20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem henter Keegan!?  (Lest 36774 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #30 på: 17. Jan. 2008, 12:50 »
Tror rett og slett ManU vil gi han mer tid, i tillegg er han en relativt viktig brikke for de siden Heargraves sliter en del med skader. Men det er klart at hvis vi kommer med et godt bud å han ønsker seg til Newcastle så kan han nok dukke opp.

Er forresten noen aviser i dag som linker oss til Brown og Defoe. Han vi endt opp med de to pluss Carrick har vi god grunn til å smile :D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 17. Jan. 2008, 14:11 »
Glad vi linkes til engelske spillere. Foretrekker det foran disse utlendingene...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 17. Jan. 2008, 14:47 »
Bytte Carrick/Smith   ;)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 17. Jan. 2008, 14:49 »
Bytte Carrick/Smith   ;)

De kan få med Butt også på dette byttet synes jeg!!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 17. Jan. 2008, 16:08 »
Beye og Enrique SKAL bli! Ellers enig med liseten, men sikkert noen fler vi kan spare da ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 17. Jan. 2008, 16:25 »
Fordi, Beye spesielt, har vert konge! Da kan vel eg spør, hva har Emre/Duff/Owen gjort som har vert så forbanna bra?
Selg Amøben, Smith og Geremi. Kjøp kvalitet

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 17. Jan. 2008, 16:29 »
Carrick hadde vært helt orgasmisk. Fantastisk spiller! Er det noen som helst mulighet whatsoever bør vi være der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 17. Jan. 2008, 16:32 »
Beye fordi han har vært en av våre beste spillere og ser ut til bare og bli bedre. Er også vår eneste habile høyreback og god å ha som backup i midtforsvaret!
Enrique fordi han er ung å lovende. Han er også vår eneste venstreback i troppen og jeg håper vi slipper å se Zoggy på den plassen fremover. Ikke fordi han er dårlig der, men fordi han er så mye bedre offensivt!

Vi må slutte å hive spillerne ut etter kun ett par kamper! Gi de en sjanse til å vise at de er gode nok, spesielt de utenlandske.
Mange av Premier League sine beste spillere idag var høyest ordinære i sine første sesonger i denne ligaen. Ronaldo, Evra, Vidic, Tevez, Mascherano, Laursen, Rosicky, Diouf, Benjani, Arteta, osv, er vel alle spillere som hadde en middels åpning da de kom til PL, men som bare har blitt bedre og bedre. Noen av dem er blitt j..... gode!
« Siste redigering: 17. Jan. 2008, 16:34 av Frode »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 17. Jan. 2008, 16:32 »
Beye har vert den klart beste spilleren vår no i vinter, og er det noen som har vert konge så er det han. For det har han vert!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 17. Jan. 2008, 19:14 »
Selge enrique? haha , han er vel en av de få allardyce har kjøpt som har vist at han har noe. Han er 21 år og det er første sesongen i PL, blir idioti og selge han.

Jeg håper Keegan henter et skikkelig anker på midten, og en høyre midtbane. Milner har jo ingen konkurranse. Quaresma, Mancini, eller noe :)
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 17. Jan. 2008, 19:41 »
Jeg har aldri oppfattet Defoe som en spesielt målfarlig spiss, og min oppfatning er at vi har med en rask, teknisk god spiller å gjøre, som ikke er nevneverdig giftig foran mål. Jeg synes vi har en liknende spiller i Obafemi Martins allerede jeg. Så fortell meg gjerne hvorfor vi skal bruke £10 mill på Defoe?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 17. Jan. 2008, 19:45 »
Bruk heller ti mill. på Arshavin, sier jeg... Da får vi både spiss, sentral midtbane og høyreving!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 17. Jan. 2008, 20:01 »
Jeg har aldri oppfattet Defoe som en spesielt målfarlig spiss, og min oppfatning er at vi har med en rask, teknisk god spiller å gjøre, som ikke er nevneverdig giftig foran mål. Jeg synes vi har en liknende spiller i Obafemi Martins allerede jeg. Så fortell meg gjerne hvorfor vi skal bruke £10 mill på Defoe?

Fordi han har teknikk og avslutningsegenskaper i tillegg til fart. Når det er sagt ser eg heller at vi skaffer oss ein midtbanespelar først. Men Defoe er absolutt ein spiss som ville forsterka laget.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 17. Jan. 2008, 21:25 »

Fordelen med Defoe kontra Martins, slik jeg ser det, er at Defoe er engelsk og kjenner den engelske spillestilen bedre. Jeg sier ikke at Defoe er bedre enn Martins, men at Defoe muligens passer bedre i Premier League? Tror ikke jeg er alene om å ha irritert meg på at Martins har vært på feil sted til feil tid litt for ofte, jeg ser for meg at Defoe vil passe bedre inn, men jeg skal innrømme at jeg ser et større potensiale i Martins enn Defoe...

Forøverig vil vel Defoe være et typisk Keegan kjøp.