20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167097 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #420 på: 02. Sep. 2008, 16:26 »
Jaja kan alltids vente med boikotingen, men hvis Keegan  sparkes og Wise blir manager bør man vurdere det! Likevel ser jeg for meg at Keegan velger å gå av selv, da er det ingen vits!  ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #421 på: 02. Sep. 2008, 16:26 »
Folk I NEWCASTLE: vurder å BOIKOTTE Hull kampen!

Kanskje vente litt med dette! Alltid to sider av ein sak...

Det er uansett lenge til Hull-kampen. Mye kan skje på den tiden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 02. Sep. 2008, 16:27 »
Er ikke det viktigeste at NUFC vinner kamper? Da hjelper det ikke å slutte å støtte laget, men man kan slutte å støtte Ashley, men ikke på stadion !

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #423 på: 02. Sep. 2008, 16:29 »
vis tribunene er fulle hver kamp støtter jo det ashley da...han tjener penger og folk "glemmer"det han gjør nå.....

min mening er han må ut uansett...mistet min tillitt uansett va som skjer nå..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 02. Sep. 2008, 16:29 »
Nåja, dersom Keegan blir sparket og Wise tar over gidder ikke jeg å reise over på de kampene jeg hadde planlagt i år hvertfall.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #425 på: 02. Sep. 2008, 16:30 »
Kesse: hvor ser du det TV-programmet du ser på?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 02. Sep. 2008, 16:30 »
Kesse: hvor ser du det TV-programmet du ser på?

Ser det gjennom livesport247.com

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 02. Sep. 2008, 16:32 »
HVORFOR I HELVETTE SKAL FOLK BOIKOTTE HULL KAMPEN!!??!?!?!

Spillerne har da NULL ansvar for dette, og hvem er det det vil gå utover hvis det møter opp 15.000 på kamp neste lørdag? Jo, spillerene...det kan vi ikke la skje! Laget er det som skal stå høyest uansett!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #429 på: 02. Sep. 2008, 16:33 »
Ingen gratis-linker altså? Hva er det siste nye da?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 02. Sep. 2008, 16:33 »
Ingen gratis-linker altså? Hva er det siste nye da?

Ingenting egentlig, det skjer veldig veldig lite nå. De kommer med det samme pisset hele tiden...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #431 på: 02. Sep. 2008, 16:33 »

Spillerne har da NULL ansvar for dette, og hvem er det det vil gå utover hvis det møter opp 15.000 på kamp neste lørdag? Jo, spillerene...det kan vi ikke la skje! Laget er det som skal stå høyest uansett!

Ro ned vi venter og ser om Keegan sparkes eller går av selv....

end of this discussion!!!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #432 på: 02. Sep. 2008, 16:34 »
Jeg nekter å tro at Keegan har fått sparken...detta er jo helt sjokkerende!.Håper detta er bullshit.Faen heller.Hva er det som har skjedd!? Det må være noe uvenskap bak kulissene sikkert rundt transfervind som har fått Keegan til å gå.Ånei nei...HELVETE!!!.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #433 på: 02. Sep. 2008, 16:36 »
ne fan outside St James' Park said: "We're supporting Keegan. We don't like Dennis Wise and we don't like Mike Ashley.

"I don't know what was going on during the transfer window but still, you never thought he would leave.

"I heard this morning and couldn't believe it."

Angry Newcastle United supporters gathered at St James' Park today to protest amid growing speculation manager Kevin Keegan was set to leave the club.

Another supporter said: "We'd like to know exactly what's happening because at the moment it's just rumours.

"One thing seems clear - Keegan is not here any more. Why, I don't know.

"I was up there (near the main entrance) thinking they might make a statement but nobody has come out.

"It is alienating fans but singing 'sack the board' doesn't do any good because Ashley can't sack himself. But he needs to be forward about what exactly is happening."

The supporters' vociferous support for Keegan was soon halted however, as security staff and police moved in to remove the crowd, who exited the premises calmly before continuing their chanting over the road.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 02. Sep. 2008, 16:36 »

sjønner du ikkje det ? inponerende.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]