20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167065 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #660 på: 03. Sep. 2008, 08:13 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 03. Sep. 2008, 08:15 »
The humiliations heaped on him stretch back over several months, since Wise was brought in as executive director (football). Wise and Tony Jimenez, both London-based directors, were appointed by Ashley, the owner, to guide transfer policy, but their seizing of control has brought only conflict with the manager.

Those rows came to a head with the recruitment on Monday of Ignacio González, the Uruguay midfield player, and Xisco, the Spanish striker, even though Keegan had not scouted the players or approved their signings. He had been asking for a left back and Bastian Schweinsteiger from Bayern Munich, but was given neither. At the same time the club tried to offload Barton for £4 million to Portsmouth, even though Keegan had fought hard to retain the midfield player after his six-month prison sentence for assault.

A deal to sell Alan Smith to Everton also fell through, while the board tried to sell Michael Owen to any takers, despite Keegan imploring club officials to give the Newcastle captain a new long-term contract. Keegan had also been undermined by the sale of James Milner to Aston Villa last week.

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/newcastle/article4663918.ece
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #662 på: 03. Sep. 2008, 08:18 »
« Siste redigering: 03. Sep. 2008, 08:19 av Asbjørn »

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #663 på: 03. Sep. 2008, 08:28 »
Sitat
STATEMENT RE KEVIN KEEGAN
The League Managers Association has issued the following statement in respect of Kevin Keegan, manager of Newcastle United.

Kevin Keegan has been in discussions today with the LMA chief executive Richard Bevan. Over the course of the next few days Kevin will be communicating with the club?s board to discuss a number of important issues.

Richard Bevan said: ?Newcastle football club and its fans are massively important to Kevin and he has not resigned as manager of the club. The LMA will keep supporters, media and other stakeholder within the game fully informed of developments.?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 03. Sep. 2008, 08:41 »
Ja no godtar avisene seg godt, mykje spikar å koka suppe på no...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #665 på: 03. Sep. 2008, 09:13 »
Kan virke som avisene har hatt rett i hele sommer faktisk.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 03. Sep. 2008, 09:44 »
The League Managers' Association chief executive Richard Bevan has admitted to Sky Sports News that Kevin Keegan has been left in a difficult position at Newcastle.

A media circus descended on Tyneside on Tuesday after reports emerged suggesting Keegan had left the club.

Newcastle denied sacking him, and then Keegan - through the LMA - insisted he had not quit.

But Bevan has now told Sky Sports News that Keegan's situation will be discussed in the coming days.

"Message for the fans is very clear," Bevan told Sky Sports News.

"Kevin is very concerned about the football club and the fans, he is concerned he does the right thing, concerned about ironing out a number of issues with the club and he will be doing this over the coming days but he has not resigned from Newcastle.

"It is not an ideal situation to be talking about a manager's situation so early in the season.

"He is in a difficult position, and he is going to be discussing some really important issues with the Newcastle board over the next few days.

"I think the key thing is that Newcastle football club and the fans are massively important to Kevin, and after the coverage yesterday it was important to confirm he has not resigned.

"I fully understand the eagerness for more information but we need to let the parties talk and hopefully there will be a positive outcome.

"I think the important thing is that the Newcastle board and Kevin will be having further discussions, ironing out a number of really key issues."
Player talks

Reports suggested that Newcastle's board had told the playing staff that Keegan had left - but Bevan insisted he was unaware of this.

"I am not aware if the board did or did not speak to the players," he said.

"All we can say is that Kevin did not resign and over the next few days the issues will be debated between Kevin and the Newcastle board.

"It is important from Kevin's perspective that he makes sure people know he did not resign."

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4089291,00.html

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 03. Sep. 2008, 11:18 »
Jeg tror vi kommer til å få det usansynlig tøfft imot Hull!

trodde aldri jeg skulle si de ordene... Det kommer et januar vindu, vi får håpe Wise får fyken og Keegan får bedre kontroll!

Er villig til å rykke ned med den mannen ved roret. er satt på spissen, men Keegan er viktig for meg og Newcastle.
Han kom, ble mett og dett var dett....

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #668 på: 03. Sep. 2008, 11:21 »

trodde aldri jeg skulle si de ordene... Det kommer et januar vindu, vi får håpe Wise får fyken og Keegan får bedre kontroll!

Er villig til å rykke ned med den mannen ved roret. er satt på spissen, men Keegan er viktig for meg og Newcastle.

Hvorfor skal vi få det så tøft mot Hull?

