20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 169388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #900 på: 06. Sep. 2008, 09:39 »
Stoler mere på en inder enn en amerikaner eller araber.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #901 på: 06. Sep. 2008, 12:58 »
Er fortsatt sykt skuffa over det som har skjedd, og det at klubben er i hendene til en idiot av dimensjoner er helt forferdelig å tenke på! Det er utrolig synd å tenke på at KK har blitt utnyttet av dette forbaskede styret, han har i åtte måneder vært et slags trumf kort for Ashley for å tjene penger...provoserende!!

Håper virkelig et nytt eierskap er på plass innen noen få uker, ellers frykter jeg at vi kan blåse til helvette....spillerflukt, supportere som gir faen, spillere som ikke klarer å prestere osv...Nå trenger vi en ny giv, og det er jeg veldig redd for at er umulig med Mike Ashley som styreformann. Derfor må rett og slett et eierskifte komme veldig snart! Skrekken er at Ashley fortsetter som styreformann og at Dennis Wise tar managerjobben, faen da er vi fucked! Hvem respekterer Dennis Wise? Det er da spillerflukten vil bli et faktum.

Jeg tenker på en spiller som Shay Given, han har vært her siden 1997, opplevd 7 managere, den neste vil bli hans 8! Jeg forstår han veldig godt hvis han er drittlei, stikker til en annen klubb, det er ingen selvfølge at selv våre mest lojale spillere orker å være her. Vi har mange gode spillere som har vært lojale mot klubben, selv om vi har stått på stedet hvil siden 2004. Vi har faen ikke tatt et jævla steg fremover siden det, og allikvel så har mange av våre beste spillere stått ved klubben. Det er stort!! Vi skal være utrolig takknemlig for at mange av gutta har blitt ved Newcastle og ikke hoppet av, hvem kunne vært sinte på de hvis de hadde? Vi har faen meg vært en JOKE i åresvis!!

Den personen som kommer ut av dette med æren i behold er uten tvil Kevin Keegan, for en hedersmann han er!! Han har gjort en utrolig bra jobb og vært fantastisk for klubben i tre perioder. Jeg skjønner godt at han ikke orket mer, å være en slave for en gjeng forblåste tullinger er ingen vits. Det er klart det er sårende å bli motarbeidet når du jobber så hardt som han har gjort. Det er trist han skulle ha et slikt styre over seg, fordi jeg tror han kunne utrettet store ting med laget, han var perfekt for jobben. Håper han kommer tilbake til St.James Park som hedersgjest når et nytt styre er på plass, så kan Toon Army gi han den hederen han virkelig fortjener! Thanks Kev! :'(
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #902 på: 06. Sep. 2008, 13:10 »
Deler de samme tankene som deg kø1. Er livredd for hva som kan skje med klubben nå.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #903 på: 06. Sep. 2008, 14:11 »

I was having a meal with my wife last night in a nice restaurant in the heart of Newcastle. All of the talk that we could hear around us was of course about the current issue at Newcastle.

The main topic we could hear was about boycotting the game against Hull. It was very interesting to hear that most of the fans were worried about the players reaction to a boycott.

Well, let me say as a member of a group who tries to entertain you guys every week, I can assure you. Everyone of us to a man, including Academy think that a total boycott is the BEST solution. We will understand. We are professional, we will still perform to the best of our ability. and remember it will probably feel even stranger for the Hull players.

By the way, we wish every supporter to know that we wish we could do more to help. Contractual and legal situations make it very difficult for us. We are all behind KK. We are as gutted as you are.

When KK talks to the lads most of his talk is about YOU the people who matter.

Thanks from everyone for your unbelievable support.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #904 på: 06. Sep. 2008, 14:13 »
Hvem er dette fra? Spillerne samlet?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #905 på: 06. Sep. 2008, 15:03 »
Og viktigst av alt, HVOR er det fra?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #906 på: 06. Sep. 2008, 15:20 »
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Wiig #8

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #907 på: 06. Sep. 2008, 15:28 »
Hvis dette her er fra spillerne så gir det litt trygghet for oss fans. At de på en måte tenker det samme som oss.

Det viktigste av alt er å støtte spillerne, og så satser vi alt på at Anil Ambani gjør det vi alle håper på.
Howay the lads

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #908 på: 06. Sep. 2008, 15:38 »
Er vel ikke direkte umulig, nei. Selv om det selvsagt er tvilsomt. Hadde vært fantastisk om dette stemte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #909 på: 06. Sep. 2008, 15:40 »
Denne "playerx" er vel mest sannsynlig IKKE en Newcastle-spiller! :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #910 på: 06. Sep. 2008, 15:44 »
Selvfølgelig, men det er alltids lov å håpe :D

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #911 på: 06. Sep. 2008, 15:46 »
Skulle vore dødsstraff for folk som sprer løgner på internett-forum.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #912 på: 06. Sep. 2008, 16:03 »
Hvis de skal få med seg folket må hele spillergruppa gå ut i media og oppfordre til boikott til Ashley + co. er ute av gamet. . Da kan de også Nevne at de er profisjonelle og skal gjøre så godt de kan. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #913 på: 06. Sep. 2008, 16:09 »
Tenkte meg det var fra et forum ja. Skulle vært ulovlig å linke ting derfra, det er jo bare piss.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Wiig #8

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #914 på: 06. Sep. 2008, 16:18 »
Jeg tipper at "playerx" er Obafemi Martins  ;D
Howay the lads