20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #945 på: 08. Sep. 2008, 11:09 »
leser du overhodet hva jeg skriver, eller gjetter du bare?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 08. Sep. 2008, 11:38 »
leser du overhodet hva jeg skriver, eller gjetter du bare?

Jeg leser at du ikke har noe å komme med bortsett fra ren gjetting.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #947 på: 08. Sep. 2008, 11:41 »
Har du? eller har du bestemt deg på forhånd for hva svaret er, for så å lete etter rykter som bygger oppunder din konklusjon?

At jeg ikke har noe å komme med bortsett fra gjetning, gjør at jeg glir fint inn i mengden av 100% av de som skriver på dette og de fleste andre forum...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #948 på: 08. Sep. 2008, 11:49 »
Har du? eller har du bestemt deg på forhånd for hva svaret er, for så å lete etter rykter som bygger oppunder din konklusjon?

At jeg ikke har noe å komme med bortsett fra gjetning, gjør at jeg glir fint inn i mengden av 100% av de som skriver på dette og de fleste andre forum...

Mener du den offisielle siden kun lagt ut rykter om KK og hvordan styret skal opptre siden KK ble ansatt? Ifåfall sier det mer enn nok om hvordan klubben styres. Her er litt om hva du kan finne på den offisielle siden. Nufc.co.uk er adressen, om du ikke har vært og tittet der før.

Newcastle's own web archives prove Kevin Keegan is right - FACT!

By Simon Bird 8/09/2008

Kevin Keegan will use evidence from Newcastle's own club publications to back up his £8m claim for constructive dismissal.

Newcastle chiefs set about trashing Keegan at the weekend with briefings aimed at tarnishing his reputation - a move that will trigger more revulsion from fans.

Owner Mike Ashley and his directors claimed Keegan had no responsibility over new signings.

But Keegan yesterday insisted: "When I joined Newcastle it was made clear to me I would have the final say on player movement."

And Mirror Sport has built up a strong case to prove the club's statement is misleading - using their own website archive.

Fact: Ashley told Newcastle's official magazine last month: "If the deal is right - that means the right player who Kevin wants - we will do the deal. Kevin is very particular on who he wants."

Fact: Wise told the club website on February 1: "He (Keegan) will say yes or no. He has the final word. No-one else. I am not going to do things like bring players in behind his back."

Fact: Later that day, in a piece billed as an exclusive with the club's TV station, Wise added: "A lot of people have got a little mixed up with the reason I'm here and we need to straighten that out quite quickly. I'm not here to be involved in the first team."

Fact: On January 29 then chairman Chris Mort stated: "Kevin will be responsible for ALL matters related to the first team."

Fact: Keegan, proving he is being consistent in claiming he was in charge of transfers from day one, said on April 24: "If they bring players in who are not my players I wouldn't be managing this club.

Ashley and Executive Director Dennis Wise are in the ludicrous position of having to claim they were misquoted by their own club officials to wriggle out of the row that led to Keegan's walk-out.

The club is now left with little choice but to appoint a friend of Wise as their new boss who will take the title of 'coach'.

That has led to Wise's former Chelsea team-mates Gus Poyet and the charismatic Gianfranco Zola becoming front-runners for the St James's Park job, along with Didier Deschamps and Spaniard Jose Camacho.
« Siste redigering: 08. Sep. 2008, 12:16 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #949 på: 08. Sep. 2008, 12:01 »
Men herregud da mann. Jeg har jo aldri nektet for at Xisco og Nacho var kjøpt bak KK sin rygg...
Jeg har heller ikke sagt at KK er eneansvarlig for bruddet. Jeg har KUN sagt at han visste om - og godkjente- salget av JM, og at han ble forbanna når han ikke fikk Bastian. (Som jo takket nei til et tilbud fra NUFC) Jeg har i tillegg sagt at denne saken kanskje kunne løst seg hvis KK hadde møtt opp i siste møtet med DL, og brukt fansen for alt den er verdt.
(Utpressing av ledelsen, men dog)

