcastle med tidenes bakrus....

Men uansett, han dommeren??? Den største idioten jeg noensinne har sett dømme PL og eg har en del kamper under beltet nå...

Fra minutt 50 til 70 spilte Newcastle som i gode gamle dager med et helt sykt trykk.

Da kaller sengen, snakkes.
"The first 90 minutes are the most important"

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #218 på: 20. Jan. 2008, 15:45 »
0-0 mot Bolton som nesten ligger på nedrykk er for dårlig. Keegan må sparkes nå !

Hehe ska kje forundra meg om noken kjøtthuer faktisk meine det.

Fint noen tok ironien min da  :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 20. Jan. 2008, 16:41 »
0-0 mot Bolton som nesten ligger på nedrykk er for dårlig. Keegan må sparkes nå !

Hehe ska kje forundra meg om noken kjøtthuer faktisk meine det.

Fint noen tok ironien min da  :)

Må være forsiktig med å fleipe på dette forumet her Torjus! Det er omtrent som å pisse i motvind. Her ses alt i en retning...........  ;)

PS! Så at ikke kesse var like heldig i en annen tråd her..........  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 20. Jan. 2008, 17:52 »
Ironi skal man selvsagt være forsiktig med på dette forumet, men jeg synes både Torjus og Kesse kommer fra det med æren i behold. Synes kanskje kesses kommentar var bedre enn Torjus sin, og enda mer synlig. Det er ikke Kesses feil at én person her på forumet ikke skjønte ironien. Sett med tanke på hvordan jeg svarte på innlegget, så burde vedkommende glatt ha sett ironien.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 20. Jan. 2008, 18:08 »
Syns begge kommentarene var gode og samfunsskritiske korrekte, jeg! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #222 på: 20. Jan. 2008, 23:37 »
Fremgang fra i fjor i hvertfall, da tapte vi 1-2 hjemme mot Big Sam og Bolton. .
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

Noreng

• Gjest
« Svar #223 på: 23. Jan. 2008, 17:03 »
Under tvil.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #224 på: 24. Jan. 2008, 16:03 »
Her er noen få mobilbilder fra kampen, satt på platinumclub. Glemte vanlig kamera men får heller gå.

;D
"The first 90 minutes are the most important"