20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167209 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #855 på: 05. Sep. 2008, 08:24 »
Til alle som sutrar om at dei vil skifte klubb. Skift klubb, Newcastle treng ikkje sånne supportar som dykk!

GOOD BYE!!! Stå ved sidan av laget dykk i med- og motgang.

Er det noen som har sagt at de skal skifte klubb? Tror du de Newcastle supporterene som kastet sesongbillettene i elva Tyne i går bytter klubb?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #856 på: 05. Sep. 2008, 08:27 »
Snakkar om ikkje dei i England, men gjengen her... (er ikkje alle, men enkelte)

Hvem er sagt at de kommer til å bytte klubb?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #857 på: 05. Sep. 2008, 08:48 »
Even Newcastle City Council yesterday issued a plea for Keegan to stay, but in the end Ashley backed Wise. Indian billionaire Anil Ambani and his Reliance Group are landing in England on Monday with a view to taking over at a top Premier League club. Newcastle is in their sights and Ashley would do well to listen to what they have to offer and get out of Toon quickly. håper dette er sant vill heller ha en rik kar fra india en, en rik kar fra england som ikke bruker 1 krone på klubben..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #858 på: 05. Sep. 2008, 09:10 »
Som blandt anna Benson. (kanskje ikkje han har skreve det på dette forumet. Men på eit anna)

Å veit det er dritt mange som ikkje giddar å reise på kamp osv her. Herregud, reis å støtt laget vårt! Det er i motgang dei treng støtta.

Hvorfor skal jeg bruke penger på Newcastle nå? Å gi Ashley penger vil være som å si at alt han har gjort er greit. Jeg kommer til å følge Newcastle på tv, men kommer til å holde meg unna langt unna billetter, drakter osv. Det er det eneste vi som supportere kan gjøre dersom vi er uenige i det styret i Newcastle gjør, og den eneste måten de vil høre oss på. Penger er alt som betyr noe...

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #859 på: 05. Sep. 2008, 09:43 »
Som blandt anna Benson. (kanskje ikkje han har skreve det på dette forumet. Men på eit anna)

Å veit det er dritt mange som ikkje giddar å reise på kamp osv her. Herregud, reis å støtt laget vårt! Det er i motgang dei treng støtta.

Vi supportere har en mulighet til å vise vår misnøye og det er faktisk boikott av kamper.
Dermed vil det bli mindre penger inn i klubben, noe som vil påvirke Ashleys lommebok.
Det er viktig at vi står bak Keegan og viser vår støtte til han.
Han er faktisk den eneste i klubben som ønsket å bygge opp et lag.
Og i dagens fotball MÅ man faktisk hente inn spillere av god kvalitet og ikke minst spillere som manageren har tro på
og som han vil utvikle.
Det nytter ikke når noen skapninger i ledelsen tar avgjørelsen om hvem og hva man skal hente inn.

Dessverre er det en trend i dagens fotball at det er pengene som rår og eierene av dem med dem.
Dette er ikke første gang en styreleder, eller hva de nå enn kaller seg i disse dager, skviser ut manageren da de ikke har sammenfattede meninger om hvordan klubben skal styres.
Jeg mener at styret skal tenke på en ting og det er hvordan man skal styre klubben, mens en manager og hans medhjelpere skal styre laget og dermed også spillerstanden.

Jeg er klar over at ledelsen kan sette en viss grense på hvor mye penger som skal og må brukes, men det nytter ikke å love gull og grønne skoger bare for å senere vise at alt var en stor, fet løgn!

Nå er jeg rimelig sikker på at det kommer til å gå en vei med Newcastle og det er nedover.
Selv med stortapet mot Arsenal har vi hatt en brukbar start på sesongen.
Dette er faktisk noe av det jævligste jeg har vært med på som Newcastlesupporter.

At Ashley kom inn i klubben er noe av det verste som kunne skje.
Han har ikke peiling på hva han driver med.

Blir Wise eller en like jævlig tulling manager i klubbe brenner jeg Newcastletrøya mi i protest.
Nå tror jeg faktisk vi ender opp som en variant av Leeds, Nottingham og Wimbledon...

Klubbens nedtur har begynt og den vil bli lang!
Håper Ashley er stolt over at han har ødelagt en av verdens gjeveste klubber...!?!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #860 på: 05. Sep. 2008, 09:48 »

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #861 på: 05. Sep. 2008, 10:51 »
Er ett dilemma, det med å å dra eller ikke dra på kamper.  For laget og spillerene trenger støtte uansett om MA eier klubben.
For de som ikke vil ?støtte? MA, dra på bortekamper og støtt laget der.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #862 på: 05. Sep. 2008, 11:07 »
Er ett dilemma, det med å å dra eller ikke dra på kamper.  For laget og spillerene trenger støtte uansett om MA eier klubben.
For de som ikke vil ?støtte? MA, dra på bortekamper og støtt laget der.

Jepp. Midt i "kampens hete" glemte jeg at MA ikke får noe spenn når jeg skal se Everton - Newcastle, så da kan jeg se den kampen på Goodison Park med god samvittighet :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #863 på: 05. Sep. 2008, 12:08 »
Haha, de linker faktisk til denne siden :)

http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/05/545881.html

Ifølge det norske supporternettstedet newutd.no oppfordres folk til ikke å møte opp til første omgang, for i stedet å komme til pause og gi massiv støtte til spillerne og Keegan - og markere tilsvarende sterk motstand mot klubbstyret.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #864 på: 05. Sep. 2008, 12:27 »
benson har ikke sagt han vil bytte klubb...er ikke sånn det er i det hele tatt..men å støtte på hjemmebane er å gi penger te ashley i lomma...men tror newcastle fansen i england får MA te å selge...
men jeg boikotter styret..da med å ikke gi penger te klubben...

owen og alle di stjernene vi har er vel så si allerede på vei ut a klubben ettersom keegan gikk nå..

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #865 på: 05. Sep. 2008, 12:34 »
En del innlegg i denne traden har blitt slettet pga noe grovt innhold.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #866 på: 05. Sep. 2008, 12:42 »
Nå kommer klubben til å falle helt sammen.
Dette ikke bare som en reaksjon på at Keegan har fått sparken, men at misnøyen med hvordan klubben drives blir så stor.
Newcastlefansen er noen av de mest trofaste i verden og når de kommer til å vise klart hva de mener vil MA og resten av styre
merke det.

Jeg frykter at Dennis Wise har en stor finger med i dette spillet...

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #867 på: 05. Sep. 2008, 12:52 »
Bytter aldri klubb om så jeg får en gunner i huet og valge mellom å gå eller dø...heller en kule.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #868 på: 05. Sep. 2008, 12:54 »
Bytte klubb er vanskelig, men jeg gråter inni meg om dagen. Dette er en tragedie og jeg skulle så inderlig ønske at Ashley bare hadde solgt oss til de dere superrikingene som kjøpte City. Da hadde alt vært noe helt annet.

Nå er jeg redd for at de fleste spillerene ønsker seg vekk ved neste vindu og vi blir liggende nede i søla.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #869 på: 05. Sep. 2008, 13:35 »
Til alle som sutrar om at dei vil skifte klubb. Skift klubb, Newcastle treng ikkje sånne supportar som dykk!

GOOD BYE!!! Stå ved sidan av laget dykk i med- og motgang.

Du sjønner deg faen ikkje på ekte lidenskap. Kunne fulgt KK til non league men så lenge Ashely og wise styrer skuta er det eit newcastle eg ikkje kan støtte.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]