20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167063 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #1005 på: 15. Okt. 2008, 20:59 »
David som sier det  ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1006 på: 15. Okt. 2008, 21:00 »
OG her var det vel Keegan som trengte ein kompis og ikkje skviste han ut av klubben.

Eg syns Keegan gjor det som var rett. Når han som manager ikkje fekk bestemme kem som blei kjøpt inn og i tillegg må ta driten hvis spillerene som blir handla inn ikke fungere, laget spiller sug osv...

Er det noen som blør for Newcastle er det Keegan, men når det virker som alle i styret jobber imot han, så forstår eg godt at han gikk. Og å kreve 9mill pund for oppreisning er en stor sum. Men han hadde ein kontrakt, og det e nok tapt lønn osv.

eg håper at Keegan kommer tilbake bare det kommer nye eiere
Newcastlesupporter siden 1992

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1007 på: 15. Okt. 2008, 21:28 »
OG her var det vel Keegan som trengte ein kompis og ikkje skviste han ut av klubben.

Eg syns Keegan gjor det som var rett. Når han som manager ikkje fekk bestemme kem som blei kjøpt inn og i tillegg må ta driten hvis spillerene som blir handla inn ikke fungere, laget spiller sug osv...

Er det noen som blør for Newcastle er det Keegan, men når det virker som alle i styret jobber imot han, så forstår eg godt at han gikk. Og å kreve 9mill pund for oppreisning er en stor sum. Men han hadde ein kontrakt, og det e nok tapt lønn osv.

Du har vel gått glipp av en meget viktig del her kamerat. At i kks kontrakt står jo alt om hvordan hans rolle i klubben skal være. fatter ikke hvordan folk som elsker klubben kan støtte kk nå. han snur jo ryggen til klubben fordi han blir mobba. MAMMMA, tenker jeg kk gråt da han gikk. Og nå skal han ha 9 mill pund fra klubben han elsker. haha. ja dette finner jeg meget merkelig at folk som elsker klubben kan støtte. jeg er på ingen måte enig med ashley og wise men faen ikke enig med kk heller.

benson: sant det david het han men hva het kameraten? var det kevin keagan eller morten? jeg husker ikke. Og forresten det vi ikke ser helt på slutten i filmen pga rulletekst er at morten gråter og sier han skal ha 9mill pund for at han føler han ble tråkka på:)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1008 på: 15. Okt. 2008, 21:30 »
At Keegan var klar over at det ville komme inn en DoF er ikke det samme som at han skulle forvente at han ble skviset ut av jobben på den måten han ble. Dennis Wise kunne jo, hvis han hadde vært noen helt andre enn seg selv, valgt å la Keegan styre showet, men bare være der som en hjelpende hånd, og som en forlengelse av Keegan. Men Dennis Wise har jo gått rett i strupen på Keegan. Han har styrt hele transfershowet på egenhånd, og det er han som har redusert Keegan til en liten fjompenisse. Men det sto ikke i jobbeskrivelsen til Keegan at en DoF skulle styre skuta så hands on som Dennis Wise har gjort. Og det sto heller ingenting om at det var nettopp Dennis Wise som skulle komme inn.
I en evt. rettssak: Hvor lett tror du det er å bevise at Wise var den slemme gutten her og at Keegan ble tråkket på som du kaller det? Aldri i livet om Keegan kommer noen vei med dette søksmålet.

Og hva har dere egentlig å si om det sto at det var Wise som skulle ansettes eller ikke? Det har jo for faen ingen som helst ting med saken å gjøre.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1009 på: 15. Okt. 2008, 22:43 »
Hvis Keegan saksøker Newcastle så synker han så lavt at jeg kaster opp..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1010 på: 15. Okt. 2008, 22:49 »
Hvis Keegan saksøker Newcastle så synker han så lavt at jeg kaster opp..
Så enig, så enig. Dette er lavmål, og håper det bare er oppspinn.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1011 på: 15. Okt. 2008, 22:56 »
1) Dett er bare ein håpløst rykte fra Independent uten noke form for kilde
2) Er enig med Joakim. KK blei skvisa ut og har rett til tapt arbeidsinntekt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1012 på: 15. Okt. 2008, 23:02 »
Så mannen som "elsker" Newcastle skal ha 100 millioner kroner av klubben bare fordi han gikk av. Stakkars liten, han tjente sikkert ikke nok de månedene han var her.

