20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167613 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #585 på: 02. Sep. 2008, 19:51 »
Flott, da går det vel bare et par dager før det dukker opp et nytt SENSASJONELT RYKTE som ALLE her inne tror på. Herregud, at det går an å gå så jævlig på limpinnen hver bidige gang. "Ashley er feit" blablabla haha ::) Grow the fuck up
Noen bryr seg tydeligvis om klubben sin, andre ikke! ;)

Haha, latterlig argument:) Så det at jeg ikke tror på alle idiotiske rykter som kommer flyvende fra London-pressen gjør meg til en DÅRLIGERE supporter enn deg? Get the fuck outta here haha..Du burde heller tatt de som gang på gang går i strupene på spillere/ledere her hver gang det dukker opp et jævla rykte.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #586 på: 02. Sep. 2008, 19:51 »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #587 på: 02. Sep. 2008, 19:52 »
JAAA! :D Dette var viktig svært viktig!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 02. Sep. 2008, 19:52 »
Faen, dette hadde eg aldri trodd; Eg blei faktisk rørt no  :) :) :) :) :) :) :) :)

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #589 på: 02. Sep. 2008, 19:53 »
 8) 8)Takk of lov<3<3 KK
Ba Ba Ba!!!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #590 på: 02. Sep. 2008, 19:53 »
Flott, da går det vel bare et par dager før det dukker opp et nytt SENSASJONELT RYKTE som ALLE her inne tror på. Herregud, at det går an å gå så jævlig på limpinnen hver bidige gang. "Ashley er feit" blablabla haha ::) Grow the fuck up
Noen bryr seg tydeligvis om klubben sin, andre ikke! ;)

Noen klarer å skille rykter og bekreftede fakta. Jeg elsker Newcastle, og var oppriktig bekymret i dag. MEN, jeg har ikke hetset Ashley, styret eller klubben. Hvorfor? Jeg klarer å unngå å skylde på noen for noe som kanskje ikke er riktig. Jeg er ingen Drama Queen, slik som mange her inne i dag har bevist at en er.

Danield: Du har faen meg en holdning som er noe spesiell. De som ikke skjeller ut klubben på grunn av et hypet Daily Mail-rykte bryr seg ikke om klubben. Jeg forventer en litt mer ydmyk holdning.

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #591 på: 02. Sep. 2008, 19:53 »
Jeg lurer litt på hvor ambisjonsnivået til klubben ligger. Keegan sier 5 plass er et realistisk mål, men når City plutseligt begynner å bruke så latterlig med penger, og lag som f.eks Aston Villa har en klart bedre stall og kan lokke med UEFA cup, er veien opp dit ganske lang.

En plass på tabellen tilsier ca £0,5-2mill i inntekter pluss / minus. Men skal vi være i stand til å klare 4. eller 5. plass så må vi nok faktisk svi av nærmere en milliard.

Dette må i så fall regnes som eg gave fra Ashley til klubben, for det er penger han neppe ser igjen.

Jeg tror at Mike Ashley har innsett dette, og derfor ikke ønsker å bruke £30-40mill, og risikere å havne midt på tabellen utenfor europa igjen. Dette vil kanskje gi en innteksøkning på maks £3-4mill. Derav policyen om unge, billige spillere, og et stramt lønnsbudsjett. Midt på tabellen i 1-2 sesonger til, før vi har utviklet egne spillere og bygget opp et lag som kan ta steget opp.

Jeg tror Keegan og Ashley har vært enige om en strategi ala dette, men at det likevel er uenighet om verdien til eventuelle nye spillere.

MEN

Jeg tror at denne krangelen skyldes Joey Barton. Det kom inn bud på ham fra flere topp 10 klubber. Jeg tror Mike Ashley aksepterte dette / disse for å bli kvitt Barton, og å få inn en pen sum med penger på en spiller han egentlig ville sparke. Keegan var i mot dette, og ble overkjørt. Salg av Barton kan ha vært et kriterie for å få inn andre spillere også, eller spillere kan ha avslått å komme til klubben pga Barton.

