20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167123 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #676 på: 03. Sep. 2008, 14:52 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 03. Sep. 2008, 15:14 »
Det begynner å klarne at den "drittslengingen" som ble ført i riksmedia faktisk ikke var drittsleninging, men at der alltid har vært endel sannhet i det...
Det er det verste.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #678 på: 03. Sep. 2008, 16:49 »
http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1052128/Frustrated-Keegan-faces-fight-cash-farce-Newcastle.html?ITO=1490

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1383562,00.html

Er redd Kevin Keegan er historie i Newcastle, i mine øyne vil det være en av de største katastrofene i klubbens historie. Må nesten bare vente å se hva som skjer, men at Keegan er fly forbanna er det ingen tvil om. Synes oppriktig synd på mannen, han har så sinnsykt lyst å løfte Newcastle opp til gamle høyder, men blir motarbeidet av hele jævla styret.

an sparker ikke Bobby Robson??

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 03. Sep. 2008, 17:32 »
Sitat
For det skal ifølge The Guardian være et par punkter i kontrakten til Keegan som krever litt diskusjon. Det skal nemlig ha seg slik at om Keegan velger å trekke seg som Newcastle-manager er han kontraktsbundet til å betale klubben 10 millioner kroner - mens han på den annen side har rett på 80 millioner om han skulle bli sparket.

http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/03/545671.html

stemmer dette? har dere hørt noe om dette? kan det faktisk være der problemet ligger?
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #680 på: 03. Sep. 2008, 17:36 »
http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1052128/Frustrated-Keegan-faces-fight-cash-farce-Newcastle.html?ITO=1490

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1383562,00.html

Er redd Kevin Keegan er historie i Newcastle, i mine øyne vil det være en av de største katastrofene i klubbens historie. Må nesten bare vente å se hva som skjer, men at Keegan er fly forbanna er det ingen tvil om. Synes oppriktig synd på mannen, han har så sinnsykt lyst å løfte Newcastle opp til gamle høyder, men blir motarbeidet av hele jævla styret.

Ja eg skjønnar han godt, når han går med på å selgja Milner til ein veldig fin sum. For så å sikkert verta lova å få inn dei han treng før vindauga stengte. Men når han då ikkje får dei han vil ha, og i tillegg ikkje får nok folk inn, og sikkert eit par andre ting gjennom sommaren har toppa seg, då klikka han sikkert i vinkel. Og alle veit Keegan har følelsar og snakka rett frå hjartet. Enten så er han i London for å fiksa advokat ting sidan han har trukke seg, eller så greie dei ordna opp i dette.
Eg tvilar sterkt at KK er manageren vår mot Hull. Desverre. Men eg håpar inderleg eg tek feil. Dessuten er det alltid to sider av ei sak, og slik eg ser det så er ikkje Ashley nødvendigvis den store stygge ulven her. Vi veit jo alle at han har ansett Wise og Co for å styre skuta, og det kan jo hende han er like forbanna for det som har skjedd! Men noken her inne ser blindt no og spesielt etter City vart kjøpt opp og alt er liksom fryd og gammen der...Eg trur ikkje litt på ryktene om at Ahsley ville selgja Owen, det er fan meg så bullshit. Og alle ryktene om klubben og spelarar som har svirra i sommar og no, mange folk her inne sluke alt dette rått.

Det er jo heilt klart det er store problem i styre og stell i NUFC. No håpar eg alt dette vert ordna før kampen mot Hull. Det vil sei dei ordnar alt som KK meinar dei skal ordna...Og viss dette kreve at Wise og fleire må gå, så då går dei!

Fryktar det kan stemme Erlend, men det er jo ingen som veit noko sikkert.

Men eg vil spørre alle dei som er så forbanna på Ashley fordi at KK ikkje får bestemma noke når det gjeld salg og kjøp(det som vert sagt vertfall), kor mykje trur dykk Mark Hughes har å seie når det skal kjøpast spelarar framover? Kven er så dum at dei trur det var han som sa dei skulle by på Berbatov, Gomez, Villa, og til slutt kjøpe Robinho?  I eit intervju seie han sjeiken at han er som ein bulldosar, ingenting kan komma i vegen for han...Kva skjer med Mark Hughes når City ikkje har vunne CL innan 3 år? Kva hadde skjedd med KK og sjeiken? Kva har skjedd i West Ham? Dette som skjer no i Newcastle er fordi KK ikkje får bestemma kven vi skal kjøpe, det samme hadde skjedd med sjeiken...bulldosaren hadde feidd KK til side, i jakten på verdens beste spelarar. Det samme skjedde i Chelsea. Lure på om dei som meinar Ashley skal ut og ein sjeik skal inn, hadde holdt med sjeiken (som har pengane) eller med KK?

PS. Synst det er ein del her inne som uttalar seg som om dei skulle vore fødd i går. Han som starta "IKKE DRA" tråden foreksempel, og at vi er nye Leeds. Vi er så jevla langt i frå å vera nye Leeds som det går an å verta! Takka vera Ashley. Gir snart opp dette forumet grunna enkelte sine "innlegg."
« Siste redigering: 03. Sep. 2008, 18:34 av lgrinde »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #681 på: 03. Sep. 2008, 19:17 »
Rumours posted on Toontastic that Wise is for the sack, after seriously undermining Keegan on transfer dealings.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #682 på: 03. Sep. 2008, 19:19 »
Du har min støtte Grinde!
Meget bra innlegg

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #683 på: 03. Sep. 2008, 19:22 »
Rumours posted on Toontastic that Wise is for the sack, after seriously undermining Keegan on transfer dealings.
Dette er vel omtrent det eneste troverdige man kan gjøre for å få KK til å bli. Håper dette stemmer

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #684 på: 03. Sep. 2008, 19:24 »
De må legge opp en ny struktur, det er klart at Wise og Vertere osv jobber under Keegan. Men det er vell i gang forhåpentligvis. Skremmende hvordan ting foregår for tiden, ser West Ham manageren har trukket seg pga noe lingende der. Latterlig , men sånn er moderene fotball. Rike onkler med for mye penger bestemmer altfor mye.

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #685 på: 03. Sep. 2008, 19:25 »
Jeg håper IKKE at Wise for the sack. Håper som sagt at de bare legger som hvordan det skal legges opp.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 03. Sep. 2008, 19:27 »
Jeg håper IKKE at Wise for the sack. Håper som sagt at de bare legger som hvordan det skal legges opp.
Tror du Keegan har troverdighet til at alt bare skal bli bra igjen? Så lenge Wise er i klubben kommer det til å være problemer.

Og om jeg får spørre: Hvorfor i helvette ønsker du så inderlig at Wise skal bli i Newcastle?

Jeg tipper at Keegan har satt opp en rekke krav, blandt annet at Wise skal fjernes.

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #687 på: 03. Sep. 2008, 19:29 »
Skjønner ikke hvorfor du er sånn imot at Wise skal gå? Wise har vell fått klare bedskjeder fra sjefen der oppe og følger dem. For meg virker det som Ashley har mye av skylden ikke Wise. Men jeg vil at Wise skal bli for jeg har troen viss det blir lagt opp skikkelig så kan det fungere bra som et samarbeid. Men når begge jobber "imot" en annen så sier det seg selv at det aldri vil fungere.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #688 på: 03. Sep. 2008, 19:31 »
Slik jeg ser det er Wise og Keegan en kombinasjon som aldri vil fungere. Det har jeg trodd fra dag 1. Du må ikke tro at Wise nøyer seg med å være en nr. 2 hele tiden.

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #689 på: 03. Sep. 2008, 19:32 »
Viss ikke gi ham fyken, men gi det sjangs. Ingen av vet virkelig hvordan det har foregått. Det er bare vente å se.