Og Asbjørn: Jeg har gjentatte ganger sagt at jeg fortsatt ønsker KK som manager, og at jeg ble knust da han gikk. Det er derfor ikke sånn at jeg mener han har all skyld, mens klubben er uskyldig. Tro det eller ei, men man kan faktisk finne sannheten en plass imellom ytterpunktene. Det trenger med andre ord ikke være "enten eller", men mer sannsynlig "både og". Mer gidder jeg ikke si om denne saken foreløpig, annet enn at jeg helst ser MA og staben på hodet ut døra snarest.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 08. Sep. 2008, 12:07 »
SSN nå

Terry McDermont has left with his other backroom staff so we have Youth team manager at the Hull game.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 08. Sep. 2008, 12:10 »
Dette blir mer og mer latterlig og folk forsvar faktisk Ashley.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #952 på: 08. Sep. 2008, 12:14 »
Klubben har all feil, at enkelte kan nekte for det synes eg er meget snodig.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 08. Sep. 2008, 12:31 »
Milner støtter keegan.

Meanwhile, James Milner, who left Newcastle in the summer for Aston Villa, is sympathetic of Keegan's exit on Tyneside.

He said in the Sunday Mirror: "What is going on now at Newcastle showed what was going on behind the scenes at the club.

"Obviously I am delighted to be a Villa player now. I have massive sympathy for KK and the fans.

"He was a fantastic manager to work with, even though it was a short space of time. I can't say a bad word about him."

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4113275,00.html
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #954 på: 08. Sep. 2008, 14:01 »
Hele denne saken er bare en tragedie for Newcastle. At Keegan gikk skjømmer jeg godt, ingen kan jobbe under slike forhold som det han tydeligvis måtte gjøre. Det er rett og slett 100% uprofesjonelt å drive en fotballklubb på en slik måte.
Jeg hadde virkelig trodd at det amatørmessige lederskapet skulle forvinne med Fat Fred og hans regime. Men så feil kan man altså ta, Ashley er jo minst like ille og det er en skam.

Og jeg frykter at dette bare blir værre nå som Keegan har sluttet. For fansen vil garantert ikke støtte Ashley nå, og den nye manageren skal slite voldsomt med å få den støtten og tillitten som Keegan hadde. Og hva med spillerne? De støttet jo Keegan og er vel like misfornøyde med måten klubben drives på som oss. Det slår garantert ut på moralen, noe som igjen slår ut på resultatene...

Dette er bare trist. Vi hadde endelig fått spillet på glid igjen og ting så lysere ut enn på lenge. Og så klarer ledelsen å rote det til slik at Keegan ikke så en annen løsning enn å forlate klubben. Jeg blir bare så jævla frustrert...

Skal bli spennende å se hva slags reaksjoner det blir fra tribunen under Hull kampen til helga. Tipper at det kan bli historisk glissent på St. James`Park, og at de som er der vil vise sin misnøye med Keegans avgang og Ashleys lederskap.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #955 på: 08. Sep. 2008, 14:06 »
SSN nå

Terry McDermont has left with his other backroom staff so we have Youth team manager at the Hull game.

Er vel mer sannsynlig at det er Chris Hughton som leder laget mot Hull...

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #956 på: 08. Sep. 2008, 14:09 »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 08. Sep. 2008, 16:51 »
Ja, skal bli spennande å sjå kor mange som møte opp, og kva som skjer.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #958 på: 08. Sep. 2008, 17:39 »
Har ikkje McDermott vore jevla lenge i klubben?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 08. Sep. 2008, 17:41 »
Var under KKs første periode som manager for klubben ja, han har spilt for klubben, og ble henta tilbake til støtteapparatet av godeste Souness. Og har derfor siden vært her. Det er jo derfor ganske trist at Terry Mac har forlatt oss...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida