20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 166133 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #300 på: 02. Sep. 2008, 14:41 »
Ser jo slettes ikke lovende ut dette da.. ???

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 02. Sep. 2008, 14:41 »
The Sun og The Daily Mail har nå altså meldt at Keegan er ferdig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 02. Sep. 2008, 14:44 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1637673.ece

de har fortsatt ingen bekreftelse. så jeg tror at det er like treffsikkert som at Ciljan var på vei til oss:D

Keegan sa nok opp igår. ihvertfall truet med det, men hvis de har hatt et møte idag så har ikke Keegan trukket seg.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 02. Sep. 2008, 14:45 »
Hvis Keegan går går eg og henge meg! Heldigvis skal en leite lenge etter meir useriøse aviser enn The Sun og Daily Mail.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #304 på: 02. Sep. 2008, 14:46 »
Jeg tror ingenting på dette før jeg ser det med mine egne øyner. Foreløpig bunner vel ALLE ryktene i en og samme artikkel, som strengt tatt ikke hadde noe fakta?

Og at vi skal ha pressekonferanse idag er vel bare naturlig, mtp. at vi signerte to nye spillere i går. Ro dere ned folkens. Ikke lag 450 høns utav partiklene til en fjær.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #305 på: 02. Sep. 2008, 14:47 »
det hjelper ikke noe om shearer kommer nå...nada...
han kommer te å måtte gå igjennom det samme som keegan..

er ikke førnøyd nå før det er nye eiere på plas...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 02. Sep. 2008, 14:47 »
var det 1530 norsk tid?
Han kom, ble mett og dett var dett....

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #307 på: 02. Sep. 2008, 14:50 »
keegan har jo noe på gang! en ny manager trenger enda mer tid igjen for å bygge opp laget! kjipt for oss at de som nå er eiere i city, faktisk var interessert i å kjøpe ut cashley, men at cashley nekta å selge! faen
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 02. Sep. 2008, 14:53 »
Kommer max 10 000 mot Hull
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oeyhope

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #309 på: 02. Sep. 2008, 14:55 »
Det skulle være 15.30 norsk tid ja. Venter spent på hva som skjer rundt denne tida

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #310 på: 02. Sep. 2008, 14:57 »
35 min igjen...og går keegan skal ashley virkelig slite med å holde fulle tribuner..håper alle alle alle boikotter og nye eiere i løpet a september..og keegan reinsatt.

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #311 på: 02. Sep. 2008, 15:00 »
Begynner å bli lenge siden jeg har engasjert meg her inne nå, men denne saken som uheldigvis trådte frem etter dagens transfer-deadline, er det vanskelig ikke å kommentere på.

La meg først gjøre en ting klart. Jeg er entusiastisk over å ha Keegan som manager, og går stadig rundt med håpet om at han kan få Newcastle opp i høyder som vi så på midten av 90'tallet igjen. Man kan selvfølgelig sette spørsmålstegn ved hans taktikk, og kanskje særlig det defensive, men akkurat nå, og særlig når vi har troen på oss selv, virker det som om de fleste lagdelene fungerer bra! (sett bort i fra vår kamp mot arsenal, men der skal det også måtte gå an å legge litt av skylden på det mentale og situasjonen rundt spillertroppen).

Om det nå er slik at Keegan vil gå fordi han føler seg ført bak lyset grunnet Ashleys angivelige lovnader om enorme summer til transfers, så er det etter min mening litt forståelig, men det kan ikke gjøre store betydning når vi veier det opp i mot Keegans uttalte kjærlighet for klubben. Situasjonen er ikke den værste etter min mening. Vi har henten spillere, og selv om det er Keegan eller Wise som har stått bak transaksjonene, så er det uten tvil minst to-tre potensielle prem-league stjerner der allerede, og de to siste tilvekstene, Xisco og Ignacio Gonzales(lån), virker også som reale forsterkninger. Ja vi har kvittet oss med Milner, som jeg kanskje ser på som den ENESTE spilleren vi ikke burdte ha kvittet oss med, men som av økonomiske og personlige grunner måtte selges, kanskje til det beste for han selv. Jeg ser på beundring over det som endelig har skjedd rundt newcastles styre. Vi tenker faktisk på å skaffe oss inntekter på salg, ikke pøse ut penger som ytterlig vil legge til gjelden vi allerede hadde når Ashley tok over klubben. Ja, vi kunne kanskje ha solgt Barton (selv om jeg tror han fortsatt kan bli en stjerne), Ameobi og Smith. Men da må vi også tenke på hvem er det som vil ha disse? Barton er en sak, men Smith, og kanskje særlig Ameobi, er vel ikke akkurat ettertraktede spillere. Og når man allerede har klaget over en alt for tynn stall, gjør man det ikke bedre ved å slippe disse akkurat nå. Nå skal det legges til at stakkars Ameobi heller ikke klarte den fysiske testen som gjensto før en overgang litt tidligere i sommer.

