20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem henter Keegan!?  (Lest 36802 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #45 på: 17. Jan. 2008, 21:54 »
Jeg tror att Keegan kommer til å kjøpe inn noen kjente navn og gamble en stor del på litt ukjente og uortodokse spillere..Det er jo typisk Keegan...Albert, Ginola, Cole og Asprilla for å nevne noen var jo spillere som ikke var veldig kjente, men gjorde Newcastle til ett veldig spennende lag å se på.

Keegan er en gambler på spillemarkedet og det kan enten bli kjempesuksess eller gå rett til helvete..Men det er det Newcastle som jeg ble forelsket i og faktisk det Newcastle som jeg vil ha..
Bare Keegan har samme entusiasme og glød som han hadde sist han var manager for klubben, så tror jeg att han kan få klubben på rett spor...Selv om jeg fortsatt er forbannet på att Allardyce fikk så liten tid i klubben,han kunne ha gjort oss til en stor klubb igjen.

Gjerne Defoe, en ny sentral midtbane og en midtstopper til så er jeg fornøyd!

Noreng

• Gjest
« Svar #46 på: 17. Jan. 2008, 22:30 »
Kevin er ikke gud, og må ha en god spillerstall i tillegg! Derfor bør han få penger, og frie tøyler!

Drøm:

Inn:
Van Buyten
Sagnol
Carrick
Ashavin
Barnes
Pandev

Ut:
Ameobi
Carroll (LÅN)
Smith
Ramage
Rozehnal (send til tomånders styrketrening)
(Bør ikke selge for mange, lurt med stor tropp. Men til sommeren! DA!)

---------Given/Harper------------- (Krul og Foster)
Beye/Sagnol-Van Buyten/Taylor-Capaca/Faye-Enrique/N'Zogbia    (Carr + talenter)
Milner/Ashavin-Barnes/Emre-Carrick/Butt-Duff/N'Zogbia       (Barton + talenter)
----Owen/Martins-Viduka/Martins--       (Ashavin)

are we talking top 4? :D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 17. Jan. 2008, 22:33 »
Defoe er en mye sstøre garantist for mål en det Martins er. Eg ser for meg at Keegan selger Smith og/eller Ameobi og kjøper Defoe, Brown og Carrick.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 17. Jan. 2008, 22:49 »
Jeg har aldri oppfattet Defoe som en spesielt målfarlig spiss, og min oppfatning er at vi har med en rask, teknisk god spiller å gjøre, som ikke er nevneverdig giftig foran mål. Jeg synes vi har en liknende spiller i Obafemi Martins allerede jeg. Så fortell meg gjerne hvorfor vi skal bruke £10 mill på Defoe?

Fordelen med Defoe kontra Martins, slik jeg ser det, er at Defoe er engelsk og kjenner den engelske spillestilen bedre. Jeg sier ikke at Defoe er bedre enn Martins, men at Defoe muligens passer bedre i Premier League? Tror ikke jeg er alene om å ha irritert meg på at Martins har vært på feil sted til feil tid litt for ofte, jeg ser for meg at Defoe vil passe bedre inn, men jeg skal innrømme at jeg ser et større potensiale i Martins enn Defoe...

Forøverig vil vel Defoe være et typisk Keegan kjøp.

Mhm, enig der..
Syns egentlig Defoe er en meget undervurdert spiller. Når han har fått tillit har han også levert syns jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 17. Jan. 2008, 23:14 »
Kjøp heller Bent! husker at jeg leste en plass at han var på vei bort fra Spurs for en ikke alt for stor pengesum. Når Keegan klarer å få han i form igjen så kommer han til å bøtte inn med mål :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 17. Jan. 2008, 23:31 »
Mener også at jeg har lest det Førre, og vil heller foretrekke D. Bent på grunn av alder og at han har litt flere strenger å spille på (er jo større og sterkere).
Men jeg vil tro at Bent også er vesentlig dyrere enn Defoe og derfor tror jeg Defoe så........... alt kommer vel an på prisen angående hvem man bør velge.

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #51 på: 17. Jan. 2008, 23:47 »
Enig med Joakim, vi trenger ikke Defoe-spilletypen. Jeg synes han virker veik og at karrieren er nedadgående.

Håper angrepsrekka blir følgende foran neste sesong, rotasjon: Owen-Martins-Berbatov-(Carroll)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 17. Jan. 2008, 23:55 »
Vil ikke ha daukjøttet til spurvene. Føler aldri vi har gjort en god deal med de heller, uansett om vi har solgt eller kjøpt.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 18. Jan. 2008, 00:13 »
Salget av Jenas er et hederlig unntak ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #54 på: 18. Jan. 2008, 00:32 »
aDDis:
JENAS! Det vil jeg si var et glimrende salg av Newcastle -> spurs.

Men en ting har låst seg i hodet mitt de siste dagene! Carrick?? Michael Carrick?
Kan vi faktisk få han? Eller er dette noe supportere har kokt i sammen? får han tak i han, blir jeg i ekstase!
Carrick kan være det vi mangler på midten. Butt er en lilleputt i forhold!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 18. Jan. 2008, 00:37 »
Er vel ingeting som tilsier at vi er på jakt etter Carrick, men han er fra Newcastle, så sjansen for at han hadde kommet dersom vi hadde lagt inn et bud er tilstede :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 18. Jan. 2008, 00:37 »
Ironisk nok, så skal Keegan ha "skylden" for at Carrick aldri ble Newcastle spiller. Keegan la ned reservelaget og dermed mistet vi en del talenter. bla. annet Carrick som flyttet til London når han var bare en tenåring.

Carrick ville vært herlig! Moro med Geordier på laget også!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 18. Jan. 2008, 03:11 »
Kevin Keegan has been promised a £30million transfer kitty for January and a further £60m in the summer in order to compete with the top four clubs.

Dette skriver daily mail. Hm 1 milliard og shoppe for ekke dumt :)
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 18. Jan. 2008, 06:55 »
Kevin Keegan has been promised a £30million transfer kitty for January and a further £60m in the summer in order to compete with the top four clubs.

Dette skriver daily mail. Hm 1 milliard og shoppe for ekke dumt :)

Telegraph skriver at han får ubegrenset med penger, men dette skal vi nok ta med en spade salt. Det jeg er mest spektisk med Keegan er at han ikke har sett en fotballkamp siden han ga seg i City i 2005. Med andre ord har han null oversikt over hvilke spillere han bør/kan hente. Her må han stole på speidere og andre som han velger å ha med i teamet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 18. Jan. 2008, 08:27 »
SWP gjenforenes med Keegan?

Shaun Wright-Phillips wants to quit Chelsea for Kevin Keegan's Newcastle United.
The Sun says Chelsea wideman SWP would relish the free- flowing, attacking football that has become a trademark of Keegan's teams.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."