20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #1035 på: 16. Okt. 2008, 19:35 »
Tror du Ashley betaler 100 millioner av egen lomme? Selvfølgelig går det av klubbkassen til Newcastle! Som igjen vil gi gjeld til den som kjøper Newcastle senere.

Enten så vil Ashley ta penger fra Newcastle, noe som vil gå utover transerpengene feks. Eller så vil han ta lån med Newcastle...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1036 på: 16. Okt. 2008, 21:10 »
Er jo akkurat som Lars thomas og ratatosk sier. Han har da på ingen som helst måte krav på noen ting. han gikk da av helt frivillig. At han ikke maktet være under wise burde han løst på en helt annen måte som også hadde skodd klubbens beste. Nå har kk feilet grovt og om han saksøker newcastle nå for tapt inntekt er dette helt lattelig. Og må bare få denne setningen i store bokstaver: KK GIKK AV SOM MANAGER I NEWCASTLE AV EGEN VILJE. ASHLEY PRØVDE JO FAKTISK DET HAN KUNNE Å BEHOLDE HAN,MEN KK VALGTE GÅ AV. det er et stort fakta dere alle bør merke dere. støtter på ingen måte ashley men akkurat dette skal han ha for. han prøvde forsandre ting,prøvde legge et tilbud til kk men kk så på det og gikk av i stedet for å forhandle videre og ikke gi opp. Jeg vil faktisk aldri klare tilgi kk for det. Jeg ble newcastle supporter under kk på 90-tallet ,og han har alltid hatt en kjempe status i mine øyne. jeg hadde faktisk en tåre i øyekroken da han ble manager igjen. for makan til fotball newcastle spilte under han har aldri fotballverden sett verken før eller senere. Men nå er kk død i mine øyne. han har gjort seg bort og såret klubben enormt.
« Siste redigering: 16. Okt. 2008, 21:12 av TooN »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1037 på: 16. Okt. 2008, 21:16 »
Ashley prøvde det han kunne for å beholde Keegan? Da kunne han bare fjernet Wise og resten av gjengen, og møtt det KK ville ha da det var i møtet etter hans avgang. Det gjorde han ikke.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1038 på: 16. Okt. 2008, 21:20 »
Hvorfor skal Ashley fjerne Wise og gjengen når dette er hans syn på hvordan en klubb bør drives?

Jeg tipper Ashley kom med et rimelig godt tilbud til Keegan, men at Keegan var vanskelig å forhandle med.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1039 på: 16. Okt. 2008, 21:23 »
Hvorfor skal Ashley fjerne Wise og gjengen når dette er hans syn på hvordan en klubb bør drives?

Jeg tipper Ashley kom med et rimelig godt tilbud til Keegan, men at Keegan var vanskelig å forhandle med.

Jeg har da ikke sagt at han skal det. Det er opp til han. Men å si at han gjorde alt han kunne for å beholde Keegan blir feil.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1040 på: 16. Okt. 2008, 21:26 »
Ashley prøvde nok alt han kunne, innenfor det han mente var forsvarlig...Desverre var ikke det godt nok for Keegan.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1041 på: 16. Okt. 2008, 21:27 »
Ashley prøvde nok alt han kunne, innenfor det han mente var forsvarlig...Desverre var ikke det godt nok for Keegan.

øh vil nå heller snu på den flisa.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1042 på: 16. Okt. 2008, 21:28 »

Hvorfor i all verden vil du det?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1043 på: 16. Okt. 2008, 21:36 »

Ja, men han kunne gjort mer enn det han som etter Ashley mening er forsvarlig. At keegan har høye krav kan jeg godt tro på, men hvis han hadde fått det slik han ville hadde han blitt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1044 på: 16. Okt. 2008, 21:38 »
Men er det riktig av en klubbeier å gå i mot sine egne visjoner kun for å beholde Keegan? Ashley hadde et klart syn på hvordan en fotballklubb burde drives, og det har han gjennomført.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1045 på: 16. Okt. 2008, 21:39 »

Var KK som forsøkte men Ashley hadde bestemt seg in wise I trust.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1046 på: 16. Okt. 2008, 21:41 »

Fordi det er slik han mener en fotballklubb bør drives.

Jeg synes at måten til Ashley å drive en klubb på er feil, men når han ønsker det slik, så er det selvfølgelig ikke noe han vil gjøre om på, selvom Keegan ikke er enig med han.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1047 på: 16. Okt. 2008, 21:57 »
Men er det riktig av en klubbeier å gå i mot sine egne visjoner kun for å beholde Keegan? Ashley hadde et klart syn på hvordan en fotballklubb burde drives, og det har han gjennomført.

Det er et annet spørsmål, og han skal styre klubben etter slik han mener vil være det beste for den. Likevel om han ville ha muligheten til å gå på kampene uten å ha risiko for å bli skadet burde han gjort alt for å beholde Keegan når situasjonen ble som den ble. Keegan virker å være en sta person som vil ha det slik han vil. En slik perosn passer ikke inn i en slik modell som Ashley ville styre klubben etter og det burde han vist før han ansatte Keegan. KK ville aldri godta å ikke bestemme hvem vi skal kjøpe og selge. Han er en manager etter den gamle engelsk skolen, og hvis Ashley ville ha en manager som kunne fungere godt etter denne modellen burde han valgt en annen manager enn Keegan.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1048 på: 16. Okt. 2008, 22:04 »

Fordi det er slik han mener en fotballklubb bør drives.

Jeg synes at måten til Ashley å drive en klubb på er feil, men når han ønsker det slik, så er det selvfølgelig ikke noe han vil gjøre om på, selvom Keegan ikke er enig med han.

Om ashley måte og drive på er og ha dennis wise (DIF)  til og bestemme transfers så ansetter ein ikkje Kevin Keegan som manager FFS. !

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1049 på: 16. Okt. 2008, 22:08 »
Keegan visste hva han gikk til, det er jeg overbevist om. Ellers hadde han stukket av enda tidligere.