20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167797 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #436 på: 02. Sep. 2008, 16:38 »
Helt enig i at man må fortsette å støtte Newcastle selv om det viser seg at Keegan forsvinner. Men at det blir "bråk" hvis det er tilfelle, det er jeg helt sikker på at det blir. Og det er også fullt forstålig og helt naturlig at det i såfall blir. Keegan er og blir en gud på Tyneside, den mannen har gjort masse positivt for Newcastle, og hvis nå Ashley og kompani på en eller annen måte har sørget for at Keegan går, så tror jeg de har satt seg selv i virkelig trøbbel. Da kan vi fort snakke starten på slutten for team Ashley også.

Går Keegan så har jeg full forståelse for at Toon Army ragerer. Og det kan fort ende med halvfull stadion i tiden framover. Fansen er rett og slett dritt lei måten klubben blir og har blitt drevet og styrt på. Jeg trodde marerittet var over når Fat Fred dro, men sannelig ser det ut som om det fortsetter uten han også... Skrekkelig er det. Når skal vi bli en klubb som blir drevet på en profesjonell og sunn måte?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 02. Sep. 2008, 16:41 »
HVORFOR I HELVETTE SKAL FOLK BOIKOTTE HULL KAMPEN!!??!?!?!

sjønner du ikkje det ? inponerende.

Er du hjernedød!?? Jeg begrunnet meg ganske godt vel?, hvorfor skal Taylor, Given, Owen etc. ta støyten for at styret gjør en drittjobb....herregud..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #438 på: 02. Sep. 2008, 16:41 »
Vi bør absolutt få inn en/noen utenlanske eier(e) ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #439 på: 02. Sep. 2008, 16:42 »

Er du hjernedød!?? Jeg begrunnet meg ganske godt vel?, hvorfor skal Taylor, Given, Owen etc. ta støyten for at styret gjør en drittjobb....herregud..

Ro ned ordbruken, det er lov å stille spørsmål :P >:(
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #440 på: 02. Sep. 2008, 16:42 »
kø1!!!! er så j*******vli enig dr!!!!
Joey Barton 7

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 02. Sep. 2008, 16:44 »
Ja, det er lov å stille spørsmål. Men det var egentlig ikke det Benson gjorde.
Kø1s reaksjon er fullt og helt på sin plass.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 02. Sep. 2008, 16:44 »

Spillerne er da FAEN ikkje vesentlig i denne sammenheng. Om du heier på Nufc på grunn av spillerne er du ein rar supporter.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 02. Sep. 2008, 16:44 »
Ja fan heller. Viktig å støtte laget viss dette skjer. Får heller ha banner med "We support the team, not the owner".

sefflol

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #444 på: 02. Sep. 2008, 16:44 »
fy faen så religion Newcastle united er!!!!!! det er MIN RELIGION!!!!! HAHA, Mike Asshly vet ikke helt hva han har gitt seg ut på hær! klar før kamp eg!!! tror ikke Geordies tenker på neste kamp mot HULL i og med at di har allerede starta neste kamp på st.james park mot Mike Ashley, så får vi se hvem som vinner :D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 02. Sep. 2008, 16:45 »

Spillerne er da FAEN ikkje vesentlig i denne sammenheng. Om du heier på Nufc på grunn av spillerne er du ein rar supporter.

Viktig å støtte laget viss dette skjer. Får heller ha banner med "We support the team, not the owner".

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #446 på: 02. Sep. 2008, 16:45 »
En straffer spillerne mer enn Ashley med en boikott. Før/Etter kamp kan det være på sin plass med protester mot eieren, evt. demonstrasjon i sentrum av byen. Er plass til en del folk med Earl Grey...

sefflol

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #447 på: 02. Sep. 2008, 16:46 »
noen som tror Mike Ashley står sammens med suporterne neste kamp??:P

BallaJazz

• Gjest
« Svar #448 på: 02. Sep. 2008, 16:47 »
Ja såklart skal vi støtte laget!.Er jo ikke spillernes skyld heller..hvorfor skal det gå utover dem?  HAT ASHLEY!!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #449 på: 02. Sep. 2008, 16:48 »

Om man støtter klubben pga. spillerne eller pga. en annen sammenheng passer bedre i en annen tråd. Jeg sier bare heia TOON!