Som blandt anna Benson. (kanskje ikkje han har skreve det på dette forumet. Men på eit anna)
Å veit det er dritt mange som ikkje giddar å reise på kamp osv her. Herregud, reis å støtt laget vårt! Det er i motgang dei treng støtta.
Vi supportere har en mulighet til å vise vår misnøye og det er faktisk boikott av kamper.
Dermed vil det bli mindre penger inn i klubben, noe som vil påvirke Ashleys lommebok.
Det er viktig at vi står bak Keegan og viser vår støtte til han.
Han er faktisk den eneste i klubben som ønsket å bygge opp et lag.
Og i dagens fotball MÅ man faktisk hente inn spillere av god kvalitet og ikke minst spillere som manageren har tro på
og som han vil utvikle.
Det nytter ikke når noen skapninger i ledelsen tar avgjørelsen om hvem og hva man skal hente inn.
Dessverre er det en trend i dagens fotball at det er pengene som rår og eierene av dem med dem.
Dette er ikke første gang en styreleder, eller hva de nå enn kaller seg i disse dager, skviser ut manageren da de ikke har sammenfattede meninger om hvordan klubben skal styres.
Jeg mener at styret skal tenke på en ting og det er hvordan man skal styre klubben, mens en manager og hans medhjelpere skal styre laget og dermed også spillerstanden.
Jeg er klar over at ledelsen kan sette en viss grense på hvor mye penger som skal og må brukes, men det nytter ikke å love gull og grønne skoger bare for å senere vise at alt var en stor, fet løgn!
Nå er jeg rimelig sikker på at det kommer til å gå en vei med Newcastle og det er nedover.
Selv med stortapet mot Arsenal har vi hatt en brukbar start på sesongen.
Dette er faktisk noe av det jævligste jeg har vært med på som Newcastlesupporter.
At Ashley kom inn i klubben er noe av det verste som kunne skje.
Han har ikke peiling på hva han driver med.
Blir Wise eller en like jævlig tulling manager i klubbe brenner jeg Newcastletrøya mi i protest.
Nå tror jeg faktisk vi ender opp som en variant av Leeds, Nottingham og Wimbledon...
Klubbens nedtur har begynt og den vil bli lang!
Håper Ashley er stolt over at han har ødelagt en av verdens gjeveste klubber...!?!