20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 168291 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #510 på: 02. Sep. 2008, 18:27 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 02. Sep. 2008, 18:28 »
Og så topper det seg med den nye forbedrede avtalen owen skulle få, som sikkert var langt fra god nokk.
men folk må skjønne forskjellen på at keegan blir sparket, og keegan slutter selv. dette er tragisk, når man tenker over at vi faktisk tjente penger dette transfer vinduet, så begynner jeg å lure.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

luxury

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #513 på: 02. Sep. 2008, 18:37 »
Først og fremst må jeg si at dette er en ren og skjær tragedie. Sirkuset fortsetter, og jeg kan ikke si annet enn at jeg savner Shepherd og Hall-familien allerede.

Jeg tipper at Mike Ashley er den typen eier som blander seg litt vel mye opp i managerens oppgaver. Ville ikke blitt så veldig overasket om det viste seg at Ashley er en bortkjemt kontrollfreak (som er vant til å få viljen sin), og som så absolutt føler en trang for å stå for de viktige avgjørelsene.

Uansett hva bakgrunnen til dette skulle vise seg å være, er jeg ikke i den ringeste tvil om at problemet ligger i styret. I tilfellet forstår jeg Keegan veldig, veldig godt, og krysser fingrene for at vi får ut Ashley så fort som overhodet mulig!

Og har noen folk her noen kilder på at det er en krangel om Barton som til slutt utløste konflikten?
« Siste redigering: 02. Sep. 2008, 18:39 av geordie-olav »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 02. Sep. 2008, 18:40 »
Og så topper det seg med den nye forbedrede avtalen owen skulle få, som sikkert var langt fra god nokk.
men folk må skjønne forskjellen på at keegan blir sparket, og keegan slutter selv. dette er tragisk, når man tenker over at vi faktisk tjente penger dette transfer vinduet, så begynner jeg å lure.

Skysports melder at Keegan ble sparket, mens andre kilder sier at han har sagt opp selv. Så... hva er det som EGENTLIG har skjedd?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 02. Sep. 2008, 18:40 »
Tviler på at Mort har nokke han skulle ha gjort...

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #516 på: 02. Sep. 2008, 18:41 »
Det er faktisk ingen som vet det. Tvilsomt at de som er involvert vet det selv heller...

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #517 på: 02. Sep. 2008, 18:41 »
HVis Keegan har fått sparken/git seg er det tragisk, men det er ikkje verdens undergang. Managere kommer og går, men laget består  ;D
Newcastlesupporter siden 1992

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 02. Sep. 2008, 18:41 »
Tviler på at Mort har nokke han skulle ha gjort...

Jepp, gikk litt fort i svingen der, men husker aldri hva han nye eieren het.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 02. Sep. 2008, 18:42 »

Skysports melder at Keegan ble sparket, mens andre kilder sier at han har sagt opp selv. Så... hva er det som EGENTLIG har skjedd?

ingen som vet... det eneste man kan si for sikkert er at noe har skjedd... hvis Keegan vavr 100% ute ville Nufc.co.uk meldt om dette, det samme ville de gjort hvis alt dette var oppspinn.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #520 på: 02. Sep. 2008, 18:44 »
samme link som igår for skysports

http://www.justin.tv/eminem152ndpage
Ja heia gutta!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 02. Sep. 2008, 18:45 »
HVis Keegan har fått sparken/git seg er det tragisk, men det er ikkje verdens undergang. Managere kommer og går, men laget består  ;D

Ikke verdens undergang!?

Sann mine ord: Newcastle kommer ALDRI til å bli en toppklubb igjen med mindre vi skaffer litt stabilitet. Managere prøver å bygge egne lag, og går i motsatt retninger av hverandre, og prøver å rive det gamle og bygge nytt. Vi trenger EN manager og EN klar plan for Newcastle hvis vi skal komme oss noen vei (oppover altså). Å skifte manager hvert halvår vil ikke hjelpe oss noe.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #522 på: 02. Sep. 2008, 18:45 »
For noe tøv.

Det første Mike Ashley gjorde var å slette gjelda.
Deretter har han investert kraftig i akademiet, noe som har ført til en flom av nye, spennende unggutter til reservelaget.
Han har også signalisert at han har planer om å investere ytterligere i akademiet. Noe som er veldig bra. Jo flere "egne" talenter som blir fostret opp, jo bedre. Selv om ikke alle er geordier.

Selvsagt skulle vi ha spedd på med flere virkelig gode spillere til a-laget. Men de spillerne vi har fått inn der virker lovende, alle sammen. Med enkelte små unntak blant de som kom inn i fjor.

Denne Keegan-farsen er svært uheldig, men det virket tidlig ganske obvious at KK og MA ikke hadde noen god kjemi og ikke kunne jobbe sammen til det beste for klubben. At de har innsett det først nå, er virkelig ikke bra.

Det er godt noen har beholdt vettet i denne farsen. Godt sagt!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 02. Sep. 2008, 18:45 »
jeg klarer liksom ikke å se for meg at Ashley har sparket keegan.. hvorfor skulle han gjøre det? for keegan sa han var feit, og måtte begynne å bruke penger og sånne ting.. Keegan er redt mann i forhold til klubben og supporterne. han har gitt oss en god start på sesogne også.

jeg tror han har kranglet, truet med å gå hvis de ikke kjøpte inn noe kvalitet. Så får de en på lån, og en ung spiss som ikke har erfaring på høyt nivå.
jeg tror han har trukket seg, og det støtter jeg opp om. Styret har garrantert ikke holdt det de lovet KK, han er en mann med prinsipper og ære. tenk at han må stå å forklare de siste 2 signeringene, hvorfor han ville ha dem, når han egentlig ikke hadde så veldig mye å si i den saken virker det som. ¨
Keegan måtte tatt all støyten fra Ashley og Wise.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #524 på: 02. Sep. 2008, 18:48 »
Og har noen folk her noen kilder på at det er en krangel om Barton som til slutt utløste konflikten?

Hvordan kan folk ha kilder på problemet når problemet ikke har blir adressert av de som er involvert? Det finnes helt sikkert mange rykter på dette, men ingenting offisielt.