Selv uten KK (gud forby)  så er det nu ingen grunn til å tro at vi ikke skal slå Hull!  Vi er da ett tvers igjennom bedre fotball lag enn Hull!
sunt pueri pueri puerilia tractant

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #669 på: 03. Sep. 2008, 11:57 »
ja hull skal vi slå med 9spillere:)men det er ikke det som er poenget..ashley fører alle oss og keegan bak lyset..
heller selge owen enn å gi han ny kontrakt...hvorfor??for å tjene penger...og barton..men godt keegan nektet..og håper han forsetter og at fansen er kristisk te ashley er bare bra...
kansje han kjøper tottenham istedenfor..
hater den mannen nå uansett om keegen får 1milliard¨å kjøpe for i januar om han blir...

så vil ha han og hele nettverket rundt klubben te helvete vekk te london or anyway bare ikke hos oss...

hadde ashley elsket klubben like mye som keegan så skulle jeg ikke sagt ert pip...

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #670 på: 03. Sep. 2008, 13:25 »
Skjønner godt at Keegan har vore misfornøgd med situasjonane ang. Barton, Milner og Owen..

Men ein ting eg ikkje skjønnar heilt er sutringa over at vi ikkje har fått inn tilstrekkeleg med kvalitetssigneringar. For det fyrste så er Jonas, Colo og Guthrie (mest sannsynleg også Xisco og Nacho) spelarar som er med på å heve fyrstelaget betrakteleg. Så kan ein argumentere med kva Tottenham, Man C og Aston Villa har fått inn, men skilnaden på oss og desse klubbane er at Newcastle lenge har ligge nede med knekt rygg lenge og at vi har ein eigar som vil bygge oss forsiktig opp (i motsetnad til Man C og Tottenham). Eg tykkjer vi har fått i overkant av kva vi realistisk kunne forvente; at spelarar som Jonas/Colo går til Newcastle, ein klubb som berre får eit verre og verre rykte etter kvart som åra går, seier heldigvis litt om at det fortsatt er noko spesielt med å spele framfor 52.000 på SJP.

Fire toppsigneringar på deadline day? Slikt skjer nesten aldri, spesielt ikkje for klubbar som no endeleg har fått ein meir cautious approach på korleis ein skal drivast. Ashley har gjort mykje bra for klubben, sjølv og eg er skeptisk til rolla til Wise og Llambas, samt aukinga av prisane for å få nyte magien på SJP.

Det største ankepunktet er dog lønnskilnadane i klubben. Dersom Owen skal tene 140.000, medan folk som Milner og Taylor (folk som over tid har prestert jevnt for klubben, dog ikkje med same toppnivået som Owen) ikkje skal bli verdsette, er det noko som er veldig gale.. Her må klubben køyre ein klar standard framover, om det så måtte bety at vi mistar vår beste spelar som følgje av at han er misfornøgd med å ikkje tene meir enn dobbelt så mykje som neste mann..

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #671 på: 03. Sep. 2008, 13:31 »
ashley må bare innse at han må bruke cash enkelt og greit
lt;3 Newcastle <3

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 03. Sep. 2008, 13:46 »

Selv uten KK (gud forby)  så er det nu ingen grunn til å tro at vi ikke skal slå Hull!  Vi er da ett tvers igjennom bedre fotball lag enn Hull!

jeg tror at vi får det tøfft imot Hull for at dette problemet ligger direkte i missnøye med spillerne. i behandlingen av spillerne vi har, og missnøyen med hvordan de nye er kommen inn. Klubben går ut på treningen og forteller at Keegan har trukket seg, så kommer de tilbake og sier at det har han ikke. Han er ikke med å trener laget.

Dette er ting som skaper usikkerhet og missnøye, samt feil fokus! Derfor tror jeg vi kan få det tøfft imot Hull.
Han kom, ble mett og dett var dett....

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #673 på: 03. Sep. 2008, 13:53 »

jeg tror at vi får det tøfft imot Hull for at dette problemet ligger direkte i missnøye med spillerne. i behandlingen av spillerne vi har, og missnøyen med hvordan de nye er kommen inn. Klubben går ut på treningen og forteller at Keegan har trukket seg, så kommer de tilbake og sier at det har han ikke. Han er ikke med å trener laget.

Dette er ting som skaper usikkerhet og missnøye, samt feil fokus! Derfor tror jeg vi kan få det tøfft imot Hull.

Joda, ser poenget, men samtidig vanskelig å si hva som faktisk har blitt sagt/ikke sagt til spillerene i denne saken.    Men det er klart noe usikkerhet og uroelementer sniker seg nok inn hos spillerene uansett som følge av dette kaoset.

Men forventer uansett at spillerene er såpass proffesjonelle at kamp er kamp og innsatsen blir på topp, og da levner jeg Hull null sjangs!  Rimet gjor det også ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 03. Sep. 2008, 14:06 »
ellers så sier de "nå skal vi bevise at vi er bedre uten milner, og at vi klarer oss jævli bra på tross av alt som skjer rundt klubben" dermed vinner vi 6-0.

jonas skårer de første målet, river av seg drakten, og der har han en t-skjorte hvor det står king kev på. så tar han på seg spidermna maska og hiver nett på publikum.

jeg tror det blir med drømmen da.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /