20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 169395 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #840 på: 04. Sep. 2008, 23:54 »
Jeg som trudde vi skulle reise oss fra midten, e-cup etter i år, få inn gode spillere neste sessong! men denne drømmen er knust nå

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #841 på: 04. Sep. 2008, 23:55 »
DEt vi kan håpe på nå er en nye eier(re) og ansett keegan eller Shearer som manager!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #842 på: 04. Sep. 2008, 23:56 »
Hvorfor ikke? Fordi han ikke vet bedre, dessverre.
Mike Ashley vet tydeligvis ikke hva han holder på med. Han tok seg så til de grader vann over hodet når han kjøpte denne klubben.

Og fredd, ja jeg vet at han allerede har gitt Wise den tillitten han ikke skal ha.
Men jeg sier det likevel.

Om han kvitter seg med Wise i morgen den dag, er det selvfølgelig AAAAAAAAAAALT for sent, og direkte tåpelig gjort. Men likevel et meget fornuftig grep. Problemet er som vi alle vet at han aldri burde vært ansatt - og han burde selvsagt prioritert Keegan fremfor Wise.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #843 på: 04. Sep. 2008, 23:57 »
Joakim: Ashely har allerede valgt å fortsette med Wise. Han kunne valgt å gi KK all kontroll på hvilke spillere som skulle inn og ut, men ville heller fortsette med slik som det er nå med Wise som en sentral person i alle overganssaker.
Helt riktig, fredd. Ashley har allerede valgt å ha med Wise videre. Skulle han blitt fjernet, hadde han selvfølgelig gjort det tidligere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #844 på: 05. Sep. 2008, 00:01 »
Keegan har blitt misbrukt i den forstand at han har blitt tvunget til å fungere som en hovedtrener - totalt uten innflytelse på overganger og kontrakter. Noe som selvfølgelig er å misbruke Keegans fantastiske egenskaper som manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #845 på: 05. Sep. 2008, 00:14 »
Dette er faenmeg en skam!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #846 på: 05. Sep. 2008, 00:25 »
Jævlig bra skrevet:

Sitat
I know this is a s*** situation, I know everyone's upset and I know I'm likely to get a load of s*** for saying what I've got to say, but I'm going to say it anyway.

Do some of you support NUFC or KKFC? It seems that to a lot of people Keegan is way more important than the club, all those saying that their finished with the club, what the f*** are you on about!?! Perhaps Keegan could set up his own team and you could go and support them instead, seriously I know people are emotional at the moment but get a f***ing grip!!

I like Kevin Keegan, I think he's a great bloke and a decent manager, I think he gets his teams to play football the way it should be played and I'm grateful to him for turning things around for us and getting the club back on its feet. I've also got a huge amount of respect for him for his previous time at NUFC, both as manager and as a player, his arrival in the eighties coinciding with the start of my interest in the club.

But the Kevin Keegan I like exists in reality, he has faults and makes mistakes, I still like him. He's stubborn and forces a situation to the extent that it causes the club a huge amount of damage, I still like him. He says he cares about the fans and the club, but doesn't say anything for three days whilst all kinds of s*** is kicking off to the detriment of the club and the fans - although they don't seem to realise it - when a simple statement from him could have calmed the situation and protected the club from damage, I still like him.

The Kevin Keegan a lot of people seem to worship at the alter of is a myth, he is portrayed as someone who can do no wrong, who is totally selfless and devotes his existence to the furtherance of NUFC with no thought whatsoever to his own well being. He is a god and every word he utters is gospel - even when he contradicts what he said previously - but not only that he is a victim, he is weak and needs protection from the nasty cockneys who were out to get him from the start and are secretly trying to bring us down in the hope that it might benefit Spurs. Keegan is the lord and we will die, or rather kill on his behalf - even if the only thing that dies is the club we're supposed to love.

Now what's going to happen if it turns out that Keegan is not entirely blameless in all this?

Well, I'll still like him.

