20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167073 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #795 på: 04. Sep. 2008, 22:26 »
The training ground mood was duly sombre and an agent representing a member of Keegan's squad said: "Agents were informed on Monday that every Newcastle player could be bought so you can imagine that hasn't gone down too well. The players' morale is at rock bottom."

Newcastle's squad, who almost all liked and enjoyed working with Keegan, were angry that no director explained the situation to them. The fans, dismayed by the loss of their beloved "Messiah", were seen throwing season tickets into the Tyne and talked of boycotting the next game at home to Hull a week tomorrow.

As Glenn Roeder, a former manager and captain at St James' Park reflected: "Newcastle United is a tragedy, the club goes from one disaster to another."

http://www.guardian.co.uk/football/2008/sep/05/newcastleunited.premierleague?gusrc=rss&feed=football
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #796 på: 04. Sep. 2008, 22:27 »
Veldig, veldig trist! :'( - men nå må vi bare se framover!

Krysser fingrene for Rijkard eller Bilic. Tviler hardt på at NUFC tørr å ansette Wise som manager! Da blir det massive protester, men det blir det vel uansett!.
Er veldig spent på hva som skjer nå. Eller, ordet spent blir feil. REDD er det rette ordet!.

http://www.skybet.com/skybet?action=GoEvType&id=10002896 - Poyet? haha!

Ho'way the lads!

Takk for alt KK!  :-* :'(
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #797 på: 04. Sep. 2008, 22:28 »
Tipper 40 000 mot Hull.

Optimist ?

Tipper 30 000, og MAAAAANGE utenfor stadion!
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #798 på: 04. Sep. 2008, 22:29 »
The training ground mood was duly sombre and an agent representing a member of Keegan's squad said: "Agents were informed on Monday that every Newcastle player could be bought so you can imagine that hasn't gone down too well. The players' morale is at rock bottom."

Newcastle's squad, who almost all liked and enjoyed working with Keegan, were angry that no director explained the situation to them. The fans, dismayed by the loss of their beloved "Messiah", were seen throwing season tickets into the Tyne and talked of boycotting the next game at home to Hull a week tomorrow.

As Glenn Roeder, a former manager and captain at St James' Park reflected: "Newcastle United is a tragedy, the club goes from one disaster to another."

http://www.guardian.co.uk/football/2008/sep/05/newcastleunited.premierleague?gusrc=rss&feed=football

Tilogmed noen kloke ord fra Glenn Roeder...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #799 på: 04. Sep. 2008, 22:30 »
Når jeg tenker meg om, så tror jeg strachan kunne vært bra;) enige=?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #800 på: 04. Sep. 2008, 22:30 »
Akkurat nå gir jeg en god faen i hvem som blir ny manager. Vi har mistet Kevin Keegan på grunn av en gjeng tullinger. Det viktigste nå er at vi får inn en ny eier, Mike Ashley har nok ødelagt forholdet til supporterne for godt.
an sparker ikke Bobby Robson??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #801 på: 04. Sep. 2008, 22:31 »
Når jeg tenker meg om, så tror jeg strachan kunne vært bra;) enige=?

Ikke engang han er dum nok til å tå over dette faenskapet av en klubb.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 04. Sep. 2008, 22:31 »

Krysser fingrene for Rijkard eller Bilic. Tviler hardt på at NUFC tørr å ansette Wise som manager! Da blir det massive protester, men det blir det vel uansett!.
Er veldig spent på hva som skjer nå. Eller, ordet spent blir feil. REDD er det rette ordet!.

Ho'way the lads!

Rijkard eller Bilic ?!?!?!  :o Nå når eg har begynt å tenke på hvem eg håper på blir manager, så kom eg frem til at dei to måtte vere dei verste alternativene! Rijcard levde helt klart på pengene i Barca og vil aldri bli sukse i NUFC. Bilic er rett og slett en klovn som ikke akkurat ville gjort klubben til en mindre "laughing stock" ! Drit kul fordi han går rundt å røyker? Nei huff!

Gi meg Shearer med ett helt nytt styre som vil satse !

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #804 på: 04. Sep. 2008, 22:32 »
Tipper 40 000 mot Hull.

Optimist ?

Tipper 30 000, og MAAAAANGE utenfor stadion!

40 000 buende supportere altså. Det er det jeg ærlig tror.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #805 på: 04. Sep. 2008, 22:33 »

Ho'way the lads!

Enig her i at det finens beedre en disse.

Rijkard eller Bilic ?!?!?!  :o Nå når eg har begynt å tenke på hvem eg håper på blir manager, så kom eg frem til at dei to måtte vere dei verste alternativene! Rijcard levde helt klart på pengene i Barca og vil aldri bli sukse i NUFC. Bilic er rett og slett en klovn som ikke akkurat ville gjort klubben til en mindre "laughing stock" ! Drit kul fordi han går rundt å røyker? Nei huff!

Gi meg Shearer med ett helt nytt styre som vil satse !
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #806 på: 04. Sep. 2008, 22:34 »
Regner med pressekonf. i morra

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #807 på: 04. Sep. 2008, 22:35 »
Akkurat nå gir jeg en god faen i hvem som blir ny manager. Vi har mistet Kevin Keegan på grunn av en gjeng tullinger. Det viktigste nå er at vi får inn en ny eier, Mike Ashley har nok ødelagt forholdet til supporterne for godt.

Den er jeg enig i.

Sukk, oljesjeikene skulle ha kjøpt opp oss istedetfor City...

Tom-André

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #808 på: 04. Sep. 2008, 22:36 »
Nå driter jeg i hvem som blir manager. Det her er bare så skuffende og tragisk at jeg har ikke ord. Ingen kan i mine øyne erstatte KingKev, dette er bare latterlig..

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #809 på: 04. Sep. 2008, 22:38 »
Han inder'n som ville kjøpe oss, kan ikke han kjøpe klubben fra Ashley.