20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167198 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #721 på: 04. Sep. 2008, 20:00 »
Hvis dette stemmer så oppfordrer jeg til masse boikott av Newcastle!!!

Fyfaen så forbanna jeg blir hvis dette er sant!!!!!!!!!!!!!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #722 på: 04. Sep. 2008, 20:01 »
Alle melder det nå. nufc.com også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #723 på: 04. Sep. 2008, 20:02 »

:o Trodde du var siste mann som sko sei d.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #724 på: 04. Sep. 2008, 20:06 »

:o Trodde du var siste mann som sko sei d.

Jeg føler meg ført bak lyset av Ashley, til en viss grad av KK også. Men det som Kristoffer har sagt tidligere, han har vært en nikkedukke i et helvette av et teater.

Jeg skulle egentlig se Everton - Newcastle i Oktober, GLEM DET. Jeg drar heller å ser en Liverpool kamp da fly billetten og hotell allerede er booket.

Faen som jeg hater Ashley og Wise akkurat nå...!!! Håper på boikott fra den engelske fansen, men er synd at vi har hukommelse som en gullfisk og de har glemt dette innen 3 uker.

We love you Kev!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #725 på: 04. Sep. 2008, 20:10 »
Jeg er ferdig med Newcastle så lenge London gutta styrer klubben, og det uansett hvilken manager som tar over og hvor mye penger som brukes framover. Er det faen i meg mulig Ashley. Du får Fat Fred til å fremstå som Einstein. Vi som trodde toppen var nådd under det forrige styret.

Ashley er en Dead Man Walking
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 04. Sep. 2008, 20:12 »
Jeg er ferdig med Newcastle så lenge London gutta styrer klubben, og det uansett hvilken manager som tar over og hvor mye penger som brukes framover. Er det faen i meg mulig Ashley. Du får Fat Fred til å fremstå som Einstein. Vi som trodde toppen var nådd under det forrige styret.

Ashley er en Dead Man Walking

Amen.

Håper Ashley får høre det neste hjemmekamp!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #727 på: 04. Sep. 2008, 20:13 »
samme her.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #728 på: 04. Sep. 2008, 20:17 »
Richard Bevan, League Manager's Association Chief Executive, said in a statement: "Over the past few days, the board of directors of Newcastle United Football Club and Kevin Keegan have been in detailed discussions.

"The letter which Kevin received today from managing director Derek Llambias has failed to resolve the matters in issue between him and the club and accordingly he feels he has no alternative other than to resign. SSN

Jævla pikken Derek Llambias, hva har han bidratt med etter han tok over etter Christ Mort!?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #729 på: 04. Sep. 2008, 20:19 »
Ingen jævla ting, han har faen ikke engang sagt et vettugt ord i media.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #730 på: 04. Sep. 2008, 20:19 »
ingenting positivt ialfall

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #731 på: 04. Sep. 2008, 20:26 »
SSN

Ambulancce goes past the ground.  Woman getting interviewed says 'That's to take Mike Ashley away!
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #732 på: 04. Sep. 2008, 20:26 »
Dette er jo latterlig, som kesse sier, føler vi er ført bak lyset. Faen, så sur jeg er!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #733 på: 04. Sep. 2008, 20:27 »
Ligger an til spilleropprør nå ??? :-[
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #734 på: 04. Sep. 2008, 20:30 »
Lurer på hva de nye gutta tenker jeg...! Xisco har jo ikke møtt manageren sin engang!