Vi er i ferd med å bygge et lag! Hvem kan ikke se det positive i det? Nei, vi får nok mest sannsynlig de aller største resultatene i år. Men jeg er ganske sikker på at vi kommer til å hoppe fire-fem plasser opp i forhold til i fjor, og det er bare å innse det, per dags dato, og i de siste 10 årene, så har vi ikke vært et lag som kan prestere noe bedre enn det.

Newcastles apparat har vært råttent siden sent på nitti-tallet, og det finnes fortsatt svake planker i gulvet som må erstattes før vi kan gi oss ut på en kamp i toppen. Det er ikke nok med en WOW signing, som folk merkelig nok fortsatt venter på, etter at vi faktisk har hentet to argentinere, begge til en pris over £10 m, og begge med skarpe ferdigheter!

For min egen del håper jeg ikke klubben selges nå, jeg liker ikke systemet med at investorgrupper med et et hundretalls milliarder tar over for så å gjøre klubben til sin egen, ved markedsføring i kina, kjøp av spillere ensidig pga draktsalg, og spillerkjøp kun på grunnlag av at vi har bydd milevis over andre klubber. Jeg vil ha et Newcastle som kan hente spillere kun pga at det er her de vil spille, og da gjerne om det måtte gå 20 år til! Ashley er av den gamle skolen, han kaster ikke rundt seg med penger, og selv om det ble sagt at det skulle skje, så forandret det seg når han fikk full oversikt over den økonomiske situasjonen i klubben etter at han tok over. Den var pill råtten!

All ære til han som gjør det han gjør, få økonomien på bena, vær en mann blandt fansen, rydd i trener og personell-staben, og fjern all tvil om vår fremtid, for selv med spillerne vi har nå, kommer vi alltid til å være et premier-league lag, selv om noen måtte mene vi aldri vil utfordre toppen. Vi har et godt lag, og om noen år, så vil vi nok høste fruktene av et litt større fokus på innkjøp av talenter for å styrke juniorlag, res.lag osv.

Så, om Keegan bestemmer seg for å gå, er det for meg hans egen feil, og hans eget valg. Han må jo innse at han ikke enda har kaliberet til å kreve milliarder til spillerkjøp? Det er som å innrømme at du ikke har den beste kompetanse i å få noe ut av det man allerede har. Signeringene kommer om vi får noe ut av det vi har nå, garantert!

Men om det er Ashley som av en eller annen grunn vil ha King Kev ut, stiller jeg meg litt mer uforståelig til saken (selv om det mest sannsynlig ikke var Keegan han så for seg når Allardyce fikk sparken). Ingen tvil om at Keegan er ok, og den beste for å bygge selvfølelsen rundt laget igjen, men ikke i posisjon til å kreve hva han vil. Ashley er en businessmann, og det er sånne folk vi trenger.

Krysser fingrene, og håper Keegan blir, og det i enighet med Mike Ashley. Viser det seg at det hersker stor uenighet, så må vår Geordie Messiah gå, og kanskje komme tilbake når klubben igjen har opprettet en finansiell sikkerhet, som gjør at vi kan hente de spillerne han i hele verden måtte ha. Amen
ancs and Scousers, go to H***!!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #312 på: 02. Sep. 2008, 15:00 »
city fikk penga og vi fikk ashley! snakk om å skyte gullfugl

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 02. Sep. 2008, 15:05 »