Heldigvis så tror også jeg dette er oppspinn, og jeg tror også Keegan ikke er dum nok til å gjøre det heller.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1013 på: 15. Okt. 2008, 23:12 »

Du har vel gått glipp av en meget viktig del her kamerat. At i kks kontrakt står jo alt om hvordan hans rolle i klubben skal være. fatter ikke hvordan folk som elsker klubben kan støtte kk nå. han snur jo ryggen til klubben fordi han blir mobba. MAMMMA, tenker jeg kk gråt da han gikk. Og nå skal han ha 9 mill pund fra klubben han elsker. haha. ja dette finner jeg meget merkelig at folk som elsker klubben kan støtte. jeg er på ingen måte enig med ashley og wise men faen ikke enig med kk heller.

benson: sant det david het han men hva het kameraten? var det kevin keagan eller morten? jeg husker ikke. Og forresten det vi ikke ser helt på slutten i filmen pga rulletekst er at morten gråter og sier han skal ha 9mill pund for at han føler han ble tråkka på:)

Og vet du hva som står i kontrakten hans? Dennis Wise ble ansatt 14 dager etter Keegan, visste Keegan noe om dette før han ble ansatt? Kem vet, men eg tviler på at Keegan hadde tatt jobben hadde han visst at det var ein annen som skulle styre kjøpa og at han var under ein Director of Football eller ka faen den forbanna horestillingen heter som forpester fotballverden. Wenger og Ferguson hadde aldri tillatt det, fordi det er manageren som skal si hva slags spillere han skal ha, og ikkje ein jævla tulling som ofte sikker ikkje har peiling på fotball. 

9 mill er ein høy sum og eg trur det er ondsinna rykter som har kommet, bare for å tilføre mer brennstoff til det allerede store bålet som Newcastle har blitt i tab.avisene i UK.
Newcastlesupporter siden 1992

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1014 på: 15. Okt. 2008, 23:24 »
Så mannen som "elsker" Newcastle skal ha 100 millioner kroner av klubben bare fordi han gikk av. Stakkars liten, han tjente sikkert ikke nok de månedene han var her.

Heldigvis så tror også jeg dette er oppspinn, og jeg tror også Keegan ikke er dum nok til å gjøre det heller.

KK blei pissa på av klubben han elsker er ikkje så rart han vil ha kompensasjon. Hadde milliardær dama di som du elsker skilt pga hu fant ein anna så hadde du også krevd ein del av formuen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1015 på: 15. Okt. 2008, 23:27 »
Kanskje det dårligste eksempelet jeg noen gang har sett.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1016 på: 15. Okt. 2008, 23:56 »
Han har da krav på tapt arbeidsinntekt, når han ble tvunget til å gi seg på grunn av at han ikke fikk skjøte arbeidet sitt.
Men jeg håper ikke dette stemmer, ihvertfall ikke de summene det skrives om her. Det tror jeg heller ikke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1017 på: 16. Okt. 2008, 00:12 »
Håper virkelig ikke det er noe i dette, da det kommer til å ødelegge mye av bildet mitt på mannen som mer eller mindre ar grunnen til at jeg startet å følge Newcastle :(
Nu vet man jo ikke de eksakte fakta rundt kontrakten til KK, men skviset ut eller ikke, KK gikk av fri vilje og har selvfølgelig ikke rett på noen form for kompensasjon!
Hvis jeg grunnet at jeg føler at mine arbeidsoppgaver ikke er i tråd med hva jeg så for meg når jeg startet i jobben og skrev under jobbkontrakten velger å si opp jobben og gå på dagen, så hadde ihvertfall ikke jeg forventet å få en krone ekstra fra arbeidsgiveren.

Fullstendig hårreisende og urimelig krav av KK hvis dette skulle stemme.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1018 på: 16. Okt. 2008, 00:27 »
Forsåvidt egentlig enig, når jeg tenker meg om i mer enn 2 sekunder ser jeg jo at han ikke har noen som helst juridiske grunner til dette.
Men jeg tror heller ikke stort på det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1019 på: 16. Okt. 2008, 09:30 »
Er akkurat det, han ble ikke skviset ut av klubben på noe annen måte en psykisk. I praksis så sa han opp helt av fri vilje. Han får jo aldri igjennom noe søksmål. Men om han saksøker i første omgang bør han skamme seg ,og ikke se på seg selv som en newcastle mann. Da kan han dra til helvete