Derfor er Keegan forbanna, og ønsker å slutte. Grunnen til at vi ikke har hørt noe annet enn rykter i dag, er at klubben prøver å overtale ham til å fortsette. Mike Ashley gjør seg nemlig ikke populær om Keegan går, det vil bli svært vanskelig å få inn en ny manager når han vet hvordan arbeidsforholdene er. Folk vil boikotte kamper, og alt i alt vil det bli en veldig kostbar prosess for klubben som kan sette oss langt tilbake i utviklingen.

Ingenting er offesielt ennå så vidt jeg vet, og derfor tror jeg vi får melding om at Keegan fortsetter en gang i kveld.

..men så, i det jeg skal poste innlegget.. :P

Kevin Keegan - Official NUFC Statement

NEWCASTLE United can confirm that meetings between members of the Board and manager Kevin Keegan were held both yesterday and today.

Kevin has raised a number of issues and those have been discussed with him.

The Club wants to keep progressing with its long-term strategy and would like to stress that Kevin is extremely important, both now and in the future.

Newcastle United values the effort and commitment shown by Kevin since his return to St. James' Park and wants him to continue to play an instrumental role as manager of the Club.

For the avoidance of doubt the Club has not sacked Kevin Keegan as manager.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #592 på: 02. Sep. 2008, 19:54 »
det har jo for faen ikkje berre vert eit rykte.. les statement:

NEWCASTLE United can confirm that meetings between members of the Board and manager Kevin Keegan were held both yesterday and today.

Kevin has raised a number of issues and those have been discussed with him.

definitvit ikkje om transfers.......
- carry on!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #593 på: 02. Sep. 2008, 19:55 »
det må jo nesten har vært noe sannhet i ryktene da.. skynews kjørte jo jevnlig intervjuer derfra og fansen var jo fra seg...
de skjønte vel at noe var galt og gjorde om avgjørelsen:D haha
hollywood style

Som pressemeldingen sier, så har det vært noe hold i ryktene. Hvem forventet ikke det? Men det er forskjell på at det er hold i bakgrunnen, og hold i ryktene om Keegans avgang.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 02. Sep. 2008, 19:56 »
Kommer hjem etter en lang dag på jobb og ser at det er skrevet bortimot 30 sider, om ikke mer i Keegan tråden.  :o

Uansett herlig at klubben har uttalt at Keegan er viktig både på kort og lang sikt. Nå gjelder det bare å overtale han til å fortsette. Det bør heller ikke være så vanskelig, det er bare å gi etter....

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #595 på: 02. Sep. 2008, 19:56 »
Fornuften seirer. Og kanskje Ashley likevel har rederlige planer for klubben?!?

Dette er en seier for klubben!

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #596 på: 02. Sep. 2008, 19:56 »
Heldigvis fortsetter Keegan. Og jeg syns det er godt tegn at han styret valgte å høre på Keegan sine krav for å fortsette. Han har helt sikkert fått en del lovnader fra styret. Dette fører forhåpentligvis til positive hendelser fremover og ikke minst i januar :D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #597 på: 02. Sep. 2008, 19:58 »
I TOLD U SO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå syntes jeg ALLE skal beklage seg for all DRITTEN de har slengt om ALT i Newcastle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så no er alt rosenraudt gull og grøne skogar igjen ? lol
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 02. Sep. 2008, 19:58 »
"The Club wants to keep progressing with its long-term strategy and... "

Viktig få med seg.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #599 på: 02. Sep. 2008, 19:59 »
"JA ASHLEY ER BEST FORDI KEEGAN IKKE BLE SPARKA"

hallo? det har jo vært noe på gang. "kevin has reised a number of issues and those have been discussed with him"
selvfølgelig har vi lov til å være kritiske til Ashley. Og vi har lov til å vise misnøye. Keegan har uten tvil vært misfornøyd med ting i dette transfer vinduet.  Vi har tjent penger i dette vinduet, og om hvis vi ikke har klart å fungere på overgangsmarkedet er det Wise og co sin feil.
Takk gud for at Keegan. Vi kommer til å trenge legenden Keegan, helten Keegan og frelseren Keegan når det bytter imot. det er bare han og Shearer som kan klare å ta denne klubben framover. andre managere ville ikke fått tid nokk. 5 dårlige kamper på rad så skriker folk om at han må bli byttet ut.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /