20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem henter Keegan!?  (Lest 36794 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #60 på: 18. Jan. 2008, 09:52 »
SWP gjenforenes med Keegan?

Shaun Wright-Phillips wants to quit Chelsea for Kevin Keegan's Newcastle United.
The Sun says Chelsea wideman SWP would relish the free- flowing, attacking football that has become a trademark of Keegan's teams.

Det er SLIKE rykter jeg digger! SWP har lenge vært en av mine favorittspillere, og jeg hadde hoppet i taket av lykke hvis dette hadde vært riktig. Tenk dere han sette fart nedover krittet på St. James!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #61 på: 18. Jan. 2008, 10:05 »
Hadde vi fått SWP, blir det råeste kuppet Newcastle har gjort på en stund. Han hadde brilijert på midten. Men tviler egentlig det mye hold i ryktene . Han har jo fått litt tilit i nye og ne, i chelski

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 18. Jan. 2008, 10:26 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_3056594,00.htm
jan er vist inntresert i å komme til klubben vår. noen så vet noe om han?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #63 på: 18. Jan. 2008, 10:43 »
Kjekt at stjernespillere plutselig vil til Newcastle. Det er lenge siden! Kombinasjonen Bridge, SWP og Defoe som Daily mail skriver er ikke til å forakte. 30 millioner pund forsvinner fort om man skal handle slike spillere!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 18. Jan. 2008, 12:03 »
SWP gjenforenes med Keegan?

Shaun Wright-Phillips wants to quit Chelsea for Kevin Keegan's Newcastle United.
The Sun says Chelsea wideman SWP would relish the free- flowing, attacking football that has become a trademark of Keegan's teams.

Det er SLIKE rykter jeg digger! SWP har lenge vært en av mine favorittspillere, og jeg hadde hoppet i taket av lykke hvis dette hadde vært riktig. Tenk dere han sette fart nedover krittet på St. James!

Tek det med ei klype salt, men det hadde vore ein konge-signing. Han minna meg om Rule Fox(trur det var det han heitte) og han herja vilt :D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 18. Jan. 2008, 12:09 »
Kjekt at stjernespillere plutselig vil til Newcastle. Det er lenge siden! Kombinasjonen Bridge, SWP og Defoe som Daily mail skriver er ikke til å forakte. 30 millioner pund forsvinner fort om man skal handle slike spillere!

Det er sant. Kanskje vi kan få den duoen der for 20mp, så kan vi bruke 3 mp på Brown og 7mp på en box to box player med defensive kvaliteter :)

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #66 på: 18. Jan. 2008, 12:36 »
bruke penger på defoe nå som vi har martins og owen på topp og reserver som viduka og smith + et bra talent i carrol synes jeg er bortkasta penger. Jeg ville mye heller valgt å kjøpe en skikkelig god midtbane spiller, ville først og fremst godt for SWP og Carrick (om det er mulig) i januar. Lulinha er jo et sykt talent som hadde vært sykt bra og hente, selvom vi kanskje ikke trenger det.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #67 på: 18. Jan. 2008, 12:42 »
What the fuck?

http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/18/524239.html

Tviler på at dette har noe for seg, men jeg vil nødig se Newcastle som det nye Chelsea. Jeg vil ikke at Newcastle skal bli et lag som blir sett ned på fordi de bare hadde pengene.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 18. Jan. 2008, 12:58 »
I den artikkelen står det jo at Deco, Micah Richards, Dunne, Eidur Gudjohnsen, Defoe, Brown, Wayne Bridge, Johan Elmander, Mohamed Sissoko, Scott Brown, Daniel van Buyten er linka. . Jøss, jeg har ikke hørt så mye ang. disse ryktene jeg. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 18. Jan. 2008, 13:04 »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 18. Jan. 2008, 13:06 »
Vi blir ikke noe mer kjøpelag enn City, United, Liverpool, Chelsea osv. Alle lag bruker mye penger, og grunnen til at Chelsea blir kalt et kjøpelag er vel fordi de kjøper spillere til overpris x 300, og i tillegg mest sannsynlig handler med "blodpenger".

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 18. Jan. 2008, 13:11 »
Skal man helt opp i toppen av PL må man bruke penger. De gode spillerne koster mye og de beste enda litt til. Bare se på Manure f.eks. Spillere som Rooney, Ferdinand, Hargreavs og Carrick kostet nærmere 1 miiliard tilsammen om ikke mer! Det vil si at de 4 kostet vesentlig mer enn hele vår tropp tilsammen utan at jeg gidder å regne på det...... Da har jeg i tillegg unlatt å nevne Ronaldo, Nani, Anderson, Evra, Vidic, Saha, Tevez, osv. spillere som ikke akkurat var på tilbud!

Liverpool bladde opp godt over 300 millioner for Torres, og også en god slump penger for Babel og den nye slovaken de nå har kjøpt. Chelsea på sin side fortsetter å kjøpe gode stjernespillere og er litt mer "safe" på overgangsmarkedet, men de betaler sin pris også!

Det hadde gledet meg stort om vi kunne fått inn noen skikkelige stjernespillere som Huntelaar, van der Vaart, Sami Nasri, Defoe, SWP, osv. Først da kan vi begynne å snakke om å komme nærmere de beste.........
« Siste redigering: 18. Jan. 2008, 13:13 av Frode »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 18. Jan. 2008, 13:23 »
Vi blir ikke noe mer kjøpelag enn City, United, Liverpool, Chelsea osv. Alle lag bruker mye penger, og grunnen til at Chelsea blir kalt et kjøpelag er vel fordi de kjøper spillere til overpris x 300, og i tillegg mest sannsynlig handler med "blodpenger".

Min oppfatning er at Chelsea blir kalt kjøpelag på ren misunnelse! Hadde det ikke vært for Chelsea så hadde Manure vært suverene i PL de siste 3 sesongene. At Chelsea betaler overpris er de ikke alene om! Se på Manure sine kjøp av Nani og Anderson! De kostet vel nærmere 400 millioner kroner om ikke mer tilsammen, gjorde de ikke!??
Da foretrekker jeg heller f. eks. Chelsea sitt kjøp av Essien, veldig dyr men en fabelaktig spiller. Kansje den beste i PL etter min mening og leverer varene uansett posisjon, midtbane, midtstopper såvel som back!! Så tar du med Kalou, så har de betalt omtrent like mye for de 2 som Manure gjorde for Nani og Anderson!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 18. Jan. 2008, 13:35 »
Joda, men rett etter at Chelsea fikk penger så ble det en kjøpefest uten like, er vel derfor de blir kalt et "kjøpelag", men jeg er enig i at de ikke er noe verre enn mange andre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 18. Jan. 2008, 13:52 »
The Times nevner via tribalfootball at Keegan er interessert i van Buyten.
Et spennende valg og utvilsomt en god stopper som også har erfaring fra PL fra før. Han er 29 år, men vil holde noen sesonger til.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=74522