20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167216 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #735 på: 04. Sep. 2008, 20:30 »
jeg finner ikke ord hvor skuffet og lei meg jeg er nå. Det finnes ikke håp for klubben, og den er forbannet. Alt som kan gå galt går galt.
Får bare håpe noen tar med en sniper rifle på kampen mot hull og skyter den lille dritten wise og Llambias. Og hvem vil trene newcastle nå? det er jo helt åpenlyst  at den som tar over ikke kommer til å ha noe kontroll over spillerkjøp/salg og kontraksforhandlinger. Owen sin nye kontrakt kan vi se lenge etter.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 04. Sep. 2008, 20:30 »
Spillerne kommer til og forlate oss Owen Martins Given..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #737 på: 04. Sep. 2008, 20:32 »
Det beste vi kan håpe på nå er at wise ikke puttes i trenerstolen, noe jeg frykter. Jeg håper på en utenladnsk trener... selvom jeg tror det blir vanskelig. ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #738 på: 04. Sep. 2008, 20:33 »
Det måtte jo bare skje! Fy faen, jeg begynner å bli lei alle tullet som har forfulgt denne klubben så altfor lenge, og hver gang jeg har trodd at grensen var nådd så blir det motsatte bevist. Det gjenstår å se hva som blir det neste som skjer nå. Wise som manager? Egentlig har jeg mest lyst til å gjøre som andre her og boikotte hele sirkus Newcastle, men kjenner meg selv såpass godt at jeg vet det blir vanskelig. Spørsmålet er hvem som kan overta etter Keegan som kan føre denne klubben videre. På meg virker nettop det som nærmest umulig akkurat nå, og under de gitte omstendighetene er det kanskje umulig å ta denne klubben videre uansett.  :(

TENK bare hva Keegan kunne fått til med ett styre som backet ham 100% i stedet for en halvgal dverg som aldri har ført noe godt med seg noe sted.

FAEN!  >:(

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #739 på: 04. Sep. 2008, 20:34 »
Det beste vi kan håpe på nå er at wise ikke puttes i trenerstolen, noe jeg frykter. Jeg håper på en utenladnsk trener... selvom jeg tror det blir vanskelig. ::)

Er det ikke lettere å skyte dvergen om han er manager mot Hull?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #740 på: 04. Sep. 2008, 20:36 »
Ryktene sier Wise eller Poyet. Sleng i Savage så har du de tre spillerne jeg har hatet mest gjennom tidene! HIPP HIPP HURRA!!!!

Faen ass. Det bør komme noen veldig gode forklaringer på bordet hvis inntrykket mitt skal rettes opp...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #741 på: 04. Sep. 2008, 20:37 »
Jeg er ferdig med Newcastle så lenge London gutta styrer klubben, og det uansett hvilken manager som tar over og hvor mye penger som brukes framover. Er det faen i meg mulig Ashley. Du får Fat Fred til å fremstå som Einstein. Vi som trodde toppen var nådd under det forrige styret.

Ashley er en Dead Man Walking

Amen.

Håper Ashley får høre det neste hjemmekamp!!

Dette er den desidert største skuffelsen jeg har hatt som NUFC supporter siden sist Keegan sa opp jobben.

Akkurat nå er jeg bare så dritt lei, så utrolig skuffa, så nedbrutt det er mulig å bli. Faen for noe dritt dette er!!  >:(

Uansett så må dette være slutten på Ashley som NUFC eier vel!??? Hvordan kan han fortsette nå?
Llambias, Wise, Vetere og Jiminez er vel også så godt som ferdige med dette resultatet!?!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #742 på: 04. Sep. 2008, 20:39 »
Jeg er ferdig med Newcastle så lenge London gutta styrer klubben, og det uansett hvilken manager som tar over og hvor mye penger som brukes framover. Er det faen i meg mulig Ashley. Du får Fat Fred til å fremstå som Einstein. Vi som trodde toppen var nådd under det forrige styret.

Amen.

Dette er den desidert største skuffelsen jeg har hatt som NUFC supporter siden sist Keegan sa opp jobben.

Akkurat nå er jeg bare så dritt lei, så utrolig skuffa, så nedbrutt det er mulig å bli. Faen for noe dritt dette er!!  >:(

Uansett så må dette være slutten på Ashley som NUFC eier vel!??? Hvordan kan han fortsette nå?
Llambias, Wise, Vetere og Jiminez er vel også så godt som ferdige med dette resultatet!?!

Hadde det ikke vært for at supportere glemmer så jævelig fort så burde dette være slutten.

Men det er lett å si nå, når ting er som verst. Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å følge Newcastle videre, selvom det er med den fitta Ashley på topp. Faen heller....!!!

NÅR SKAL NEWCASTLE SLUTTE Å LATTERLIGJØRE SEG SELV!?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 04. Sep. 2008, 20:40 »

Er jo over en uke til Hull kampen, det kan fort bli lenge å overleve for Wise det, selv om han kan gjemme seg under og bak det aller meste.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #744 på: 04. Sep. 2008, 20:42 »
Wise har gått udrept altfor lenge etter min mening.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #745 på: 04. Sep. 2008, 20:42 »
Av alle dumme ting Ashley kunne gjort, så velger han det værste.  Tilliten til supporterne kommer aldri til å gjennoprettet. Tror det kommer til å bli et sant helvete å styre den klubben fremover. Og vi får bare håpe at Wise blir manager, og blir buet på hver kamp. Og får sparken før januar. Jeg skjønner faen ikke hva Ashley tenker på? det er jo faenmeg så håpløst og latterlig. Jeg har bare lyst å legge meg ned å grine.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #746 på: 04. Sep. 2008, 20:43 »

Amen.

Hadde det ikke vært for at supportere glemmer så jævelig fort så burde dette være slutten.

Men det er lett å si nå, når ting er som verst. Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å følge Newcastle videre, selvom det er med den fitta Ashley på topp. Faen heller....!!!

NÅR SKAL NEWCASTLE SLUTTE Å LATTERLIGJØRE SEG SELV!?

Freddy Sheperd: "Geordies can forgive, but they NEVER forget"
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 04. Sep. 2008, 20:45 »

Amen.

Dette BURDE være slutten på Ashley som Newcastles eier ja, men jeg tør ikke å få for store forhåpninger. Det blir barnemat å sparke managere sammenlignet med å kvitte seg med klubbens eier. Det eneste reelle alternativet er vel at han rett og slett presses ut av klubben av fansen, spørsmålet da er vel om man finner noen som er villige til å kjøpe klubben av Ashley for å drive den videre. Midt opp i all elendigheten skal vi huske på at Ashley allerede har brukt STORE penger på å kvitte seg med klubbens gjeld, og han kommer neppe til å selge billig om det skulle bli aktuelt. Llambias og Wise bør være ferdig, de to andre karene tror jeg kunne vært nyttige å hatt i klubben, men selvfølgelig i en litt anerledes setup enn den vi har vært vitne til frem til nå. Tror utvilsomt de to gutta kunne bidratt med mye bra, men bare hvis de jobbet UNDER manageren, ikke OVER ham.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #748 på: 04. Sep. 2008, 20:45 »

Er jo over en uke til Hull kampen, det kan fort bli lenge å overleve for Wise det, selv om han kan gjemme seg under og bak det aller meste.

Han kan jo bare hjemme seg bak ashley. hehe.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #749 på: 04. Sep. 2008, 20:50 »
Blod må flyte, hoder må rulle >:(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.