20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 166154 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #450 på: 02. Sep. 2008, 16:48 »
håper han blir bombandert med tomater og flakser da....men tror ikke han går med supporterne mere for å si det sånn...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 02. Sep. 2008, 16:50 »
HVORFOR I HELVETTE SKAL FOLK BOIKOTTE HULL KAMPEN!!??!?!?!

sjønner du ikkje det ? inponerende.

Er du hjernedød!?? Jeg begrunnet meg ganske godt vel?, hvorfor skal Taylor, Given, Owen etc. ta støyten for at styret gjør en drittjobb....herregud..

Spillerne er da FAEN ikkje vesentlig i denne sammenheng. Om du heier på Nufc på grunn av spillerne er du ein rar supporter.

Spillerne er laget, og laget er det vesentlige!!!! Jeg håper for guds skyld spillerne for ALL den støtte de skal ha, også mot Hull!! Fy faen du grenser til å være spesiell i.....tror det var nok sagt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #453 på: 02. Sep. 2008, 16:50 »
håper han blir bombandert med tomater og flakser da....men tror ikke han går med supporterne mere for å si det sånn...

Flakser hvor???
Helst lengst mulig unna Newcastle regner jeg med  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #454 på: 02. Sep. 2008, 16:50 »
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 02. Sep. 2008, 16:50 »
HVORFOR I HELVETTE SKAL FOLK BOIKOTTE HULL KAMPEN!!??!?!?!

sjønner du ikkje det ? inponerende.

Er du hjernedød!?? Jeg begrunnet meg ganske godt vel?, hvorfor skal Taylor, Given, Owen etc. ta støyten for at styret gjør en drittjobb....herregud..

Spillerne er da FAEN ikkje vesentlig i denne sammenheng. Om du heier på Nufc på grunn av spillerne er du ein rar supporter.

Spillerne er laget, og laget er det vesentlige!!!! Jeg håper for guds skyld spillerne får ALL den støtte de skal ha, også mot Hull!! Fy faen du grenser til å være spesiell i.....tror det var nok sagt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 02. Sep. 2008, 16:52 »
Heia Mike og Dennis  :D  Ikkje mykje Newcastle United igjen i klubben da akkurat.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #458 på: 02. Sep. 2008, 16:53 »
Hull må de da for helvete slå med eller uten supportere i ryggen!
Ergo er dette den rette kampen å boikotte!

PS: Man går sikkert ikke glipp av noe ved å drikke seg dritings på en pub istedenfor å se det oppgjøret  :D :D :D :D :D :D :D!

TehVader

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #459 på: 02. Sep. 2008, 16:54 »
"This is a sad day for Newcastle United. It started with the board having control of contracts which Kevin didn't like but he tolerated, then we had James Milner who was earning nowhere near what he deserved which was the biggest part of his decision to hand in his transfer request, then we got a £12 million offer from Villa and it was decided allround it was right for him to leave, though losing a hard working player with huge potential is less than ideal. Then, i was told a left back and a right winger were top priority and i felt we found excellent players to fill these positions, too the best of my knowledge we didn't even make offers for these players, this is only speculation on my part but i guess Keegan has left due to lack of control, if indeed he has left, just a horrible position for the club to be in"

Fra eit anna forum, er fremdeles berre spekulasjoner men ser ikkje lovandes ut :(

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #460 på: 02. Sep. 2008, 16:57 »
Kjære Kevin Keegan, ikke forlat Newcastle nå. Vi trenger deg og vi støtter deg.

Keegan ut og Wise inn?? Fy faen asså. Da kan det vel ikke blir særlig værre, Wise vil aldri få den støtten han trenger og dermed vil han ikke lykkes. Det er krise hvis dette stemmer. Jeg sitter bare å venter på bekreftelsen nå, for jeg blir mer og mer overbevist om at det kommer dårlige nyheter fra nufc i løpet av dagen. Dette er fader meg så typisk Newcastle at det...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #461 på: 02. Sep. 2008, 16:57 »
Wise is the clear favourite but isn't the only name in the frame.

Former Geordie ace turned pundit Alan Shearer is back in the running at 8/1, the same price as both Gus Poyet and Harry Redknapp ? who turned this job down less than 12 months ago.

Of the outsiders, Italian Roberto Mancini and Dutchman Frank Rijkaard are both currently out of work and would bring a continental influence at 12/1.

Slaven Bilic is 20/1 to leave his post with Croatia and just in case Mike Ashley wants to make himself any more unpopular, there'seven ex England boss Steve McClaren is on offer at a sizable 50/1.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 02. Sep. 2008, 16:58 »
Vi kommer helt sikkert ikke til å få gode nyheter i dag.

Hvorvidt Keegan selv har gått, eller har fått sparken er uvesentlig for meg akkurat nå. Nå vil jeg først og fremst få de dårlige nyhetene slengt i ansiktet, så vi kan begynne å gå videre.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 02. Sep. 2008, 16:59 »
Rijkaard eller Bilic... ? Grøøøøss  :-[

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #464 på: 02. Sep. 2008, 17:00 »
Carragher vil bli manager noe for oss, ifølge nettavisen.. hehe.... ;D
Litt morsomt
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2182627.ece
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".