You on the other hand are left with a choice:

Have your illusion shattered, your idol fallen, your dreams dashed and kneejerk totally to the opposite, forever hating his guts and cursing his name.

or:

Deny reality, continue on with your delusion and pretend things aren't how they really are, shout and scream and bawl out anyone who disagrees with your faith.

Because I'm telling you now, no-one, not even Keegan is blameless in this. They've all played their role in this disaster, but only some of them have stuck around to try and sort it out.

NUFC's still here, you're supposed to be Newcastle supporters, are you going to support it, or what!?!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #847 på: 05. Sep. 2008, 00:29 »
Feil oppfattet av den derre sine mannen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #848 på: 05. Sep. 2008, 00:51 »
There's only one Kevin Keegan!

Ufattelig trist!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #849 på: 05. Sep. 2008, 01:54 »
Lol. Aldri ein dag uten sjokkerende nytt så who knows  ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #850 på: 05. Sep. 2008, 03:04 »
8 mnd md et stigende håp og tro på en bedre fremtid har falt i fisk i løpet av noen dager....nå ser alt bare helsvart ut sansynligvis i flere år.. men alt dette snakket om boikott kan jeg ikke se det kommer noe godt ut av, vi må stå sammen FOR klubben. Tomme tribuner og buing under kampene vil bare gjøre ting værre.. Ikke misforstå meg, ashley og wise kan spise 100 kg fleinsopp hver og rive hverandre i filler.. Men jeg tror det beste er å skjerme spillere mest mulig, vi kan ikke miste flere spillere nå, og jeg tror det kommer til å bli jævli vanskelig å beholde de vi allerede har. jonas feks har tatt england med storm, og fortsetter uroen i klubben og resultatene uteblir..er det ingen problem for andre klubber å snappe opp han eller andre..

Takk for alt KK!!! the king is dead, long live the king!!!
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #851 på: 05. Sep. 2008, 05:08 »
Det er latterlig,tragisk.Ord  kan vell ikke strekke seg til hvor tragisk situasjonen er nå.Ryktet til Newcastle var ganske så skrant fra før av...gjett hva folk tror nå. ::).Sirkusklubben
« Siste redigering: 05. Sep. 2008, 07:13 av BallaJazz »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #852 på: 05. Sep. 2008, 06:49 »
At det går ann å ville gi denne mannen en sjanse til. Han kunne gjort det fryktelig enkelt denne gangen, hvis han virkelig ønsker det beste for Newcastle. Fordi han kunne fjernet Wise og Jiminez, og jeg kan garantere at KK fortsatt ville vært vår manager.

Men Ashley maktet ikke dette, og viser dermed at han er en mann som aldri vil bli godtatt i Newcastle igjen.

Enig, det skal ikke være mulig å gi Ashley en sjanse til. Man styrer ikke en fotballklubb på denne måten. Hvilken manager er det som godtar slikt? Jeg er ferdig med Newcastle fram til Ashley er borte. Det er helt sikkert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #853 på: 05. Sep. 2008, 07:24 »
At det går ann å ville gi denne mannen en sjanse til. Han kunne gjort det fryktelig enkelt denne gangen, hvis han virkelig ønsker det beste for Newcastle. Fordi han kunne fjernet Wise og Jiminez, og jeg kan garantere at KK fortsatt ville vært vår manager.

Men Ashley maktet ikke dette, og viser dermed at han er en mann som aldri vil bli godtatt i Newcastle igjen.

Enig, det skal ikke være mulig å gi Ashley en sjanse til. Man styrer ikke en fotballklubb på denne måten. Hvilken manager er det som godtar slikt? Jeg er ferdig med Newcastle fram til Ashley er borte. Det er helt sikkert.

Jeg vill alltid være Newcastle fan uansett så jeg vill aldri gi opp eller bli ferdig med Newcastle men jeg må si jeg føler meg rimelig oppgitt nå.Når ting så lyst ut en stund for oss så blei allt snudd forferdelig oppned på veldig kort tid.Typisk Newcastle det!.Men såklart..styret må skiftes.Ashley og Ikke mist Wise må ut for at Newcastles fremtid skal se lys ut igjen.For så lenge dem vill drive klubben så... ::) >:(

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil